NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عٍآشُق آلُمتعٍہ

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير عليكم .. انا جديد هنا وحابب اتكلم معاكم في موضوع واخد رايكم انا اخصائي مساج من فتره كنت بدور ع شغل ولقيت شغل في فندق في الغردقه وطبعا بتجيلي ستات ورجاله المساج عندنا انواع كتير في العلاجي وفي الرياضي والعطري والفرعوني وطبعا ليفلات زي السوفت والميديام والهارد .. المهم مطولش عليكم انا عمري ما عملت مساج لستات قبل كدا فكان الموضوع بيقلب بهيجان فظيع معايا بمجرد ما بلمس جسمها وبدات افكر اني اتمادا في المساج بس خايف اخسر اكل عيشي خصوصا اني لقيت الشغل دا بعد عناء ومحتاج للمصاريف عشان الحاله الماديه مش قد كدا وفي نفس الوقت كل ما بخلص جلسه بروح اتخيل الست وبضرب عشره عليها لما قربت اتصفي تنصحوني بأيه؟ انا حاليا بدور ع مكان يكون رجاله بس .. المشكله ان فلوس الاماكن السياحه افضل من حيث المرتب والتبس للي هناك ومجرب غير الفنادق العاديه اللي بتبقي في القاهره حقيقي مش عارف اعمل ايه حتي موخرا بقيت بتخيل قصص معاهم وبعيش عالم خيالي مع الجلسات اللي بعملها

• عجبني
التفاعلات: زوقة الجن، HunterXHell و segma
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شغال في فندق ايه في الغردقه انا شغال في فندق في شرم ممكن اشوفلك حاجه هنا عندي ويكون رجاله بس

• عجبني
التفاعلات: ماجد HGZ
اي ست مهما كانت عاملة حدود مدام سمحت لراجل يلمس جسمها بتكون عاوزة من جواها وكمان لمسة عن لمسة تفرق ممكن تخليها تدوب ف ايدك وهى اللى تطلب منك تريحها انا مجربتش المساج بس حساه متعة رهيبة نفسي اجربه

• أتفق
التفاعلات: Teeetoooo
اي ست مهما كانت عاملة حدود مدام سمحت لراجل يلمس جسمها بتكون عاوزة من جواها وكمان لمسة عن لمسة تفرق ممكن تخليها تدوب ف ايدك وهى اللى تطلب منك تريحها انا مجربتش المساج بس حساه متعة رهيبة نفسي اجربه
عندك فعلا
اعتبريني اخصائي مساج 😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%