NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Man21

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
جزء الثاني
وقفنا ف الجزء ال فات لما نكت اختي ف الحمام وخلصنا الشور وخرجنا هيا لبست لبسها العادي وانا لبست شورت وفنله علي اللحم وهيا وقعت في الصاله جابت الاكل وقعدت جمبي وفضلت تتكلمي بايدي وتقولي كل ي دكري وانا فضلت اكل لحد ما خلاص بطني كانت هتفرقع وقعدنا ن حكمي مع بعض شويه ونهزر وقلتلي ال حصل بينا دا يفضل سر بيني وبينك وهدلعك قولتها ماشي سرك ف بير قولتها انا هخش انام شويه قلتلي نام ف حضني وفعلا دخلنا نمنا جمب بعض هيا قلعت الجلابيه بتاعتها ال كانت لبساها وكانت مش لبست حاجه تحتها صفرت تصفيره اعجاب قلتها ايه الحلاوه دي قلتلي بجد انا حلوه قولتها الحلاوه من غيرك ولا نسوه دي اتخلقت علشانك جات نامت جمبي زي ماهيا وحطت دماغها علي صدر وقعدت تلعب ف صدري وتمدحني وتقولي انت اتعلمت انت خبره اوي قولتها ال يشوف واحده زيك لازم يكون خبره وانا ياما اتفرجت علي سكس واتعملت منهم شويه حاجات قلتلي يشفي كل دا وشويه دا انت فشختني انا عمري ما حسيت بكدا ولا حتا مع جوزي قولتها انا مش جوزك وبعدين اسكتي بقا علشان مقومش افشخ كسمك تاني لقتها بتقولي بموت ف الشتيمه ف عرفت انها بتحب العنف لقيت ايديها بتتسحب ورائحته ناحيه زبي وبتلعب بيه قولتها لو قام هفشخ كسمك لقتها بصتلي وضحكت ف هجمت علي شفايفها بوس ودعك ف بزازها وتقفيش ف حلمتها ال كانت واقفه وشكلها يجنن وعمال ققرص حلمتها جامد سبت شفايفها وقولتلها انتي ال جبتيه لنفسك نزلت عند رقبتها بوس لحد الشق ال مابين بزازها وهيا عماله اه كمان كمان ي خويا مص بزازي ونزلت علي بزازها ال دايما بهيجوني فضلت مص جامد لدرجه ان ايدي علمت علي بزازها وبقيت ادخل الحلمه ف بقي وبعضها جامد وهيا بتتنفض بتقولي حلو كمل لسانك حلو قفش فيه وانا كل ما اسمع تهيج اكتر وفعص اكتر بعد عشر دقائق مص ف بزها ال احمرو من كتر التقفيش والعض روحت نازل علي بطنها بوس ولحس لحد ما وصلت ل كسها روحت فاشخ رجليها ونزلت مش بمص لا اكني باكل وعض فيه اكني مانكتهاش من ساعتين ومع كل عضه ف زنبورها كانت بتتنفض وبتنزل عسلها علي وشي اسيبك كسها ورح عند وشها ققولها نصفي عسلك ي شرموطه تقوم زي ال بتدور علي وشي وتمسك وشي تنضفو ونزلت علي كسها تاني مص وهيا ماسكه شعري وتصوه اه اه كمان لسانك حلو كمان انا مافيش حد عمل معايا كدا وتشد ف شعري جامد حسيت أنو هيتخلع ف إيديها وهيا اه كمان وارتعشت رعشه حسيت روحها بتطلع وراحت نطره كميه حسيت انها بتعمل حمام وسبها لحد ما هديت روحت قلبها وضع 69راحت مطلعه زبري من الشورت وقعدت تدخلوا ف بوقها ومندمجه ف المص وانا عمال العبث فيها ف طيزها وكسها مع بعض وهيا اممم صباعك حلو بزغزغني وانا بقولها عجبك اوي اوي يدكري روحت مدخل صوباعين اه كمان اه اه اه وماسك زنبروها ال حسيت أنو بقا عامل زي العسل الصغير من كتر اللعب فيه روحت قايم ولفيتها علي حبها الشمال وانا وراها ورفعت رجليها ودخلت ف طيزها جامد هيا صوتت برااااااااااااحه عليا هموت منك شقتني نصين سبت شويه لحد ما تاخد عليه وانا بلعب ف كسها وماسك شفايفها بوس وبزها تفعيص بعدي كدا بقيت اتحرك واحده واحده وبقيت بسرعه وهيا اه اه اه موت جامد نيك اختك الشرموطه انا لبوتك نيك كمان اه اه اه اه اه اه اه وراحت جايبه تاني وطيزها عماله تقفل علي زبي وانا عمال اسرع فيها والقوضه مليانه شهوه وانا مش ساأل فيها كنت عامل زي المكنه مش مبطل وفضلت ازعل فيها جامد وهيا تصوت تقولي براحه حسيت اني اتعورت مسالتش فيها وفضلت اضرب علي طيزها وانا بنكها لحد ما بقت حمره روحت مخرجون من طيزها مره واحده شهقت روحت مدخلو في كسها مره واحده لقيتها صوتت احاااااااااااااا حرام عليك حسيت انها بتكعيت قولتها انتي ال جبتيه لنفسك استحملي بقا قلتلي انا غلطانه ومش هكررها تاني وبقيت انيكها جامد ف نفس الوضع دا ومش مبطل تفعيص ف بزازها وهاري كسها لعب لحد ما لقتها اتشنجت وكسها بدأ يقفل علي زبي وجابت ميتها خرجت زبي دي ونترطهم علي الملائكه ال غرقتها لقتها بتقولي هتحيب امتا بقا انا مش قادره روحت ضاربقا علي وشها انا هنا ال قرر امته اجيب ولا مجبش انزلي بكسمك نصي زبي نضفيه ونزلت عليه بكل لهفه فضلت تمص جامد وحشرو ف ظهورها لحد ما تتخنق واطلعوا تاخد نفسها روحت قايم من عليها ورميتها علي السرير وقلبتها ف وضع الدجوي ونزلت مصيت خرم طيزها وكسها وهيا بتهنج مش قاده زي مايكون جابت آخرها بس انا مناسبتها وروحت مدخل زبري ف طيزها وقعت انيك فيها وهيا اه اه مش قادره هموت منك مش قااااااااااااادرن وجابت ميتها تاني وانا مكمل وهيا انا خلاص اسفه انت ايه هموت منك كدا مش قادره روحت مخرجو من طيزها روحت مدخلو ف كسها وخاتم يروع وهيا تصوت اه اه نار مش جسمي خالص قولتها خلاص جايين اهم لقتها بتقولي اخيرا ونزلت انيك اسرع من الاول روحت مخرجو من كسها وقول ما دخلت ف طيزها قولتها خدي ي كسمك روحت منزل ف طيزها وهيا اه اه سوخنين اوي بيغلو ف طيزي انا حساهم ف نفوخييييييييييييي وراحت من لها تاني وانا بنزل ف طيزها بعد ما خلصت اترميت جنبها نايم وهيا فضلت مصدراها لما لقتها كدا قولتلها تتعدي لقوم افشخك تأتي لقتها اتعدلت بالعفيا هيا نامت من التعب وانا قومت روحت مغطيها ورحت اوضتي اول ما حطيت دماغي علي المخده نمت
وإلي هنا ينتهي الجزء التاني اتمني تعجبكم ولو لقيت تفاعل هتكلم ازاي امي عرفت اني بنيك اختي وعملت ايه علشان انكها وشكرا

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الحر الجارح, Ahmed.7, الزوبر الشرقان و 25 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%