NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اخت تجعل من اخوها بنت (يوميات ولد بنوتي اسمه منال) الجزء التاسع"تم قفله"

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,841
مستوى التفاعل
12,050
نقاط
19,483
الجزء التاسع
ولاء جابت تليفون جوزها حسين وفرجتني على فيديو لأخوها سامي وهو بينيكها في كسها بتاريخ قريب يعني بعد ما اتجوزني سامي وقالتلي: سامي بيجي كل اسبوع ينيكني مره وحسين بيصورنا وهو بينيكني قولتلها: وكمان حسين عارف ان سامي بينيكك قالتلي: ايوه يا منال قولتلها: واكيد سامي اتفق معاكي انتي وحسين على اني اجي وحسين ينيكني زي ما سامي ناكك قالتلي: بصراحه لا سامي معملش كده وعمره ما فكر في حاجه زي كده لكن بصراحه انا وحسين رتبنا وبرغبه شديده من حسين انه تيجي تقعدي معايا وانا بحضر للعزومه علشان يقرب منك وينام معاكي قولتلها: يعني انتي عاوزه تفهميني إن سامي مرضيش يقرب مني ولا يلمسني ولا ينيكني ليلة امبارح ويقولي بكرا تروحي تقعدي مع ولاء علشان تحضري للعزومه وتقوليلي هو مش مرتب الموضوع معاكم قالتلي: ابدا يا منال سامي مش اتفق معانا على حاجه صدقيني قولتلها: معقوله سامي يخوني وبعد اقل من شهر من جوازنا ومع مين مع اخته انا مصدومه قالتلي: حبيبتي ده واقع ولازم تعشيه وتصدقيه ولازم تفهمي وتعرفي ان فيه ناس بتحبك وبتتمنى منك ضحكه وحسين بيحبك وبيتمناكي ونفسه ينيكك، بصراحه وقتها لما قالت كده حسيت اني اتكهربت وهيجت وقالتلي: حسين بيحبك لدرجة انه لما بيقعد معايا واجيب سيرتك يا منال زبه يقف على سيرتك، لما ولاء قالتلي كده سيحت وهيجت اكتر وبعفويه مني لاقيت نفسي ببتسم وعضيت على شفايفي وروحت مسكت بزازي وفركتهم وقفشتهم، لاقيت ولاء قالتلي: وانتي كمان يا منال عاجبك زبر حسين ونفسك فيه وعاوزاه ينيكك، ابتسمت بخجل وقولتلها: طيب هو حسين عارف اني انا شيميل؟ قالتلي: ايوه يا منال انا قولتله انك مش بنت وقالي انه هو بيحبك حتى لو كنتي ولد قولتلتها: بس انا مينفعش اخلي حسين ينيكني انا مش عاوزه اكون اصغر في نظر نفسي قالتلي: خلاص براحتك يا منال، مخلصتش الكلمه ولاقيت حسين جاي جري من بره واتهجم عليا وهو عريان ملط وانا كنت لسه واقفه بقميص النوم وراح زقني وخلاني نمت على السرير وهو نام على جسمي وزبه دخل بين وراكي الطريه وكان بينيكني بينهم وهو بيقفش وبيهري في صدري ومسك شفايفي وهو بيقطع وبيمص شفايفي وانا بحاول اتملص منه واقاومه واقوله: اااااااااااه اخص عليك يا حسين عيب كده اااااااااي حرام عليك سيبني ااااااااااااخ اوعى يا قليل الادب، لكن هو كان اقوى مني لانه هو قوي وشديد وناشف انما انا ضعيفه وطريه وناعمه ورقيقه وقتها احساسي بزبه اللي بين وراكي الناعمه الطريه وايديه اللي بتهري وبتتقفش في بزازي ولحمي الطري وشفايفه اللي قطعت وورمت شفايفي من البوس خلاني استسلمت له وسيبتله نفسي غصب عني وكنت بعض على شفايفي لانه سيحني وهيجني وعرف يسيطر عليا لاني انا اصلا كنت مولعه وهايجه وطيازي بتوجعني من قلة اللبن فيها، ولما حسين حس بيا ان بدأت استسلمله راح قام من على جسمي وقلعني البيبي دول والاندر وبقيت عريانه ملط قدامه والغريبه اني كنت بساعدو وهو بيقلعني البيبي دول والاندر وبعد ما قلعني وبقيت عريانه ملط نزل يلحس في خرمي بعد ما فتح رجليا ورفعها وانا نايمه على ظهري وهو بيبوسني في خرمي وفي فلقات طيازي الكبيره الطريه ومره يدخل لسانه جوه خرمي ومره يشفط ويمص في فلقات طيازي الملبن وانا هتجنن من لمساته وحركاته وكنت عاوزه زبه يزور بيتي الكبير المولع والهايج اوي وكان واضح انه خبره عن سامي وخلاني قولت بصوت مبحوح وكل انوثه ودلع: ااااااااااح كفايه بقى حرام عليك متعذبنيش مش قادره استحمل وخلاني جبت شهوتي على نفسي واترعشت وانا بصرخ من المحنه واللذه قبل ما يدخل زبه وينيكني، بعد ما جبت شهوتي واترعشت كنت هايجه ومولعه وهموت من شدة الهيجان روحت صرخت فيه وقولتله: كفايه بقى ارجوك دخله عاوزاه يلا بسرعه، ضحك حسين وقالي: حاضر يا حبيبتي بس الاول خدي زبي بللي من ريقك علشان مش يوجعك وراح قرب زبه من شفايفي روحت دلكت برأس زبه شفايفي وروحت دخلته نصفه في بوقي ومكنتش قادره ادخل زبه في بوقي اكتر من كده لانه كان كبير اوي اكبر من زب سامي وانا بمص وبشفط والحس في زبه وكنت بلعب بيه واضرب بزازي بزبه وبعد ما بللته بريقي راح حسين قالي: كفايه كده يا دلوعه ورفع رجليا على كتافه واول ما زبه لمس فتحتي شهقت وهو قالي: متخافيش يا قمر كان باين عليه انه حنين اوي وابتدأ يدخل رأس زبه من شدة الهيجان اللي كنت فيه مكنتش حاسه باي آلم وانا بقوله بدلع ومياصه: دخله كله وكنت بهز طيازي ووسطي علشان زبه يدخل في طيازي، وقتها حسيت ان حسين هاج عليا اكتر من حركة طيازي ووسطي ولاقيت بقى بيطلع زبه كله من طيازي وكان بيعمل صوت عالي اوي لما زبه بيطلع من خرمي وكنت بصرخ من اللذه والمحنه ومره واحده يدخل زبه جوه خرمي وانا بتلوى تحتيه من الآلم اللي جوه خرمي وخلاني مسكت بتاعي بصوابعي وادلكه علشان احس بمتعه اكتر من الآلم وقتها ولاء كانت نايمه جمبي على السرير على ظهرها وبتلعب في كسها وزنبورها وكانت شكلها هايجه عليا وجوزها راكبني وبيدق في طيازي الكبيره وانا بقولها بمياصه: قولي لحسين بالراحه علىى طيازي يا ولاء زبه كبير اوي يا ولاء ااااااااااه اااااااااااي وكنت ممحونه وفرحانه اوي لان طيازي متكيفه من زب حسين المتوحش ولاء قالتلي: اخرسي يا شرموطه خدي زب جوزي في طيازك الكبيره الطريه وانتي ساكته يامتناكه قولتلها: حاضر بس خليه ينيكني بشويش طيازي بتوجعني اوي قالتلي: علشان طيازك تكبر وتربرب وكمان انتي كنتي عاوزه تتناكي وتتكيفي اهو جواكي زب جوزي حسين اللي هيحبلك وهيولدك وكانت بتصرخ وتجيب شهوتها وهيا بتلعب لنفسها كل ده وحسين بيرزع زبه في طيازي اللي ورمت وكبرت من كتر الدق فيها من زبه وكنت بصوت وبصرخ لما جبت شهوتي لتاني مره بس المره دي وزب حسين جوايا وكنت مستنيه زبه لما ينزل عسله جوايا علشان طيازي تحبل وتكبر من لبن حسين وكنت بقمط على زبه بخرمي وطيازي وهو بيطلع وبيدخل زبه جواها علشان يعبي ويملأ طيازي بلبنه وانا بتمايص وبدلع وانا ممحونه وبقوله: يلا بقى كفايه انت تعبتني بزبك الكبير اوي جيب لبنك بقى طيازي عطشانه اوي اااااااااه ورمتلي طيازي لغاية ما اترمى في حضني ووجهه بين بزازي وزبه بيتنفض وبيترعش جوه طيازي وانا بضحك من زبه وهو بيتنفض وبيترعش في طيازي ولانه بيذغذغني جوه طيازي الملبن ولما طيازي شبعت وارتويت وحلبت زبه طلعو من طيازي وانا بتنهد وانا فرحانه ومبسوطه اووووووي لانه كيفني وشبعني وانا كمان متعته وقتها ولاء قربت مني وراحت ضربتني على طيازي بإيديها وقالتلي: هااا طيازك ارتاحت ولا لسه يا لبوه، ضحكت وققولتلها وانا بتنهد تنهيده طويله: آآآآآآآآآآه يالهوووووووووووووي على ده زب يجنن ويهبل يابختك يا ولاء بزب حسين ده انا مكنتش متجوزه قبل كده ، ولاء ضحكت بشرمطه وقالتلي: كـــل ده يا منال! للدرجه دي زب حسين كيفك وشبعك قالتلها: ده انتيي معاكي كنز يا ولاء قالتلي: ياحبيبتي تعالي شاركييني في الكنز ده متعب اوي قولتلها: ده متعب ده امور وكيوت اووووي وكنت مسكاه بإيدي وبلعب بيه وقتها حسين كان راح في غفوه، قولتلها: تعالي نطلع بره علشان حسين يستريح، ولاء ضحكت وقالتلي: إلعب اانتي وقعتي ولاا ايه يا قطه، اتكسفت اوي وقولتلها: بطلي غلاسه يا رخمه، ضحكت وقالتلي: ده شكله ظبطك وكيفك جامد علشان خايفه على راحته وحنينه عليه، ابتسمت وان مكسوفه وعضيت على شفايفي وسكت وكان كلامها صح، لما سكت ولاء قالتلي: يبقى فعلا ظبطك وكيفك يا منيوكه، ضحكت وقولتلها: اتلمي ياا سافله ويلا نطلع نكمل الأكل قالتلي: يلا وطلعنا روحنا المطبخ بعد ما لبست ترنج بتاع ولاء عباره عن برموده وبدي كت قماشتهم خفيفه اوووووي وضيقين اووووووي على جسمي لاني انا اتخن من ولاء من ناحية طيازي ووراكي ولبست تحته الاندر ومكنتش لابسه سنتيانه وقفنا في المطبخ نجهز في الاكل وبعد ما خلصنا قولت لولاء انا هدخل اخد شاور واعمل ميكاب قالتلي: ادخلي ياشرموطه والبسي حاجه عريانه شويه اظهري جسمك الجميل ده لرجالتنا خليهم يتمتعوا ويحسوا انهم معهم مزز صاوريخ علشان ميبصوش لبره، ضحكت وقولتلها بمياصه ودلع: حاضر لولا قالتلي: ايوه كده واتمحني واتغنجي واتمايصي وادلعي في كلامك قدامهم خليهم يتبسطوا قولتلها: حاضر يا ابلتي وضحكنا، وروحت دخلت اوضة النوم طلعت جيبه قصيره اووووي لغاية نص وراكي وبدي حماله واندر لونه ابيض على شكل سبعه واخدت الاندر والبورنوس وطلعت دخلت الحمام شيلت بقايه شعر خفيف اووووي من على جسمي واخدت شاور جميل ودهنت جسمي بكريم وحطيت كريم كتير عند خرمي علشان لما اتناك اكون مستعده وجاهزه وبقى جسمي بيلمع من شدة نعومته وطري زي الملبن وكنت وانا بنضف جسمي كان كل تفكيري في حسين جوز ولاء مش في جوزي سامي وبتخيل انه جوزي وانه هو اللي هينام معايا ويركبني وكنت بلعب فيي طيازي بقفش في فلققاتي وبدخل اربع صوابع في خرمي وانا بتخيل انه زب حسين هو اللي جوه خرمي مش صوابع ايدي وكنت هايجه ومولعه، وطلعت من الحمام بسرعه يمكن حسين صحي من نومه ويركبني تاني قبل ما سامي يجي من شغله وطلعت لاقييتهه لسه نايم قعدت على كرسي قدام التسريحه اسرح شعري وكنت بخبط على التسريحه بصوت عالي علشان حسين يقلق ويقوم من النوم ويشوفني وانا بالبورنوس بتاع مراته يمكن يفشخلي طيازي مره كمان وانا بخبط بالمشط علشان اعمل دوشه لاقيت ولاء جت اوضة النوم وضحكت وقالتلي: بتخبطي ليه كده طالما عاوزه زبه جواكي اوي كده روحي نامي جمبه على السرير وفوقيه بدال ما تخبطي وتتعبي نفسك كده، ضحكت وانا مكسوفه وقولتلها: اتلمي بقى يا ولاء على فكره انتي غلسه اوووي، ضحكت وقالتلي: خلاص متتكسفيش اوي كده انا هروح المطبخ تاني وانا كإني مقولتش حاجه وضحكت ضحكه خبيثه انا فهمتها وابتسمت وعضيت على شفايفي، رجعت ولاء بعد ما انا قومت من على الكرسي واتجهت ناحية السرير لحسين وكإنها قفشت حرامي وقالتلي وهيا بتضحك: ابقى اقفلي الباب عليكم يابت ، ضحكت وانا مكسوفه وروحت ضربتها بالمخده في وشها وقولتلها: بس بقى يارخمه، ضحكت ولاء وقفلت االباب علينا وراحت المطبخ وانا روحت قلعت البونوس وقلعت الاندر وبقيت عريانه ملط وروحت نمت جمب حسين وهو عريان ملط وروحت حضنته وضميت وجه على بزازي وبدلكهم بوجه ومسكت ايديه وحطيتها على طيازي ودخلت زبه بين وراكي الناعمه الطريه وبقيت بفرك زبه بوراكي الملبن برقه على ينتصب وقتها حسين فاق وصحي من النوم وفتح عيونه على بزازي ورفع وعيونه في عيوني وهو بيبتسم وبيقولي: يالهوي على البطل اللي فحضني انا في حلم ولا في علم معقووله اصحى من نومي على لبن وملبن في حضني، ضحكت بدلع وقولتله بمياصه وانا ممحونه: بتحب اللبن والملبن أد ايه يا سونه؟ لاقيته قفش في طيازي بإيديه اووووووي وقالي: انا بدوب في الملبن واللبن يا لبن قولتله بشرمطه:وانا كمان بحب اللبن اوووووووي يا سونه، بعد الكلمه دي حسيت بزبه بينتصب بين وراكي الملبن وحسين بيقفش في فلقات طيازي اوووووي وبيعصرهم بإيديه خلاني قولت بلبونه وصوت مبحوح وانا ممحونه اوووووي: آآآآآآآآآآآآآآآه ياطيازي، وقتها لاقيت حسين بقى زي الطور الهايج وراح قلبني على بطني ونام على طيازي وزبه دخل يجري لوحده جوه خرمي وكان عارف طريقه كويسه بفعل الكريم زبه اتزفلط جوه خرمي خلاني شهقت وقولت: آآآآآآآآآآآآه يا قلبي قالي: سلامة قلبك وخرمك يا منال عاجبك زبري يا منال؟ ضحكت وانا مكسوفه وقولتله وانا ممحونه: آآآه يجنن ياسونه بس كبير اوووووي ااااااااااح قالي: مالك زبري سخن جواكي؟ قولتله بدلع: آآآآآه مواهوج نار بيحرقني بس لذيذ وطعم اووووي قالي: تأكليه يامنال؟ قولتله بلبونه: ما انا واكلاه كله اهو ده مشبعني وبدأ يطلع زبه ويدخله بسرعه وعنف بججنون وانا ممحونه وبتلبون وبتغنج تحتيه آآآآآآى آآآآآآآآى آآآآآآآآآآآآآآآآآآه ياطيازي زبرك كبير اووووووي ياسونه بشويش بيوجعلي طيازي وكبرها اااممممممم ااااااااااحح يخربيتك بالراحه ي****ووووووووي على زبك ورملي طيازي ومكملش 10 دقايق وراح جابهم جوايا من نغجي ومياصتي ودلعي ومكنش عايز يقوم من على جسمي ويطلع زبه من جوايا وكنت تعبانه من ثقل جسمه لكن بصراحه انا كنت مبسوطه وانا نايمه تحتيه وهو نايم عليا وزبه نايم في بيته الجديد الكبير الملبن وكنا ببنتكلم مع بعض وهو انا نايمه تحتيه وقالي: هااا يا منال شبعتي من اللبن؟ ضحكت وقولتله وانا ممحونه: آآآآآآه بحب اللبن اووووي يا سونه قالي: زبر سامي ولا زبري انا اللي اكبر يا منال؟ قولتله بمياصه: إخص عليك ياسونه انت متقارنش زبك بزب سامي ده زبك زي عمود النور منورلي خرمي وضحكنا قالي: انا نفسي اعيش معاكي ياريتك كنتي مراتي يا منال كنت روقتك وظبطك وكيفتك قولتله: ياحبيبي ما انت بقيت جوزي خلاص ووقت ما تحب تنام مع مراتك تيجيلي الشقه او انا اجيلك ياسونه قالي: مش كده بس، انا كان نفسي تكوني مراتي قدام الناس كلها امشي اتباهى بيكي وبجمالك وبجسمك الصاروخ، ضحكت وقولتله: أد كده انت شايفني حلوه يا سونه؟ قالي: انتي مزه صاروخ انا من ساعة ما شوفتك وانا نايم صاحي بحلم بيكي وبجسمك وبتمنى اني اكلمك، ضحكت بدلع وقولتله: طيب يا سيدي اهو انت نايم معايا وبتكلمني كمان ضحك وقالي: انتي متعبتيش من الوضع اللي احنا فيه ده يا منال؟ قولتله: بصراحه انا تعبت اوي بس انا مبسوطه اوي ومرتاحه طول ما زبك ساكن جوايا قالي: انا مش عايز اقوم من على طيازك وجسمك ده انتي جسمك مهلبيه يا منال، ضحكت وقولتله: أد كده عاجبك المهلبيه يا سون سون؟ قالي: ده انا بموت في المهلبيه يا مهلبيه، ضحكت وقولتله: طيب قوم بقى من على المهلبيه انت تعبتني اوووي وكمان احسن سامي يجي ويشوفنا كده تبقى مصيبه قالي: انتي تؤمري يا مزتي وقام من عليا وطلع زبه من خرمي وهو بيعمل صوت بحبه اوي قومت من على السرير واخدت البورنوس والاندر وروحت دخلت الحمام اخدت شاور تاني وانا مبسوطه وفرحانه ومزاجي رايق وجسمي فايق من النيكه اللي تجنن دي وطلعت من الحمام دخلت اوضة النوم لبست التنوره القصيره او الجيبه القصيره اللي واصله لغاية نص وراكي وكانت جينز وبدي الحماله لونه ابيض قماشته خفيفه اووووووي وضيق اوووي على بطني وبزازي لدرجة إن حلمات صدري كانت بارزه اوووي واضحه جدا وكان بزازي طالعين لبره كلهم بإستثناء الحلمه اللي كانت بارزه من قماشة البدي الخفيفه وقعدت عملت ميكاب كامل حطيت بودره كحله وحددت حواجبي بقلم الحواجب وحطيت مسكارا لرموشي واي شاد روج احمر غامق وسيبت شعري ولبست شوز كعبها عالي وكنت زيي القمر وفعلا طيازي كانت كبيره اوي حتى بزازي كبرت وكنت سكسيه ومثيره ومغريه اوي باللبس اللي انا لابساه ده وقتها كان حسين في الحمام بيأخد شاور وطلعت انا لولاء في المطبخ واول ما شافتني بصيتلي من فوق لتحت وقالتلي: ياعيني على المزز والصاوريخ ايه يا بت يامنال القمرر ده قولتله بكل ثقه وانا عامله نفسي مغروره : ده العادي بتاعي يا ماما وضحكنا انا ولاء وقالتلي: تضربي يابت يامنال لا بجد قمر وصارووخ يخربيتك تجنني وتهبلي قولتلها: ما انا عارفه يا بنتي ضحكت وقالتليك من حقك تعملي كده يامنيوكه، ضحكت وقولتلها: اتلمي يا بيئه وضحكنا وقالتلي: طيب يلا ياشرموطه جوزك قرب جاي في السكه قولتلها وانا بحاول اغيظها: لا ياحبيبتي انا جوزي صحي من النوم ودخل الحمام بياخد شاور، كان باين على شكلها الغيره والغيظ وقالتلي: ما تتلمي ياا شرموطه انتي هتسوقي فيها ولا ايه ده جوزك بس وقت ما تكوني معاه في السرير انما بره السرير هو جوز اخت جوزك يا لبوه، ضحكت بصوت عالي زي الشراميط وقولتلها: بتغيري مني على سونه يا لولا؟! قالتلي وهيا مستغربه: وكمان بتدلعيه يا شرموطه قولتلها: اه بدلعه وهدلعه زي ما دلعني وريحني يابختك بيه يا ولاء بجد انتي متجوزه حصان مش راجل آآآآآه، ضحكت وقالتلي: للدرجه دي يا منيوكه انتي مبسوطه من زب الحصان بتاعي قولتلها: اوووووي انا بعشق الحصان بتاعك اوووي ياولاء، وقتها جرس باب الشقه رن ولاء قالتلي: طيب روحي افتحي الباب لجوزك يا شرموطه وخفي شويه علشان سامي مش يشك في حاجه قولتلها: حاضر بس روحي انتي افتحي لسامي علشان انا مش قادره ابص في عنيه قالتلي: لا وانتي حساسه يا بت، ضحكت بخجل وقولتلها: طيب مش وقته الراجل واقف على الباب روحي افتحي وراحت ولا تفتح الباب لسامي وقعد في الصاله وسمعت ولاء بتقوله: اسيبك واروح نحضر السفره انا ومنال يا سامي وناديت على حسين وقالتله: حسين سامي جه تعالى اقعد معاه على ما احضر السفره انا ومنال قالها: حاضر يا حبيبتي وجتلي ولاء المطبخ وحضرت ولاء السفره وانا كنت في المطبخ بجهزلها الاطباق وهيا تأخد الاطباق وتطلعها على السفره وكنت سامعه سامي بيسأل ولاء عني قالتله: في المطبخ بتجهز الاطباق ولما خلصت طلعتلهم ولما شافني سامي تنح وفتح بوقه وهو بيبصلي من تحت لفوق وبيقول لولاء: مين الصاروخ ده يا ولاء مشش تعرفيني على المزه وهوو بيشاور عليا وقالتله: معقوله يا سامي انت بتتكلم بجد مش عارف مين دي ؟ قالها: لا عارفها بس انتي عملتي فيها ايه يا ولاء البت بقيت مزه وصاروخ اوي، اتنرفزت وقولتله: يا سلام يا سي سامي يعني انا كنت وحشه ولا ايه ؟ قالي: لا ياحبيبتي انا بتكلم عن الملابس العريانه اللي انتي لابساها دي قولتله: طيب وفيها ايه يعني مش عاجباك الملابس دي؟ قالي: ده انتي تعجبي الباشا يا باشا، ضحكت بنظره كلها احتقار وغرور مني، راحت ولاء قالتلهم: طيب يلا السفره جاهزه والاكل هيبرد وروحت انا بقيت ماشيه قدام حسين وسامي وانا بتقصع وبتمايل بطيازي الكبيره المرفوعه لفوق ومربربه علشان اجننهم ولما وصلنا للسفره لاقيت سامي قالي: استني يا حبيبتي وراح جه من ورايا وشدلي الكرسي وقالي: اتفضلي اقعدي يا مزتي، وقتها لمحت بطرف عيني حسين لاقيته بيبصلي وبيبعتلي بوسه في الهواء وهو واقف ورا سامي ضحكت: وقولتله: ميرسيه يا قلبي وكان قصدي على حسين مش سامي وقعدنا أكلنا ولما خلصنا روحنا قعدنا كلنا قدام التليفزيون وكنت بتعمد اني اقعد جمب سامي وحسين من الناحيه التانيه علشان لما يشاورلي سامي مش يكون شايفه، قعدنا نسمع فيلم في التليفزيون والفيلم كان جميل ويشد انتباهك وسامي كان مركز مع الفيلم وانا وحسين كنا بنبص لبعض وبيبعتلي بوسه في الهواء ومره يعض على شفايفه ولما كان بيعملي كده كنت بتكسف وببتسم وبعض على شفايفي من خجلي وابص في الارض كل ده وولاء وسامي مركزين مع التليفزيون والفيلم اللي كان شغال لغاية ما حسين شاورلي على المطبخ بمعني اني عايزني اروح المطبخ وفعلا قومت ودخلت المطبخ وقولتلهم: انا هقوم اعمل شاي سامي قالي: ياريت ياحبيبتي ولما دخلت المطبخ شويه وسمعت ولاء بتقول لحسين رايح فين؟ قالها: هدخل الحمام، الحمام كان جنب المطبخ شويه ولاقيت حسين دخل علياا المطبخ وراح حضني من ورا وزبه كان واقف وبيحك في طيازي من فوقق الملابس، ضحكت بمياصه ودلع وقولتله: بتعمل ايه يا مجنون اوعى حد يأخد باله قالي: آآآآآه يامنال انتي تجنني وتهبلي وبعشق عيونك وشفايفك قولتله: مش وقته يا حسين سامي يأخد باله تبقى مصيبه قالي: مش قادر اصبر يا منال زبري واجعني اوي وعايزك يدخل في طيازك الملبن، ضحكت بمياصه ودلع وقولتله: سلامة زبرك يا قلبي بس مش دلوقتي، راح حسين مسك الجيببه من اخرها يعني من عند نص وراكي وراح رافعها وعرى طيازي ونزل على ركبته وبقى وجه قصاد طيازي وبقى يبوس فلقات طيازي وبييقفشهم ببإيديه وانا بتمحن وخلاني مولعه وهيجت بس مكنش ينفع اخليه يركبني دلوقتي لششان سامي قاعد بره، روحت انا مسكت الجيبه ونزلتها وقولتله: وحياتي عندك مش دلوقتي لو بتحبني بجد اسمع كلامي انا خايفه من الفضيحه، وقف حسين وهو متنرفز ومسك ايدي بعنف خخلاني اتخضيت وخوفت اوووي منه وقالي: افهمي يا بت انا مش قادر استحمل عايز اجيبهم جواكي دلوقتي قولتله: انت عايز تخرب عليا وتخلي سامي يطلقني ويرميني في الشارع مش قادر تستنى لبكرا قالي: لا بكرا لا، انا عايز انيكك الليله دي قولتله: طيب ازاي؟ وسامي بيكون نايم جمبي وصاحي قالي: انا جتلي فكره قولتله: ايه هيا؟ قالي: فيه شريط منوم ومخدر في الحمام استني اجيبهولك تحطيه له في الشاي ولما ينام تيجيلي الاوضه اركبك، ضحكت وقولتله: انت مجنون وهتودينا في مصيبه قالي: بس اسمعي الكلام انتي مش عاوزه تتناكي من زبري؟ وكان ماسكه بإيديه من فوق البنطلون وبيهزه لي، بصيت على زبه وابتسمت بخجل وقولتله: ايوه عاوزه قالي: عاوزه ايه؟ قولتله: انت هتسستهبل؟! قالي: ايوه عايز اسمعها منك، ابتسمت بكسوف وقولتله: انت قليل الادب راح قالي: طيب ما انا عارف راح مسكني من حلمة بزازي وقرصها قرصه خفيفه وقالي: قولي عاوزه ايه وإلا هقرصك جامد قولتله: اتلم بقى ياحسين وبطل سفاله راح قرص جامد شويه روحت صرخ وانا حطيت ايدي على بوقي وقالي: قولي ارحمي نفسك، ضحكت وقولتله: انت سافل وقليل الادب راح قرص تاني وقالي: اخلصي يا منال، روحت قولت بصوت واطي: آآآآآآه ايوه عاوزه اتناك من زبرك، راح ساب حلمتي وراح قرب شفايفه من شفايفي وباسني حتة بوسه يالهووووي تجنن وقالي: شفايفك بتنقط عسل، روحت بصيت على حلمة بزتي وانا بفركها بالراحه من قرصته وانا بقوله: انت غبي ومتخلف وكنت زعلانه اوي لان بزتي وجعتني اوي، راح قرب مني وباسني في خدي وقالي: انا اسف ياحبيبتي حقك عليا قولتله بدلع ومياصه: اخص عليك يا حسين بزتي وجعتني اوي، لاقيته بعبصني بعبوص بصباعه بين فلقات طيازي الكبيره الملبن خلاني شهقت وعضيت على شفايفي وابتسمت بكسوف وقولتله: انت قليل الادب قالي: اروح اجيبلك المنوم وخلي كوباية سامي لونها مختلف قولتله: طيب يلا روح بسرعه واوعى حد يشوفك وراح وجه وجابلي حبايتين صغيرين وقولتله: انا خايفه تحصله حاجه خليها حبايه واحده بس قالي: خايفه عليه اوي كده؟ قولتله: طبعا مش جوزي وحبيبي ونور عيني قالي وهو متنرفز اووي: ما تظبطي يابت انا مش مالي عينك ولا ايه؟ قولتله: ده جوزي مش عايزني اخاف على جوزي حبيبي وقلبي ولا ايه ؟راح قالي: هضربك يا منال لو قولتي كده قدامي تاني، ضحكت وقولتله بدلع ومياصه: انت غيور اووي يا سونه قالي: طيب يلا اخلصي انا هطلع بره ولما تيجي بالشاي اديله كوباية الشاي في ايده علشان اطمن قولتله: حاضر، وروحت لفيت وشي للمطبخ علشان اكمل الشاي ولاقيته بعبصني تاني بين فلقات طيازي خلاني شهقت وقولتله: ماتتلم بقى يا سافل يا قليل الادب، ضحك وراح طلع بره قعد معاهم، لكن بصراحه انا كنت عاوزه اتناك من حسين بجد لكن كنت خايفه من وجود سامي حتى لو حطيتلو المنوم في الشاي ونام كنت خايفه برضوه وجتلي فكره اتخلص من المشكله اللي انا فيها دي...
منتظره تعليقاتكم اللي بتهيج وبتولع طيازي :g058:
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%