NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: Mahmoud abdo
  • حبيته
التفاعلات: Gemy_elsady
انا قاعد ف ولاية مش بتتكلم هندي كلمه رسميه رقم واحد ليها لغتها الاولي تليجو عشان كدا نتعلمتش هندي اوي اعرف شويه حاجات ف التعامل كدا. إنما معظم التعامل بيكون انجليزي البلد هنا ٧٠ ف الميه منهم يعرفو انجليزي
اهااا يا خوفي ترجع تعمل زي علي ربيع لما قلد اميتاب تشان 😂😂

HVqLDRj.jpg HVqLbOx.jpg

• بيضحكني
  • عجبني
اهااا يا خوفي ترجع تعمل زي علي ربيع لما قلد اميتاب تشان 😂😂

HVqLDRj.jpg HVqLbOx.jpg
لا لا مش كده 😂
دا انا كرهت البلد هنا فشخ
هو فيها أماكن جامده بس معظمها صعبه بصراحه وطبعا الجمال اللي ف الافلام دا ولاد وبنات هنا ١ ف الميه بس الباقي رجاله بكروش وستات بشنبات 😂

لا زيارة
كنت رايح لحد هناك يعني عشان كده متعلق بذكراياتي ف المكان
اوكي طب ياسيدي ي رب ترجع عشان تجدد زكرياتك

لا لا مش كده 😂
دا انا كرهت البلد هنا فشخ
هو فيها أماكن جامده بس معظمها صعبه بصراحه وطبعا الجمال اللي ف الافلام دا ولاد وبنات هنا ١ ف الميه بس الباقي رجاله بكروش وستات بشنبات 😂
لاء يا عم انا بشوفهم في المسلسلات ملكات جمال

• بيضحكني
لاء يا عم انا بشوفهم في المسلسلات ملكات جمال
كدب اقسم ب**** مفيش حاجه من دي كل واخده كرشها اكبر من صدرها ومبينه سرتها دا لو ست كبيره والبنات شفيهم متربي 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كدب اقسم ب**** مفيش حاجه من دي كل واخده كرشها اكبر من صدرها ومبينه سرتها دا لو ست كبيره والبنات شفيهم متربي 😂
مش عارفة بس فعلا مرة زوقت عروسة هندية بصراحة كانت قمر اه البشرة داكنة شوي بس الملامح جميلة البشرة ناعمة

مش عارفة بس فعلا مرة زوقت عروسة هندية بصراحة كانت قمر اه البشرة داكنة شوي بس الملامح جميلة البشرة ناعمة
بس هنا الجميله جميله بجد يعني مفيش ف النص تقريبا ي حلوه ي وحشه القريه اللي انت فيها كلها مفيهاش غير بنتين حلوين وبيشتغلو دعاره 😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%