NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه اخيرا شوفتها في الحقيقه ( الدكتوره خديجه )

خديجة دلوعة ومتقدرش تعيش من غير راجل في حياتها بس كرمتها اغلي من حياتها فخد بالك بقي

ديجا من احسن الناس اللي اتعاملت معاها وشوفتها هنا وكفاية انك شوفتها ودايما خالي بالك منها هيا انسانة تستحق كل حاجة حلوة🌹❤
ديجا ارماندو مردونا 🤣🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: عبدالرحمن محمد علي
ديجا من احسن الناس اللي اتعاملت معاها وشوفتها هنا وكفاية انك شوفتها ودايما خالي بالك منها هيا انسانة تستحق كل حاجة حلوة🌹❤
معاك حق

• حبيته
التفاعلات: 👑Godzila👑
هو مع خالص احترامي ليك وليها بالرغم اني لا اعرفها ولا سمعت عنها
بس كل اللي انت كاتبه ده يسئ ليها
مش تمجيد ولا تعظيم
ذكرت النسبيه لاينشتين ونسيت تذكر قانون الطبيعه الام رجل متزوج وامرأه متزوجه مكان التعارف منتدي جنسي صريح
حتي الاسم اللي طلبت مننا نعملو سرش عليه بيدل علي ان صاحبته داخله منتدي جنسي للجنس بس
فاعشان خاطر بيضنا ما تتفقعش
ارحموووو.ميتين ابونا

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: dr_nero و زهايمر
زي ما قريت من العنوان انا اخيرا شوفت الدكتوره خديجه في الحقيقه ..
ممكن الناس متصدقش ..
ممكن الناس تطلع تكدبني ..
ممكن ناس متكونش عارفه اصلا مين الدكتوره خديجه ..

للميعرفهاش ،، الدكتوره خديجه هي اكتر شخصيه محترمه في المنتدي ، انسانه خلوقه ، علي علم عالي ، اغلب الناس التعاملوا معاها حبوها لمجرد الكلام معاها من غير حتي ما يتعاملوا معاها في الواقع ، انسانه عندها كاريزما عالية .. والناس المتعرفهاش ممكن تشزف مواضيعها واسلوبها عن طريق البحث عن اسمها في سيرش المنتدي( the pussy queen ، the real pusse queen) ..

المهم الدكتوره مكانتش بتكلم رجاله خاص ، او بمعني اخر عدد ضئيل جدا ، ومن حسن حظي اني اقدرت اكلمها خاص ..

شويه بشويه من الكلام معاها بقيت عايز اشوفها في الواقع ، مش عارف ايه السبب ولكن هي شداني جامد ليها ، حاولت اخليها تقولي علي سكانها ولكنها رفضت ومعاها حق انا بالنسباله مجهول ، ولكن كل القدرت احصل عليه هو رقمها ..

وقدرنا نتواصل سوا فون من اول ما سمعت صوتها وبقيت زي المسحور حسيت اني بتعامل مع انسانه كامله مش ناقصها شئ ، وفضلت برضو اطلب منها اننا نتقابل مش عارف هي وافقت ليه ، ممكن تكون حسيت بالامان تجاهي معرفش الحقيقه ، ولكن اخيرا وافقت ..

وافقت ان احنا نتقابل في شركتها ، انا مكدبتش خبر واخدت العربيه وروحت علي طول للغردقه ، ولما وصلت العنوان القالت عليه كلمتها قالتلي اننا الاحسن نتقابل في كافيه ، برضو صدقاتها وروحت الكافيه القالت عليه وفضلت قاعد مستني حوالي ساعه وكل ما اكلمها تكنسل لحد ما حسيت انها كانت مجرد وهم ..

لحد ما لقيت واحده داخله عليا اول ما شوفتها حسيت نفسي طاير واحده ملامحها متكامله جدا كل شئ فيها متناسق جميله جدا ملامحها ايراني ، حرفيا واحده مش ناقصه شئ ، واحده متكامله حرفيا ..

سلمت عليا وعرفتني بنفسها واعتذرت عن التأخير ، فضلنا اكتر من ٢ ساعه بنتكلم في اكتر من شئ ، حتي لو حاجه مش مهمه ولكن عمال افتح معاها مواضيع كتير لأني معجب بكلامها والكلام معاها ..

بجد ده كان من اجمل الايام العدت عليا ومكنتش حابب ان اليوم يخلص ولكن للأسف الوقت خضع لتشبيه اينشتاين للنسبيه ..

ولكن دي مكانتش اخر مره اشوفها واتحولنا من مجرد اشباح لبعض محدش يعرف التاني غير من الشاشه لأصحاب في الواقع وبقينا نتقابل عادي ، وبقا في بيني وبينها تعاون في الشغل بجانب الصداقه ..
انا مش هعارف انا بحكي ليه ،
ولا عارف اذا كان الموضع مهم ليكم او لأ ،
ولكن انا حبيت اشاركم حاجه من حياتي ،

وحابب اوجه رساله للكل :
اي مكان انت فيه ممكن تلاقي فيه صديق حقيق سواء في الواقع او هنا ممكن في الواقع تقابل شخص في مكان غلط وتشوفه وحش ولكن لو ركزت ممكن تلاقي ان المكان ده كان مجرد ظرف علشان تتقابلوا ، وممكن برضو هنا تقابلوا الشخص اليغنيكم عن ناس كتير في الواقع .

شكرا ليكم
يابختك انك لقيت شخصيه حقيقية
%٩٩ من الشخصيات اللي هنا ناس فعلا محترمه جدا و علي خلق عالي و ذوق و متعلمين هما هنا ذي حلاتي كل واحد مننا ليه رغبات اي ان كانت هي الرغبات و اللي من شبه المستحيل خروج تلك الرغبات للواقع فبتخرج هنا في العالم الافتراضي

مش عارف سمعت الكلام ده فين قبل كده وسلملي علي جوزك يا اسماعيل بيه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اللي هو ازاي

• عجبني
التفاعلات: Mr. Cock
دارى ع شمعتك ياطيب

والنبي.انت.اللي طيب
اجيبك منين ياسمعين بيه
يابنى مش فهمتك الدنيا.. متكسفش حد. سيب كل واحد ع هواه... المهم تكون فاهم بس ساكت
احنا هنا ف رحلة.. روق واتبسط

يابنى مش فهمتك الدنيا.. متكسفش حد. سيب كل واحد ع هواه... المهم تكون فاهم بس ساكت
احنا هنا ف رحلة.. روق واتبسط
ابنك
هههههههههه
طيب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%