NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صدقنى بلاش وأنهى الموضوع ده علشان لو دخلت بعمق هتندم وحاول تقرب منها بطريقه أم لأبن ليس ألا ومتسمعش لكلام حد يحرك شهوتك من ناحيه امك صدقنى هتندم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش هاتعرف لانها واخده طريق طويل انت اولي من الغريب
ابحث معاها على حد يتجوزها وترتاح

انا ٢٢ سنه واسمى خالد من المحله وامى ٤٥ سنه موظفه حكومه ومطلقه بقالها ٣ سنين وعايش انا وهى واخويه فى بيت جدتى أم امى وبعد طلاق امى بقيت ملاحظ اختلاف فى لبس امى واهتمامها بجسمها واتعرفت على زميل لها فى الشغل ودخل عليها بالحب ووعدها بالجواز رغم انه متجوز وبعدها هرب وبقت تسهر على الموبيل على النت كثير وبقيت احس انها بتشوف نفسها بعد طلاقها فدخلت عليها باكونت فيك علشان اختبرها واعرف هى ممكن تستجاب معاى ولا لأ لقيت كل الى كنت بتخيله فى امى حصل واتكلمت معاى فى كل حاجه فى الجنس ومتعرفش لغايه دلوقت ان الى بيكلمها ابنها وطلبت منى اكلمها صوت وطبعا رفضت لان لو كلمتها هتعرف صوتى ومن ساعتها بقيت احس بالدياثه عليها واتكلم عنها مع غراب عايز ابعد عن الموضوع دة ومش عارف اعمل ايه
كمل لحد ما يجي الوقت وتمسك عليها صور وفيديوهات وبعدها تواجهها ووقتها مش هيبقي ليها عين تكلم بس قبلها لازم تغير طبعك يعني تبدأ انك تخليها تشوف زبك تقف بالبكسر وزبك واقف تخليها تشوفك علي طول وبتاعك واقف عشان هيا تبدأتفكر فيك وتهيج علي شكلك وبعدها واجها باللي معاك ونيك يامعلم بس متنسناش بس تهيجنا عليها بقي وياريت تنزل وتكتب وتوصف جسمها كدا خلينا تتخيلها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%