NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

واقعية اختي شرموطه ( المشاهدين 50)

ealamerhb

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
29 أغسطس 2024
المشاركات
170
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
57
نقاط
525
انا احمد من مصر الجديده دي اول مره مره اكتب قصصه مع اختي يلي نخش في موضوع علي طوال
28 واختي ندا 33سنه اوصف لكم اختي
انتي بيضه وجسمها كرباج ذي ما كتاب بيقول صدرها كبيره ومدور واجمل شي فيها طيزها اوف حاجه كده فوق خيال اختي متجوزه من 3سنين وجوزها مش بيخلف وفي مشاكل ديمان بي سبب خلفه جات مره زعلانه عندنا وقعت قطره في البيت وقعت انا وهي وتحكيلي علي كل حاجه وأنها نفسها تخلف وحنا قاعدين دخلت تعملي قهوه كانت ليبسه استرتشت نار أبززها باينه منه اوف انا زبري ولعه نار كنت هايج جات قعدت جنبي وكلمنا وعرضت عليا موضوع خلفه وقلتلي اني نفسها تخلف مهم كلمنا شوي ودخلت تنام معاي في الاوضه اليوم ده كانت نايمه معاي علي سريل انا زبري قائم اوي نفسي افشخها بس مش قادر خايف
نمت جنبها وحلمت اني بنكها وفاشخ كسها اه واف اح مش قادر مهم قومت من نوم لقيت نفسي مفرق سريل وهي مش جنبي بتاخد دش فطرنا وقعد تمام تقولي شكلك كنت بتحلم قلتلها احل كنت بحلم أحله حلم في حياتي قلتي بتحلم بي قول متكسفش اتكسفت منها وحكتلها اني نفسي انيكها وخليها تخلف خافت وقلتلي مش ينفع قاعد اقنع فيها لحد ما سبتها تفكر مهم بعدها بي اسبوع رجعت لي جوزها وكلمتني قلتي عايزك في موضوع رحلتها عند بيت جوزها مكنش موجود قلتلي أنها قالت لي جوزها علي كل حاجه وهو موافق اني انيكها وحمل بس موضوع يبقا سري قلتلها موافق قلتلي خلاص عدي عليا يلي روحتلها بليل لقتها مجهز نفسا كسم جسمها نار ليبسه قميص نوم احمر فوق رقبه وندر فتله وسنتاينه حمره اوف اه اه اه نار نار مش قادر امسك نفسي هجمت عليها قطعت شفيفا وبزها مص وفعص ولحس لي قلعتها قميص ولحست كسها مش قادر اوي اوي حرام عليكي نكني ارحم كس اختك مش قادره نار لحس جامد اوف اح اه اه اه نكني هي اول ما قالت كده خلتها تمص زبري بنت شرموطه في مص حاجه تاني اوي هجمت عليها لحس كسها ومسك زبره دخلتو كلو مره وحده صوت صوت تقريبان عماره كلها سمعت صوتها جامد يا اخوي نيك اخت ارزع في كسها اه اه نار مش قادره اوف اه براحه حرام عليك انا اختك مش كده براحه اه اه اه اوف اه كلو كلو جامد اوي افشخني انا شرموطه كسم زبر جوزي زبرك كبير اوي فشخ كسي مش قادر حرام عليك اه اه اه اح اح اح انا من هنا ورايح شرموطك انت نيكي اوي وغرقت زبري اوي وبعدها قلتلها احبهم خاتم في كس اختك هتم اه اه اه اه اه اه اح مش قادر نار نزلت شلال ابن في كسها وبعد ما خلصت ختها في حضني وبس لمحت جوزها واقف عند باب وماسك زبرو لو قصه عجبتك انزلكم جز تاني مع جوزها واختو
 
انا احمد من مصر الجديده دي اول مره مره اكتب قصصه مع اختي يلي نخش في موضوع علي طوال
28 واختي ندا 33سنه اوصف لكم اختي
انتي بيضه وجسمها كرباج ذي ما كتاب بيقول صدرها كبيره ومدور واجمل شي فيها طيزها اوف حاجه كده فوق خيال اختي متجوزه من 3سنين وجوزها مش بيخلف وفي مشاكل ديمان بي سبب خلفه جات مره زعلانه عندنا وقعت قطره في البيت وقعت انا وهي وتحكيلي علي كل حاجه وأنها نفسها تخلف وحنا قاعدين دخلت تعملي قهوه كانت ليبسه استرتشت نار أبززها باينه منه اوف انا زبري ولعه نار كنت هايج جات قعدت جنبي وكلمنا وعرضت عليا موضوع خلفه وقلتلي اني نفسها تخلف مهم كلمنا شوي ودخلت تنام معاي في الاوضه اليوم ده كانت نايمه معاي علي سريل انا زبري قائم اوي نفسي افشخها بس مش قادر خايف
نمت جنبها وحلمت اني بنكها وفاشخ كسها اه واف اح مش قادر مهم قومت من نوم لقيت نفسي مفرق سريل وهي مش جنبي بتاخد دش فطرنا وقعد تمام تقولي شكلك كنت بتحلم قلتلها احل كنت بحلم أحله حلم في حياتي قلتي بتحلم بي قول متكسفش اتكسفت منها وحكتلها اني نفسي انيكها وخليها تخلف خافت وقلتلي مش ينفع قاعد اقنع فيها لحد ما سبتها تفكر مهم بعدها بي اسبوع رجعت لي جوزها وكلمتني قلتي عايزك في موضوع رحلتها عند بيت جوزها مكنش موجود قلتلي أنها قالت لي جوزها علي كل حاجه وهو موافق اني انيكها وحمل بس موضوع يبقا سري قلتلها موافق قلتلي خلاص عدي عليا يلي روحتلها بليل لقتها مجهز نفسا كسم جسمها نار ليبسه قميص نوم احمر فوق رقبه وندر فتله وسنتاينه حمره اوف اه اه اه نار نار مش قادر امسك نفسي هجمت عليها قطعت شفيفا وبزها مص وفعص ولحس لي قلعتها قميص ولحست كسها مش قادر اوي اوي حرام عليكي نكني ارحم كس اختك مش قادره نار لحس جامد اوف اح اه اه اه نكني هي اول ما قالت كده خلتها تمص زبري بنت شرموطه في مص حاجه تاني اوي هجمت عليها لحس كسها ومسك زبره دخلتو كلو مره وحده صوت صوت تقريبان عماره كلها سمعت صوتها جامد يا اخوي نيك اخت ارزع في كسها اه اه نار مش قادره اوف اه براحه حرام عليك انا اختك مش كده براحه اه اه اه اوف اه كلو كلو جامد اوي افشخني انا شرموطه كسم زبر جوزي زبرك كبير اوي فشخ كسي مش قادر حرام عليك اه اه اه اح اح اح انا من هنا ورايح شرموطك انت نيكي اوي وغرقت زبري اوي وبعدها قلتلها احبهم خاتم في كس اختك هتم اه اه اه اه اه اه اح مش قادر نار نزلت شلال ابن في كسها وبعد ما خلصت ختها في حضني وبس لمحت جوزها واقف عند باب وماسك زبرو لو قصه عجبتك انزلكم جز تاني مع جوزها واختو
استمر
فى انتظار جديدك الأروع والمميز
تحياتي لك
 
انا احمد من مصر الجديده دي اول مره مره اكتب قصصه مع اختي يلي نخش في موضوع علي طوال
28 واختي ندا 33سنه اوصف لكم اختي
انتي بيضه وجسمها كرباج ذي ما كتاب بيقول صدرها كبيره ومدور واجمل شي فيها طيزها اوف حاجه كده فوق خيال اختي متجوزه من 3سنين وجوزها مش بيخلف وفي مشاكل ديمان بي سبب خلفه جات مره زعلانه عندنا وقعت قطره في البيت وقعت انا وهي وتحكيلي علي كل حاجه وأنها نفسها تخلف وحنا قاعدين دخلت تعملي قهوه كانت ليبسه استرتشت نار أبززها باينه منه اوف انا زبري ولعه نار كنت هايج جات قعدت جنبي وكلمنا وعرضت عليا موضوع خلفه وقلتلي اني نفسها تخلف مهم كلمنا شوي ودخلت تنام معاي في الاوضه اليوم ده كانت نايمه معاي علي سريل انا زبري قائم اوي نفسي افشخها بس مش قادر خايف
نمت جنبها وحلمت اني بنكها وفاشخ كسها اه واف اح مش قادر مهم قومت من نوم لقيت نفسي مفرق سريل وهي مش جنبي بتاخد دش فطرنا وقعد تمام تقولي شكلك كنت بتحلم قلتلها احل كنت بحلم أحله حلم في حياتي قلتي بتحلم بي قول متكسفش اتكسفت منها وحكتلها اني نفسي انيكها وخليها تخلف خافت وقلتلي مش ينفع قاعد اقنع فيها لحد ما سبتها تفكر مهم بعدها بي اسبوع رجعت لي جوزها وكلمتني قلتي عايزك في موضوع رحلتها عند بيت جوزها مكنش موجود قلتلي أنها قالت لي جوزها علي كل حاجه وهو موافق اني انيكها وحمل بس موضوع يبقا سري قلتلها موافق قلتلي خلاص عدي عليا يلي روحتلها بليل لقتها مجهز نفسا كسم جسمها نار ليبسه قميص نوم احمر فوق رقبه وندر فتله وسنتاينه حمره اوف اه اه اه نار نار مش قادر امسك نفسي هجمت عليها قطعت شفيفا وبزها مص وفعص ولحس لي قلعتها قميص ولحست كسها مش قادر اوي اوي حرام عليكي نكني ارحم كس اختك مش قادره نار لحس جامد اوف اح اه اه اه نكني هي اول ما قالت كده خلتها تمص زبري بنت شرموطه في مص حاجه تاني اوي هجمت عليها لحس كسها ومسك زبره دخلتو كلو مره وحده صوت صوت تقريبان عماره كلها سمعت صوتها جامد يا اخوي نيك اخت ارزع في كسها اه اه نار مش قادره اوف اه براحه حرام عليك انا اختك مش كده براحه اه اه اه اوف اه كلو كلو جامد اوي افشخني انا شرموطه كسم زبر جوزي زبرك كبير اوي فشخ كسي مش قادر حرام عليك اه اه اه اح اح اح انا من هنا ورايح شرموطك انت نيكي اوي وغرقت زبري اوي وبعدها قلتلها احبهم خاتم في كس اختك هتم اه اه اه اه اه اه اح مش قادر نار نزلت شلال ابن في كسها وبعد ما خلصت ختها في حضني وبس لمحت جوزها واقف عند باب وماسك زبرو لو قصه عجبتك انزلكم جز تاني مع جوزها واختو
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر بالجزء الجديد
 
يا رااااجل
و عامل بادئة انها واقعية
اومال لو كتبت قصة خيالية هتعمل ايه؟

و بعدين طالما ان انت مش مصرى

بتكتب بلهجة مصرية ليه؟
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%