NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نيك الطيز ١٢٣

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
رحت مع اختي علشان تشتري كلوتات والبياع جبلها كلوت ودخلت تقسيه بعد شوية ندهت عليه قالته ايه رايك فيه حساحه واسع شوية فا قلها لا يا انسة وقلها ثواني اضبطه عليكي ودخل معاها البروفا واخرو اوي جوا وانا كنت برا واسامع صوتها وبعد ما خرجت خدت الي اشترته كله ببلاش
908F5A0B 4054 4C9F A296 C6C1C0E05FE8

• عجبني
  • ماااشي
التفاعلات: Sandro, Prince Magdi, بتاع كلو و 2 آخرين
وااااو اختك زي اختي بيوفروو جاامد وبيعرفوو يشتروو بثمن رخيص اوي مش زينا دايما ياخدو كل فلووسي حتى اني لوعايزاشتري اي شيء بجيب اختي او امي تتفاوض مممم

• عجبني
التفاعلات: بطل مصر في نيك الطيز
روووووعة

• حبيته
التفاعلات: نيك الطيز ١٢٣
نفسي اختي تكون زيها كده

• عجبني
انت كعاطف اتبسطت

طيب جرب كده الطريقة بتاعتها وروح اشتري انت كمان ببلاش

• عجبني
التفاعلات: Ygt
  • بيضحكني
التفاعلات: الجنتل الزبير
وااااو اختك زي اختي بيوفروو جاامد وبيعرفوو يشتروو بثمن رخيص اوي مش زينا دايما ياخدو كل فلووسي حتى اني لوعايزاشتري اي شيء بجيب اختي او امي تتفاوض مممم
اكيد بيعرفو يوفرو علشان بيدفوع بكسهم

• عجبني
التفاعلات: اهععع
يابختك بأختك عقبال مراتي

• عجبني
هاتي اختك تتفوض معايا

رحت مع اختي علشان تشتري كلوتات والبياع جبلها كلوت ودخلت تقسيه بعد شوية ندهت عليه قالته ايه رايك فيه حساحه واسع شوية فا قلها لا يا انسة وقلها ثواني اضبطه عليكي ودخل معاها البروفا واخرو اوي جوا وانا كنت برا واسامع صوتها وبعد ما خرجت خدت الي اشترته كله ببلاش مشاهدة المرفق 213535
يا بخت البياع كان نفسى اكون انا مكان البياع واظبط الكيلوت على طيز اختك اللبوه

نفسي اختي تكون زيها كده
خلى اختك تيجيلى وانا اخليها شرموطه اوى وامتع كسها واديها كيلوتات ببلاش

افخاااد تحفففففة

اختي الهدايا توصل لها للبيت

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
رحت مع اختي علشان تشتري كلوتات والبياع جبلها كلوت ودخلت تقسيه بعد شوية ندهت عليه قالته ايه رايك فيه حساحه واسع شوية فا قلها لا يا انسة وقلها ثواني اضبطه عليكي ودخل معاها البروفا واخرو اوي جوا وانا كنت برا واسامع صوتها وبعد ما خرجت خدت الي اشترته كله ببلاش مشاهدة المرفق 213535
حلوة اختك ما تسلفهاني انيكهالك وارجعهالك تاني

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%