NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اخويا فتحني اعمل اي

• عجبني
التفاعلات: E.mo7awailed
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احا انا اما ضربت عشره علي خالتي وامي في حمام المصيف كنت كاره نفسي بس متوصلش انك تخلي اخوكي يفتحك يهتك عرضه موضوع فاكس علي فكره

• عجبني
انتي عاوزه حل وانتي عندك ندم على كده ولا عاوزه حل عالشان تخدعي واحد ملوش ذنب غير انه حبك وقرر يتجوزك . لو ندمانه يبقى توبي عن الذنب ده و الحلول كثير و كلنا بنغلط إنما لو الاختيار التاني يبقى خساره الرد عليك

• عجبني
اعرف دكتورة مشهورة جدا ممكن اوصلك بصفحتها علي الفيس بوك ومش هتاخد منك كتير هتكشف عليكي لو الغشاء محتاج ترقيع هتخيطه ولو اتمارس معاكي كتير هتركبلك غشاء صناعي وهتفضلي بنت بنوت لحد ما تتجوزي وينفض
حسابها ايه

عايزه حل
للاسف الحلول قليله يعني ممكن تعملي ترقيع او تتجوزي واحد مش فارقه معاه اوتتجوزي علي الورق بس فتره وتطلقي عشان يبقي الموضوع رسمي وبعدها تتجوزي الي يعجبك

• عجبني
عايزه حل
سلام عملية ترقيع ولا ادا جاء وقت الزواج ضعي العشاء المطاطي الصيني وهي احسن عملية ترقيع نعم

تواصل معى خاص

عايزه حل
مفيش راجل بمعني الكلمة وانا هنا بقول راجل مش ذكر هيقبل انه يتجوز واحده مفتوحه لأنه اول ما يبجي في باله ان البنت دي شرموطه علي طول والشيطان هيلعب في دماغه انها لبوة الحل الوحيد عملية الترقيع بس تعتبر غش الراجل إلي انتي هترطبطي بيه غريبه ... ازاي قبلتي علي نفسك ان اخوكي ينام معاكي اصلا .. ده زنا محارم

اعرف دكتورة مشهورة جدا ممكن اوصلك بصفحتها علي الفيس بوك ومش هتاخد منك كتير هتكشف عليكي لو الغشاء محتاج ترقيع هتخيطه ولو اتمارس معاكي كتير هتركبلك غشاء صناعي وهتفضلي بنت بنوت لحد ما تتجوزي وينفض
ممكن رقمها و مكانها ضروري

بصراحه أنصحك بعمليه احسن ، و فكك من جو تتحوزي متحرر او متفاهم لأن ممكن في أي لحظه غضب أو خناق يرمي كلمه مش لطيفه او يعايرك ب ده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%