NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: M07amed Alaa و sammie
  • عجبني
التفاعلات: sammie
مهو بردو يا @فادي دي مكنش ينفع تجبلي اختك العياده ونت ملبسها كدا يعرص

وتتفاجئ ان زوبري وقف علي اختك المتجوزه وعلي لحمها النجس وخليك واقف زي العرص عشان ادخل مع اختك وحك زوبري علي طيازها المتناكه وكب لبني علي طيزها قبل منيكها

عشان تمشي معاها يعرص وسط الناس ولبن صحبك مغرق شرفك يخول يعرص وأخيرا قبل ممشيك من عندي اختك هتكون متعشره بلبن زوبري جوا كسها عشان اخرجهالك حامل من زوبري يعرص
طب وهي ماشيه كده عادي مش حاسه بالسخونيه 😂

• بيضحكني
التفاعلات: 25cm _69

وتتفاجئ ان زوبري وقف علي اختك المتجوزه وعلي لحمها النجس وخليك واقف زي العرص عشان ادخل مع اختك وحك زوبري علي طيازها المتناكه وكب لبني علي طيزها قبل منيكها

عشان تمشي معاها يعرص وسط الناس ولبن صحبك مغرق شرفك يخول يعرص وأخيرا قبل ممشيك من عندي اختك هتكون متعشره بلبن زوبري جوا كسها عشان اخرجهالك حامل من زوبري يعرص
لو اختي عادي فداك يامعلم

• حبيته

دى رشة من زجاجة حلقها ضيق موش لبن قذف ابدا لان كل رشة لها توزيع مختلف فى المكان
بس نتاية حلوة

IMG-1785 IMG-1786هجبلك اختي رنا قريب يا دكتور بس عايز عليها حفلة
ده كشف على الشرايين فى القلب لان المكان تحت على كسها ينفض جامد مع الكحة اذا كان الشرايين فيها مشكلة
الصورة اصلا موش جنسية

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Dr Samy
لو اختي عادي فداك يامعلم
مهي الشرموطه شوشو كانت عندي قبلهم 🥵
اوف شكلها كانت قيلالك رايحه لصحبتها زي كل مره ومفهماك ان اللبن ال منطور عليها دا عصير وقع عليها بالغلط😉

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Dr Samy و فادي دي
نفسي اشوف اختي مع دكرها وانا بخدم تحتها

• نار ياحبيبي نار
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: 25cm _69, Dr Samy, Zaki Ameer و شخص آخر
  • بيضحكني
التفاعلات: Dr Samy
نفسي اشوف اختي مع دكرها وانا بخدم تحتها
وانا ميرضينيش يبقا نفسك ف حاجه..
انت تجيلي العياده وهحققلك حلمك هخليك تدهنلي زوبري قبل ميخش جوا كسها ال هينقط عسله علي وشك ونت نايم تحتها وبضاني بتخبط فوشك مع كل رزعه فكسها النجس

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

اختي شايفه انك دكتور شاطر اوي و بتسأل الإعاده هتكون امتي 😉

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و 25cm _69
اختي شايفه انك دكتور شاطر اوي و بتسأل الإعاده هتكون امتي 😉
انت اختك دي تعبتني 😂
مفيش وقت للاعاده العياده مفتوحه ليك ولاختك 24 ساعه يصحبي ♥️😘

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%