NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نفسي كده بمراتي

• عجبني
التفاعلات: كلب ستات
  • عجبني
التفاعلات: Abo zeb ygnn
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: اردني رايق
هبقى بقمة انبساطي اشوف ماما كده

• انا سخنت كده ليه
  • عجبني
التفاعلات: Abo zeb ygnn و اردني رايق
زبي هيقف على الاخر وهتمني انه يديها رقمه واول ما هنوصل البيت هقلعها وانزل الحس مكان ايده واكل كس مراتي وافشخها ، ولو كنت قدرت اخد رقمه هكلمه ليها علشان يجي ينيكها اوى 🔥❤️❤️
شكل مراتك وصلت لمرحلة هرمونات المولعة الي بتسيحك و بتعرص علي لحمها و مش قادر من التخيل فكرة ان حد يلمس لحم مراتك لوحدها بتجننك و تفجر هرموناتك و تبقي مرخي و وبقي ينطر لبن و ينقط من نفسه

• عجبني
التفاعلات: Love my wife
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو راكبين اوتوبيس وشوفت واحد واقف وراها ولمسها كده وهي ساكتة هتعمل ايه بصراحة؟
وقولنا هي مين ( مراتك - خطيبتك - امك - اختك - مرات اخوك )

مراتي اكيد بالعكس أنا دائما بحب أنها تنزل السوق وهو زحمه علشان تتبعص وتلتز بطيزها

شكل مراتك وصلت لمرحلة هرمونات المولعة الي بتسيحك و بتعرص علي لحمها و مش قادر من التخيل فكرة ان حد يلمس لحم مراتك لوحدها بتجننك و تفجر هرموناتك و تبقي مرخي و وبقي ينطر لبن و ينقط من نفسه
ااااه اصلها ملبن اوى ❤️❤️🔥

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: الجنتل حوده
  • عجبني
ااااه اصلها ملبن اوى ❤️❤️🔥
مهو لازم كل ست ملبن تخلي جوزها مهري و سايح علي لحمها الطري الي بيخلي قرونك تكبر و تولع و بعدين متاكد انها ملبن ولا بتقول كدة علشان بس هي مراتك

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%