NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ماما طبعا

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: AndyCat
ماشي في الشارع انت وامك واختك
وطلع عليكم واحد زنجي فحل وعاوز ينيك واحده من حريمك عشان تمشي هتخليه ينيك مين امك ولا اختك
بصراحه نفسي في فحل ينيكني انا ومراتي لما نكره النيك

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: king 👑1
الاتنين

• عجبني
التفاعلات: متحرر مرتاح
وطلع عليكم واحد زنجي فحل وعاوز ينيك واحده من حريمك عشان تمشي هتخليه ينيك مين امك ولا اختك
معنديش اخوت بس ينيك مرتي عادي هيا شرموطه كبيره محتصدق 😂🤩🤩🤩😜

• عجبني
امي

• عجبني
ينيك امي طبعا وبعدها يخلص معاها ياخد اختي علي زبك وبعد ما يخلص مع اختي اجي الحس لبنه من علي اكساسهم وهو بينكني أنا في طيزي وبعد ما يجبهم فيا تيجي أمي واختي يلحسوا اللبن من خرم طيزي 🥵🥵

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: AndyCat و متحرر مرتاح
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احااااااااااا زنجي هو حد لاقي هخليه هقلع امي ملط عشان يهيج من بزازها الكبيرة و و طيازها العريضة النار و بعدين اخليه يبدا باختي و بعدين قبل ما ينطر اخليه ينكني عشان اخد خيره و بعدين يكمل في خرم اختي و اقعد انا الحس لبنه من خرمها و اسيبه مع ماما بقا يدغدغ فيها و في طيازها و كسها حححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححح

• عجبني
احااااااااااا زنجي هو حد لاقي هخليه هقلع امي ملط عشان يهيج من بزازها الكبيرة و و طيازها العريضة النار و بعدين اخليه يبدا باختي و بعدين قبل ما ينطر اخليه ينكني عشان اخد خيره و بعدين يكمل في خرم اختي و اقعد انا الحس لبنه من خرمها و اسيبه مع ماما بقا يدغدغ فيها و في طيازها و كسها حححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححح
يلا واخليك تتمتع كل المتعه الي نفسك فيها

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: حازم ابن سهي
  • نار ياحبيبي نار
  • عجبني
امي طيعا و انا اللي هفتح طيزها و ادخل بتاعه بنفسي

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
ينيكهم كلهم عشان محدش يزعل

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: زوج رورو
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%