NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ديوث للجواز

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
برغم كل النجاح الوصلتله ف شغلي لما بقعد مع حد من صحابي ويحكيلي عن شرموطه بيبقي نفسي اتجوزها نفسي اتجوز شرموطه جدا

• عجبني
التفاعلات: بحب خالتي, عبود السودانى, كله كله 89 و 5 آخرين
برغم كل النجاح الوصلتله ف شغلي لما بقعد مع حد من صحابي ويحكيلي عن شرموطه بيبقي نفسي اتجوزها نفسي اتجوز شرموطه جدا

انا نفسي اتجوز شرموطه اتناكت من ميه قبلي وكلمت البلد كلها

• حبيته
التفاعلات: adam22
اتجوز من بتوع كباربهات

• عجبني
التفاعلات: ديوث للجواز
بعيداً عن ميولك و متعتك لكــــــــــن لو عملت كدا هاتدمر تماماً تماماً بمعني الكلمة أما لو كانت تخيلات فعادي عيش و اتخيل لكن جواز لا و ماتقوليش ليه و أنت حر

• عجبني
التفاعلات: AlFã7d و ديوث للجواز
انت تعبان في دماغك ياسطي ، ده القواد بيعمل كده عشان الفلوس

بعيداً عن ميولك و متعتك لكــــــــــن لو عملت كدا هاتدمر تماماً تماماً بمعني الكلمة أما لو كانت تخيلات فعادي عيش و اتخيل لكن جواز لا و ماتقوليش ليه و أنت حر
هتدمر بس هعيش سعيد وانا بلحس لبن الرجاله من كسها

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: زوزو البنوتي
هتدمر بس هعيش سعيد وانا بلحس لبن الرجاله من كسها
هاتخسر دنيتك و اخرتك الحياة مش كلها جنس و مش عشان احنا في موقع جنسي يبقى ننصح الناس بالمتعة و مش عاوز افسر كلمة اخرتك دي عشان موقع جنسي و انت فاهم معناها ايه

• عجبني
التفاعلات: Adelhany, ابن اماني, Momo 88 و شخص آخر
هاتخسر دنيتك و اخرتك الحياة مش كلها جنس و مش عشان احنا في موقع جنسي يبقى ننصح الناس بالمتعة و مش عاوز افسر كلمة اخرتك دي عشان موقع جنسي و انت فاهم معناها ايه
ما هو **** الخلق النار هو الخلق الميول دي جوايا

• عجبني
التفاعلات: adam22
عايز تتجوزها وتتناك قدامك

• عجبني
معنديش مشكله بس ازاي اوصلهم من غير ما افضح نفسي
يسطا انا بتترول عليك يسطا فوق مفهش هزر سكه دي فيهما سكتين وملهمش تلات يا الموت و يا سجن والفضيحه ابعد يسطا بجد واصحي لنفسك

• عجبني
يسطا انا بتترول عليك يسطا فوق مفهش هزر سكه دي فيهما سكتين وملهمش تلات يا الموت و يا سجن والفضيحه ابعد يسطا بجد واصحي لنفسك
ليه يا عم كتير عايشين وسطنا وبنقول عليهم معرصين ولا موت ولا سجن

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
ليه يا عم كتير عايشين وسطنا وبنقول عليهم معرصين ولا موت ولا سجن
يعم عشان معلهمش حاجه لكن انت لو عملت كده حياتك كلها بنت متناكه وش احا يسطا هتتجوز عشان شهوة انك تشوف مراتك بتتفشخ من ده وده وفي الاخر اخرت متعه دي يا فضائح وسجن يا موت بجد انا بنصحك شوف كام واحد بيوعيك غيري هنا ركز بجد عشان لو خدت قرار ده هتندم عليه قدام

• عجبني
يعم عشان معلهمش حاجه لكن انت لو عملت كده حياتك كلها بنت متناكه وش احا يسطا هتتجوز عشان شهوة انك تشوف مراتك بتتفشخ من ده وده وفي الاخر اخرت متعه دي يا فضائح وسجن يا موت بجد انا بنصحك شوف كام واحد بيوعيك غيري هنا ركز بجد عشان لو خدت قرار ده هتندم عليه قدام
شكرا

مفيش انسان طبيعى بيفكر كدا
جرب تروح لدكتور نفسى مش هتخسر حاجه

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: زوزو البنوتي، ديوث للجواز و kidding samo😂🫂😈😜❤️
ا
احسنت

• عجبني
التفاعلات: شريـف باشا
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%