NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا عادي ولا طبيعي
ابعدي عن هالطريق حتى لو بتمارسي مع كل الناس ابعدي عن المحارم

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
  • عجبني
لا طبعا مش عادي دا شذوذ بس الزمن دا مع المجتمع دا اتوقعي اي حاجه، بس نصيحه ابعدي عنه علي قد ما تقدري

• عجبني
لا مش عادى

• عجبني
هو عادي انا اخويا يكون عايز ينكني
لا مش عادي خالص ده لا طبيعي ولا عادي ولاحتا تحرر ونهايتها كارثه كبيرة في مليون طريقه تاني غير كده 🤝

اكيد مش عادي..بس سوال مبني علي اي اساس

• عجبني
التفاعلات: حسن٩٤
هو ف الطبيعي والعادي لا طبعا بس ف الايام دي الجيل اللي طالع بقا عنده كل شئ عادي ومباح اي نوع قذاره هو عايز يعملها حتي لو كانت منها زنا المحارم اهم حاجه عنده يرضي رغباته وشهوته بس مالوش دعوه بحاجه تاني

بس يا ندي واضح من سؤالك يا هو طلب منك او انت حاسه او عرفت بطريقه ما ..
انا عارف وكل الي علي المنتدي هيقولو لا مش عادي ومش طبيعي ومعاهم حق
ولطن هل يحدث من باب الشهوه او من باب الخيال او من باب القصص او له اساس في الواقع وحدوث اه طبعا كل دا موجود وله دراسات نفسيه ونسب سواء كتفكير او احتلام او حتي فعل
ومش في العالم العربي لا العالم كله بدليل كل الافلام الاجنبيه جوالين الموضوع الي موجه لمجتمعهم قبل ما تبقي عالميه وتنشر ففكره موجود تنفيذه والياته هي الي مش معروفه او منبوذه في المجتمعات والثقافات
بس جاليا بقي في محاولات لبعض الممارسات دي للمطالبه بتقننها بدعاوي كتيره بعضها تاريخي وبعضها ادعاءات حقوقيه بنظام حريه من نحب الخ من تفاصيل صعب مناقشتها

كل دا برضه مش مهم عاوز ايه ولا ايه الي مأثر عليه ولكن انت كمان شايفه ايه وقدراتك قبول ورفض وما يتبعه ... في ناس بتقول جواز حد اكبر في سن الام مش طبيعي والسحتق مش طبيعي .. الخ ولكن يحدث ولازم الكل يتحمل تبععيات قراره ويفهمه وكل العلاقات بحصل فيها انفصال او في الزواج طلاق وفي بدون مشاكل وفي بمشاكل جمه وفي عرفي سري وفي عرفي بنفضح وفي جمل وفي اجهاض فلازم تفكري اكتر وابعد من عادي واه ولا ... دي حياه ومستقبل مش هزار او تجربه او مره شهوه وخلصنا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انتي اللي بتفتحي السكه
صلي وابعدي الفكره دي عن دماغك اتشرمطي زي ما تحبي الرجاله كتير بس ابعدي عن طريق لو مشيتي فيه الندم وحش وبعد كده مش بتعرفوا تقعدوا مع ناس وكل ما عنيكم تاجي في عين بعض بتفتكروا متخليش متعه ساعه تندمك العمر كله واسالي مجرب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%