NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كانت اول مره ؟
معاه أول مرة
بس كنت مع صاحبى قبل منه من حوالى خمس شهور
ومتعرف عليه هنا برضوا
وهو اللى فتحنى
بس للاسف سافر لظروف شغله للخارج

معاه أول مرة
بس كنت مع صاحبى قبل منه من حوالى خمس شهور
ومتعرف عليه هنا برضوا
وهو اللى فتحنى
بس للاسف سافر لظروف شغله للخارج
و اتبسط مع مين اكتر

و اتبسط مع مين اكتر
الاولانى كانت أول تجربة ليا
و دى ليها متعتها الخاصة لا يمكن تمحى من الذاكرة
وكنت مستمتع جداً معاه لما مارسنا أربع مرات
إنما الجديد كان حاجة تانية خالص
وصلت معاه لقمة المتعة
بجد استمتعت جداً معاه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الاولانى كانت أول تجربة ليا
و دى ليها متعتها الخاصة لا يمكن تمحى من الذاكرة
وكنت مستمتع جداً معاه لما مارسنا أربع مرات
إنما الجديد كان حاجة تانية خالص
وصلت معاه لقمة المتعة
بجد استمتعت جداً معاه
تعيش و تتناك

زوجت ابن خالك ! احكيلنا دا حصل ازاي
قصة طويل بس باختصار
هية انسانة عادية جدا ومش حلوة كثير
ومتجوزة من ١٣ سنة وعندها ٥ اولاد
المهم في شفير باص رحلات ضحك عليها لانو وسيم وحلو وكان ماخذ مدرسة البنات اللي هية بتدرس فيها رحلة وبكلامو الحلو استطاع يميل قلبها ومع الوقت زنى فيها
هاد قبل سنتين تقريبا
هو ما بعرف انها متزوجة عندي بالعائلة(ابن خالي)
وخلال حديثه مع صاحبي احكى عنها وكمان مسمع صاحبي تسجيلات واتس اب وهو بيتفق معاها ينيكها
المهم صاحبي احكالي واتاكدنا انه ممارس معها اكثر من ١٠ مرات باقل من شهرين.. وطبعا شبع منها ورماها وماخذ منها هدايا وفلوس
ورحت بيتها وتحرشت فيها مباشرة واحكتلها اني اعرف قصتها وعاوز انيكها..طبعا رفضت وشتمتني
وانا اخذت معها اسلوب كويس..وفهمتها انو قصدي فقط اتمتع وامتعها وما اقصد الابتزاز او اذلها
ومع الوقت وافقت ونكتها انا عدة مرات بس من طيزها واقنعتها تمصلي...وصاحبي بحكم انه ساكن اقرب لبيتها فشخها🤣🤣🤣
وطبعا هية ليها طرق انها تنتاك ومحدش يعرف..وخصوصا انها معها سيارة خاصة..وتقدر تطلع اي وقت من المدرسة...
المهم اخر مرة نكتها ودردشنا وتوصلت معاي انها ما بدها تكمل زنى وبدها تحاول تبطل بلاش تنفضح..وانا اقنعت صاحبي
ولحتى الان ننتظر انها تتصل وتقول رجعت واتفقنا لو رجعت نعمل معاها سكس مع بعض..بس واضح انها تابت

اخر مرة كانت امبارح
و المميز فيها انها مصتلى جامد
و شتمنا بعض شتيمه وسخه جدا

اتعرفت عليه من هنا ؟
اتعرفت عليه فى القطار لما وقف ورايا و حسيت بزوبره راشق بين طياظى و ضاغط قوى و إيده على ظهرى يحسس و يسيحنى و يحننى ، بصيت له لقيته جميل بشكل موش معقول و كله رجولة و أنيق جدا و حاطط بارفان، سكت و بدأت احن له و فضل يحك فيا و فى البنطلون قطع دخل منه زوبره بين طياظى و زنق رأس زوبره فى فتحتى و زق زق زق دخله كله فيا وناكنى واحنا واقفين جامد واستمتعت معاه .. و نزلت معاه سيدى جابر و اخدنى عنده فى البيت و ناكتى خمس مرات حلوين قوى .. بقى عشيقى

• عجبني
التفاعلات: Geka 55
قصة طويل بس باختصار
هية انسانة عادية جدا ومش حلوة كثير
ومتجوزة من ١٣ سنة وعندها ٥ اولاد
المهم في شفير باص رحلات ضحك عليها لانو وسيم وحلو وكان ماخذ مدرسة البنات اللي هية بتدرس فيها رحلة وبكلامو الحلو استطاع يميل قلبها ومع الوقت زنى فيها
هاد قبل سنتين تقريبا
هو ما بعرف انها متزوجة عندي بالعائلة(ابن خالي)
وخلال حديثه مع صاحبي احكى عنها وكمان مسمع صاحبي تسجيلات واتس اب وهو بيتفق معاها ينيكها
المهم صاحبي احكالي واتاكدنا انه ممارس معها اكثر من ١٠ مرات باقل من شهرين.. وطبعا شبع منها ورماها وماخذ منها هدايا وفلوس
ورحت بيتها وتحرشت فيها مباشرة واحكتلها اني اعرف قصتها وعاوز انيكها..طبعا رفضت وشتمتني
وانا اخذت معها اسلوب كويس..وفهمتها انو قصدي فقط اتمتع وامتعها وما اقصد الابتزاز او اذلها
ومع الوقت وافقت ونكتها انا عدة مرات بس من طيزها واقنعتها تمصلي...وصاحبي بحكم انه ساكن اقرب لبيتها فشخها🤣🤣🤣
وطبعا هية ليها طرق انها تنتاك ومحدش يعرف..وخصوصا انها معها سيارة خاصة..وتقدر تطلع اي وقت من المدرسة...
المهم اخر مرة نكتها ودردشنا وتوصلت معاي انها ما بدها تكمل زنى وبدها تحاول تبطل بلاش تنفضح..وانا اقنعت صاحبي
ولحتى الان ننتظر انها تتصل وتقول رجعت واتفقنا لو رجعت نعمل معاها سكس مع بعض..بس واضح انها تابت
اها جميل زي حكاوي الافلام 😂

• عجبني
التفاعلات: حسام الصياد٢٠٢٢
اتعرفت عليه فى القطار لما وقف ورايا و حسيت بزوبره راشق بين طياظى و ضاغط قوى و إيده على ظهرى يحسس و يسيحنى و يحننى ، بصيت له لقيته جميل بشكل موش معقول و كله رجولة و أنيق جدا و حاطط بارفان، سكت و بدأت احن له و فضل يحك فيا و فى البنطلون قطع دخل منه زوبره بين طياظى و زنق رأس زوبره فى فتحتى و زق زق زق دخله كله فيا وناكنى واحنا واقفين جامد واستمتعت معاه .. و نزلت معاه سيدى جابر و اخدنى عنده فى البيت و ناكتى خمس مرات حلوين قوى .. بقى عشيقى
شقطك من القطر بس عرف ازاي انك خول ؟

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: سامية سالب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%