NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

🎀الہٰملہٰكہٰة🎀

*مفيش منافسين كلها متفرجين*🔥🪬
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا بجد انبسط كتير وسط اعضاء نسوانجي واشكر اي حد في مره دعمني او شجعني واتشرفت بي فعرفتكم جميعا واسفه لو زعلت اي حد في المنتدي ومرسي علي اللحظات الي امبسط فيها معكم واشكر ناس بجد محترمه وجدعه
@الدكر الخفي
@عآشـق آلشـرآمـيـﮯطـ🔞
@اللبوه 69
@راجل اصيل
@I'm loving sex
@رجل من زمن مختلف
@Omar Tamer
@الحزين عطلان
@Hunter Bitchs
@مجنونة مطرقعة 😁😁
@الجميع
احب بس اشكر الادمن واقولو قبل متقول القصه مسروقه في غلط نفسك الاول لو هي زي ما بتقول
فانت اول واحد كان دعمني وانت الي دخلتني المسابقه متجيش بعد التصويت ونجاح القصه وتقول انها منقوله
وشكرا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: alnmri2010, MADAM SOSO, doctor_massage و 4 آخرين
و انتي هتمشي ليه؟

• عجبني
التفاعلات: 🎀الہٰملہٰكہٰة🎀
بسبب حوار القصه التظلمتي فيها؟

• عجبني
هيا اصلا الا...ره كدا

• عجبني
الإدارة لم تخطئ .. وفعلا القصة موجودة على منتدى آخر ومنشورة من العام السابق ولو عايزة اللينك ممكن ابعتهولك

• عجبني
الإدارة لم تخطئ .. وفعلا القصة موجودة على منتدى آخر ومنشورة من العام السابق ولو عايزة اللينك ممكن ابعتهولك
ممكن بس اكيد مش نفس القصه القصد يعني ممكن تكون قصتها فعلا بس فيه تشابه

• عجبني
انا منشرتش حاجه ولا اخدت حاجه من حد وفي بني ادم عاقل يخش مسابقه بي قصه منقوله وينقله كوبي بست علي طول عنوان وقصه ازي يعني
وممكن تتواصل مع صاحب التجربه عاشق الشراميط

واتكلم معه في الخاص وانا مضرتش حد ومحترمه مع الكل واكلم معه بي كل احترام يقولي انا اصلا المفرةض اديكي تحذير

انا منشرتش حاجه ولا اخدت حاجه من حد وفي بني ادم عاقل يخش مسابقه بي قصه منقوله وينقله كوبي بست علي طول عنوان وقصه ازي يعني
وممكن تتواصل مع صاحب التجربه عاشق الشراميط
قوليلى أبعتلك اللينك .. وأنا أبعتهولك على الخاص .. بس بعد ما تشوفيه .. يا ريت تردى علينا

وجاي يتكلم بعد مدخلة مسابقه واخدت تصويت دي كش تبقا غلط الادره بارضو ولا انا غلطانه

ملحقناش نشبع منك يا ملكة

هو بعت اللينك بس انا معرفش و**** الموقع ده ولا عمري دخلتو ولا اخدت منو حاجه

ممكن بس اكيد مش نفس القصه القصد يعني ممكن تكون قصتها فعلا بس فيه تشابه
هى بس تقولى أبعتلها لينك القصة وأنا أبعتهولها بس ترد علينا بعد ما تقراه

هو بعت اللينك بس انا معرفش و**** الموقع ده ولا عمري دخلتو ولا اخدت منو حاجه
إنتى أكيد شوفتى إن القصة هى هى ونفس الكلمات .. والقصة منشورة بتاريخ قديم

انا اصلا دخله تسالي ومكنتش اعرف حاجه علي المسابقه هو الي قالي عليه وعرفني عليه ودخلني فيها

• عجبني
التفاعلات: زبارتكوس
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
واتكلم معه في الخاص وانا مضرتش حد ومحترمه مع الكل واكلم معه بي كل احترام يقولي انا اصلا المفرةض اديكي تحذير
بقولك طب متكبر دماغك وتفكك يعني انتي مثلا كنتي هتخدي جائزة نوبل كبري الجي وروقي الدي طب منا اهو ناس كتير مش حبا اكون موجود هنا بس انا مكبر دماغي وانا ممكن اعمل حاجه تزعل الكل بس انا مكبر دماغي علي الاخر وبعدين فكك عادي خيرها في غيرها واكيد هتتعوض الدنيا مش هتقف يعني المراضي منفعتش بكره تنفع {ياريت تكون فاهمني}

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: زبارتكوس و 🎀الہٰملہٰكہٰة🎀
مشوفتش تواريخ لان وفي عاقل ينشر في مسابقه كوبي بست علي طول مانا لو نقلها اكيد هعدل احداث ولو منقوله بطلع اقول القصه منقوله مش بتكسف من حد

ياستى سيبك بس بلا مسابقة ولا بتاع أنا اتقفلى حساب كنت هادخل بية موسوعة جينس اة زعلت شوية لكن خلاص ولا تزعلى نفسك وبعدين كل شوية بتتعمل مسابقة خيرها في غيرها

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: ملك نسوانجي، 🎀الہٰملہٰكہٰة🎀 و زبارتكوس
إنتى أكيد شوفتى إن القصة هى هى ونفس الكلمات .. والقصة منشورة بتاريخ قديم
خلاص يا اخويا اكيد هيا مش هتزعل الناس الي هنا يعني لازم تفضل هنا ولا اي وبعدي دي قصه ولا راحت والا جت رح يجي غيرو

• أتفق
التفاعلات: زبارتكوس
انا اصلا دخله تسالي ومكنتش اعرف حاجه علي المسابقه هو الي قالي عليه وعرفني عليه ودخلني فيها
خلاص اللى حصل حصل .. وانسى الموضوع دا .. زى ما بيقول (معقد نفسيا) وخلينا اصحاب ومتسيبيش المنتدى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%