NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

to87

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
9 أغسطس 2022
المشاركات
9
مستوى التفاعل
95
نقاط
99
الجنس
ذكر
الدولة
egy
توجه جنسي
انجذب للذكور
ازيكو هخش في القصة علطول
ليا اخ اكبر مني ب 5 سنين جسمه حلو ومشعر وزبره كبير وكنت بشوفه كتير وهو نايم او وهو بياخد شاور والموضوع بدأ لما سافرنا لوحدنا نتفسح شوية
انا بحب احلق شعر رجلي لما نروح مصيف او لو في مناسبة وهلبس شورت بحب شكل رجلي تكون حلوة
فا سافرنا مع بعض ولبست مايو وهو قعد يبص على رجلي وانا اتكسفت لان اللي يبص من قريب هيعرف اني بحلقها
المهم سألني "انت بتحلق شعر رجلك ؟ " رديت قولتلو لا انا شعر رجلي خفيف قالي تمام وعدا الموضوع وبعدها بكام يوم كنت لابس مايو ومش بلبس تحتيه بوكسر
نده عليا روحتله اوضته قالي خد كدا قيس الشورت دا علشان صغر عليا فا جيت اقلع المايو افتكرت اني مش لابس بوكسر فا رفعت المايو تاني راح قالي ايه قولتلو اصل مش لابس حاجة تحت المايو قالي ياعم عادي وهو كان بيكلمني بالبوكسر بس وراس زبره باينة قولت يمكن دي فرصة علشان اوريله خرمي وينكني
وفعلا اتعمدت وانا بقلع المايو تكون طيزي ناحيته و اوطي علشان خرمي يبان ولبست الشورت ولفيت قولتله مظبوط عليا اهو وببص على زبره الاقيه نص واقف ونافخ البوكسر
قالي اشطا غير بقا علشان ننزل البحر وعملت نفس الحركة وبينتله خرمي
وانا خلاص هلبس المايو لقيته مسك طيزي وبيقولي واضح انك مش بتحلق شعر رجلك بس وزقني على السرير وحط وشه بين طيزي وقعد يلحس ويقولي خرمك دافي نيك يخول
وانا مش مصدق نفسي من الهيجان و قعد لحيس ويخربش خرمي بدقنه وقالي بتعرف تمص ؟ قولتله اكيد راح منزلني على ركبي و وزبره في وشي قالي اتعامل معاه بقا
فضلت امص واتشرمط على زبره لحد ما هاج فشخ قالي تحب انيكك ولا هتتوجع ؟
قولتله يا ريت تفشخ خرمي وتعشرني راح هاج اكتر في الاول النيك كان صعب اوي لحد ما خرمي اتعود على زبره فضل ينيك فيا لحد ما زبره اتفجر لبن وخرمي بقا بينقط لبن كتير فشخ راح لحس خرمي من لبنه وتف اللبن في بوقي وقالي من النهاردة هنيكك كل يوم
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Aol, mos.mero, مبادل يمني و 10 آخرين
تجنن تسلم ايدك
 
  • عجبني
التفاعلات: King'S Man, shaddd, to87 و شخص آخر
  • عجبني
التفاعلات: ممت، shaddd و to87
ازيكو هخش في القصة علطول
ليا اخ اكبر مني ب 5 سنين جسمه حلو ومشعر وزبره كبير وكنت بشوفه كتير وهو نايم او وهو بياخد شاور والموضوع بدأ لما سافرنا لوحدنا نتفسح شوية
انا بحب احلق شعر رجلي لما نروح مصيف او لو في مناسبة وهلبس شورت بحب شكل رجلي تكون حلوة
فا سافرنا مع بعض ولبست مايو وهو قعد يبص على رجلي وانا اتكسفت لان اللي يبص من قريب هيعرف اني بحلقها
المهم سألني "انت بتحلق شعر رجلك ؟ " رديت قولتلو لا انا شعر رجلي خفيف قالي تمام وعدا الموضوع وبعدها بكام يوم كنت لابس مايو ومش بلبس تحتيه بوكسر
نده عليا روحتله اوضته قالي خد كدا قيس الشورت دا علشان صغر عليا فا جيت اقلع المايو افتكرت اني مش لابس بوكسر فا رفعت المايو تاني راح قالي ايه قولتلو اصل مش لابس حاجة تحت المايو قالي ياعم عادي وهو كان بيكلمني بالبوكسر بس وراس زبره باينة قولت يمكن دي فرصة علشان اوريله خرمي وينكني
وفعلا اتعمدت وانا بقلع المايو تكون طيزي ناحيته و اوطي علشان خرمي يبان ولبست الشورت ولفيت قولتله مظبوط عليا اهو وببص على زبره الاقيه نص واقف ونافخ البوكسر
قالي اشطا غير بقا علشان ننزل البحر وعملت نفس الحركة وبينتله خرمي
وانا خلاص هلبس المايو لقيته مسك طيزي وبيقولي واضح انك مش بتحلق شعر رجلك بس وزقني على السرير وحط وشه بين طيزي وقعد يلحس ويقولي خرمك دافي نيك يخول
وانا مش مصدق نفسي من الهيجان و قعد لحيس ويخربش خرمي بدقنه وقالي بتعرف تمص ؟ قولتله اكيد راح منزلني على ركبي و وزبره في وشي قالي اتعامل معاه بقا
فضلت امص واتشرمط على زبره لحد ما هاج فشخ قالي تحب انيكك ولا هتتوجع ؟
قولتله يا ريت تفشخ خرمي وتعشرني راح هاج اكتر في الاول النيك كان صعب اوي لحد ما خرمي اتعود على زبره فضل ينيك فيا لحد ما زبره اتفجر لبن وخرمي بقا بينقط لبن كتير فشخ راح لحس خرمي من لبنه وتف اللبن في بوقي وقالي من النهاردة هنيكك كل يوم
امتع عشق هوا الاخوة ومحارم صبيان
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd
مشكوووور بس قصيرة وسريعة
 
ازيكو هخش في القصة علطول
ليا اخ اكبر مني ب 5 سنين جسمه حلو ومشعر وزبره كبير وكنت بشوفه كتير وهو نايم او وهو بياخد شاور والموضوع بدأ لما سافرنا لوحدنا نتفسح شوية
انا بحب احلق شعر رجلي لما نروح مصيف او لو في مناسبة وهلبس شورت بحب شكل رجلي تكون حلوة
فا سافرنا مع بعض ولبست مايو وهو قعد يبص على رجلي وانا اتكسفت لان اللي يبص من قريب هيعرف اني بحلقها
المهم سألني "انت بتحلق شعر رجلك ؟ " رديت قولتلو لا انا شعر رجلي خفيف قالي تمام وعدا الموضوع وبعدها بكام يوم كنت لابس مايو ومش بلبس تحتيه بوكسر
نده عليا روحتله اوضته قالي خد كدا قيس الشورت دا علشان صغر عليا فا جيت اقلع المايو افتكرت اني مش لابس بوكسر فا رفعت المايو تاني راح قالي ايه قولتلو اصل مش لابس حاجة تحت المايو قالي ياعم عادي وهو كان بيكلمني بالبوكسر بس وراس زبره باينة قولت يمكن دي فرصة علشان اوريله خرمي وينكني
وفعلا اتعمدت وانا بقلع المايو تكون طيزي ناحيته و اوطي علشان خرمي يبان ولبست الشورت ولفيت قولتله مظبوط عليا اهو وببص على زبره الاقيه نص واقف ونافخ البوكسر
قالي اشطا غير بقا علشان ننزل البحر وعملت نفس الحركة وبينتله خرمي
وانا خلاص هلبس المايو لقيته مسك طيزي وبيقولي واضح انك مش بتحلق شعر رجلك بس وزقني على السرير وحط وشه بين طيزي وقعد يلحس ويقولي خرمك دافي نيك يخول
وانا مش مصدق نفسي من الهيجان و قعد لحيس ويخربش خرمي بدقنه وقالي بتعرف تمص ؟ قولتله اكيد راح منزلني على ركبي و وزبره في وشي قالي اتعامل معاه بقا
فضلت امص واتشرمط على زبره لحد ما هاج فشخ قالي تحب انيكك ولا هتتوجع ؟
قولتله يا ريت تفشخ خرمي وتعشرني راح هاج اكتر في الاول النيك كان صعب اوي لحد ما خرمي اتعود على زبره فضل ينيك فيا لحد ما زبره اتفجر لبن وخرمي بقا بينقط لبن كتير فشخ راح لحس خرمي من لبنه وتف اللبن في بوقي وقالي من النهاردة هنيكك كل يوم
جامددة
 
كان نفسي يكون ليا أخ كده
كانت حياتي هتتغير
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%