NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لان ده الطبيعي انت شايف ان كل الامهات زي مامتك بتحبك انت و اخواتك و بتعامل الناس كلها كويس ل مجرد انها ام
بس عادي في امهااات بتعامل عيالها الولاد احسن من البنات و بتفرق بينهم و تعامل عيال الولاد احسن من عيال البنات و تعامل جوز بنتها احسن من بنتها
معملتش حساب كده علشان كده سالتها يعني ف كنا بستفسر علشان اديها حل

معملتش حساب كده علشان كده سالتها يعني ف كنا بستفسر علشان اديها حل
لا اعمل حساب اي حاجه و متقولش مستحيل عشان عادي بعيدا عن موضوع ريم في أهل مش بيحبو عيالهم و لما بنت او ولد يهربو يقولو دول اهلكو دول عايزين مصلحتكو دول بيحبوكو لمجرد ان مامته و باباه بيحبوه ف هو فاكر ان كل الامهات كده

لا اعمل حساب اي حاجه و متقولش مستحيل عشان عادي بعيدا عن موضوع ريم في أهل مش بيحبو عيالهم و لما بنت او ولد يهربو يقولو دول اهلكو دول عايزين مصلحتكو دول بيحبوكو لمجرد ان مامته و باباه بيحبوه ف هو فاكر ان كل الامهات كده
احنا بنتكلم بالطبثعي لان الطبيعي ده دور الابهات والامهات يحبوا ولادهم لكن غير كده ده يعتبر حالات شاذه بس ادينا شايفين اهي عماله تكتر

حد هنا عايز تقوله حاجه او حتى لو مش هنا و مش عارف (بعيدا عن الجنس) (قول عايز تقول اي بدون ذكر الاشخاص و طلع اللي جواك)
انا عاوز اقول لنفسى واهنئها على القوه والتحمل الى هى مستحملاه عنى تفكير زايد قلق من اى حاجه حوليا حتى الهوا لازم اتخيل ان فى حاجه هتحصل عايش وحيد محدش مهتم بيا ولا قاعد او لا عايش او لا بروح فين بقضى وقتى لمين بفضفض لمين محدش مهتم محدش بيحتوينى ويطبطب عليا وقت ديقتى وزنقتى محدش بيشجعنى فحياتى محدش بيهون عليا مرضى (السكر) والانسولين الى باخدو بيحرق تحت الجلد وكلو بيقلى سهل وتريقه محدش بيقلى كبمه حلوه حتى او يقرب منى بجد كلو مصلحه جنس البنات دا نفسيتى متعرفش يعنى ايه بنات محدش حاسس بيا ولا بيهتم ولا اعمل ايه ولا اختفى ولا اروح فين انا عايش بخلص اكسجين عالفاضى حتى الاهتمام ما بيطلبش
عادى انا عايش ودا كلو فنفسى ومحدش حاسس بوجودى حتى لو حد حس محدش حاسس بالى فنفسى انا حياتى متفرقش بالنسبه لحد فا عادى انا عايش وبضحك وكلو مبسوط يحبيب اخوك

احنا بنتكلم بالطبثعي لان الطبيعي ده دور الابهات والامهات يحبوا ولادهم لكن غير كده ده يعتبر حالات شاذه بس ادينا شايفين اهي عماله تكتر
مش حالات شاذه انت لو شوفت كل بيت هتلاقي فيه حاجه كده ب اختلاف الدرجات مش عشان ست بقت ام مبقتش انسانه
انسانه ممكن تغير من جارتها من اختها من صاحبتها من بنتها زي ما اي انسان ممكن يكون كده

انا عاوز اقول لنفسى واهنئها على القوه والتحمل الى هى مستحملاه عنى تفكير زايد قلق من اى حاجه حوليا حتى الهوا لازم اتخيل ان فى حاجه هتحصل عايش وحيد محدش مهتم بيا ولا قاعد او لا عايش او لا بروح فين بقضى وقتى لمين بفضفض لمين محدش مهتم محدش بيحتوينى ويطبطب عليا وقت ديقتى وزنقتى محدش بيشجعنى فحياتى محدش بيهون عليا مرضى (السكر) والانسولين الى باخدو بيحرق تحت الجلد وكلو بيقلى سهل وتريقه محدش بيقلى كبمه حلوه حتى او يقرب منى بجد كلو مصلحه جنس البنات دا نفسيتى متعرفش يعنى ايه بنات محدش حاسس بيا ولا بيهتم ولا اعمل ايه ولا اختفى ولا اروح فين انا عايش بخلص اكسجين عالفاضى حتى الاهتمام ما بيطلبش
عادى انا عايش ودا كلو فنفسى ومحدش حاسس بوجودى حتى لو حد حس محدش حاسس بالى فنفسى انا حياتى متفرقش بالنسبه لحد فا عادى انا عايش وبضحك وكلو مبسوط يحبيب اخوك
يخويا متقولش كدا دا اختبار و انت اهو عمال تعديه و خاطرك هيجبر على اللي بيحصل ده و هتبقا احسن من احسن نسخه ليك

مش حالات شاذه انت لو شوفت كل بيت هتلاقي فيه حاجه كده ب اختلاف الدرجات مش عشان ست بقت ام مبقتش انسانه
انسانه ممكن تغير من جارتها من اختها من صاحبتها من بنتها زي ما اي انسان ممكن يكون كده
ايوا ما ده شئ محزن ان الامهات توصل لكده و علشان اي اصلا ده يحصل

يخويا متقولش كدا دا اختبار و انت اهو عمال تعديه و خاطرك هيجبر على اللي بيحصل ده و هتبقا احسن من احسن نسخه ليك
انا مش زعلان وعادى بيس يعنى مفيش اى مشكله

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايوا ما ده شئ محزن ان الامهات توصل لكده و علشان اي اصلا ده يحصل
عشان هما بشر بيحبو و يكرهو ممكن تحب حد اكتر من حد عادي جدا

انا مش زعلان وعادى بيس يعنى مفيش اى مشكله
يعم انت صبرك دا ف حد ذاته اكبر نجاح واثبت ع كده هتلاقي خير كتير ع صبرك دا

عشان هما بشر بيحبو و يكرهو ممكن تحب حد اكتر من حد عادي جدا
بس مش اكتر من اللي هي جابته من بطنها يعني ده شئ مش طبيعي و الامهات بقت حاسه انها ف سن بناتنا و ولادها و راسها براسهم

يعم انت صبرك دا ف حد ذاته اكبر نجاح واثبت ع كده هتلاقي خير كتير ع صبرك دا
منا عادى اهو مش بركز فى حاجه تحصل حوليا انا شخصيا لو اتاذيت ممكن ما احسش بالاذى دا انا اصلا مطنش خالص سايب نفسى للدنيا تفعل ما تشاء فيا متعشم لاى حاجه هتحصلى انى ما اخدش اى رد فعل انا تمام على كدا

بس مش اكتر من اللي هي جابته من بطنها يعني ده شئ مش طبيعي و الامهات بقت حاسه انها ف سن بناتنا و ولادها و راسها براسهم
و ايه طبيعي في المجتمع ده 😂

منا عادى اهو مش بركز فى حاجه تحصل حوليا انا شخصيا لو اتاذيت ممكن ما احسش بالاذى دا انا اصلا مطنش خالص سايب نفسى للدنيا تفعل ما تشاء فيا متعشم لاى حاجه هتحصلى انى ما اخدش اى رد فعل انا تمام على كدا
تمم يخويا اتمنا تكون دايما بخير

• عجبني
التفاعلات: 卍 فرعون卍
لا دي امي وبتحبني اكيد ولكن في اي نقاش بتنصف جوزي عليا حتى لو انا صح .
وطبعا المنطق ده عامل معايا مشاكل في بيتي وحياتي
لاء هي عاوزه تحافظ على بيتك .

• أتفق
التفاعلات: ريم رامي
حد هنا عايز تقوله حاجه او حتى لو مش هنا و مش عارف (بعيدا عن الجنس) (قول عايز تقول اي بدون ذكر الاشخاص و طلع اللي جواك)
اقول للى مثلت عليا الحب وكانت كل شويه تغيب وترجع تتاسف ونرجع لبعض
و**** وحق الوجع الى انا فيه لو حياتى فى رجوعنا
اموت ولا هرجعلك

انا كنت لسا مش فاهم انا بعمل ايه... كنت لسا عيل ومش فاهم غلط انا عارف اني غلطان. بس دفعت تمن غلطي غااالي اوي وهو الفراق.. صعب عليا اوي.

شوفت بقا انهم مش بيحبوك قولتلك ومصدقتنيش ياا ما نصحتك لكن انت غبي خسرتني انا علشانهم واديك وقعت تصدق ان انا ممكن اساعدك تاخد حقق بس لا ادفع تمن غلتطك وتحمل نتيجة اختياراتك.

الموضوع بدأ بمكالمة تليفون غيرت حياتي 180درجه لأنسان سوي متزآ لأنسان متدمر وعلي وشك الانفجار.. من اجتماعي. لمنعزل. معقولة مكالمة تغير مصيري!!!....

متغاظه من امي بسبب جوزي اول مره اشوف ام تحب جوز بنتها عنها والعكس صحيح حماتي بتقف معايا ضد ابنها لولا أني عايشه بنفسي الأحداث كنت قولت اني عايشه في عالم موازي .
لا متستغربيش انا كده امي بتقف مع مراتي وحماتي بتقف معايا عشان الدنيا تمشي وصدقيني ده في مصلحتك

• أتفق
التفاعلات: كريم الأربعيني و ريم رامي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%