NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فاهمه و انا كمان متضايقه ان في ناس وصلت بيها انها تعمل كدا في اخواتها
بس انا بشوف الواقع انا عن زفسي لبسي محترم بلبس دريسات و مش ببين شعري
بس بشوف بنات مكبرين صدرهم بطرق غريبه و هدوم ضيقه معرفش بيلبسوها ازاي و و و
ف لما ولد يشوف المنظر ده قدامه هيعمل اي هيدور علي اي طريقه يريح ريها نفسه ف اخته هي الضحيه و انتي عارفه ان الصحاب بيحكو لبعض ف المجتمع الي احنا فيه هو سبب الي بيحصل ده
بس انا زعلانه علي البنت
صح يا اسراء انتي معاكي حق

فرصتك وانطلقي ,, يجبلك صحابه

انا عرفت ان اخويا الصغير بيبعت صوري و انا نايمه و كمان بيتجسس عليا و انا بستحمه و يصورني و بيعته لصحابه انا المفروض اعمل معه ايه ؟
انا اخطأت غلطة اخوكي دي بس موصلنش امي ابعت لحد و تبت منها لازم يخاف ويحاس أن في كارثة انا مسكتش لحد ما انا اتفضحت و اتقفشت

انا عرفت ان اخويا الصغير بيبعت صوري و انا نايمه و كمان بيتجسس عليا و انا بستحمه و يصورني و بيعته لصحابه انا المفروض اعمل معه ايه ؟
ما تشعرين وتعب خاص

@Mody699 مالك
انا عرفت ان اخويا الصغير بيبعت صوري و انا نايمه و كمان بيتجسس عليا و انا بستحمه و يصورني و بيعته لصحابه انا المفروض اعمل معه ايه

تريحيه

المفروض انك تجيلى خاص ضرورى وبسرعه.. نكلم سوا وتحكيلى وانا معاكى وهساعدك طبعا اووى ولحد متخلصى من المشكله ظى وهكلم معاكى واقولك على حلول كتير.. بس المهم انا مستنييكك اووى خااص ضرورى وبسرعه بس يافرى.. ممممممممممم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%