NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يسطا انا ليا فرانكو والشوق والدم والتار وقريه التعابين انا علي قديمو يسطا😂😂🙂
حصل بس بجد انا مشوفتش البروفايل بتاعك غير فقصه التار كنت ساعتها منزل البروفيسور السلسله التانيه يمكن دا علشان انتا قفلت فتره ورجعت برضو

حصل بس بجد انا مشوفتش البروفايل بتاعك غير فقصه التار كنت ساعتها منزل البروفيسور السلسله التانيه يمكن دا علشان انتا قفلت فتره ورجعت برضو
انا خلصت الشوق والدم وفرانكو وقفلت حوالي ٧ شهور رجعت لقيت قصتك والشباب وبتاع خدت حوالي اسبوع وقفلت يجي شهرايه ورجعت بالتار

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ليه كل المده دي يعم
كان ابن عمي غرق في البحر وخادنا حوالي ٤ او ٥ ايام بندور عليه لحد مطلع وكان الواحد فصل فصله وحشه ونسيت المنتدي اصلا وفكست للحوار وكده لحد م الفراغ رماني تاني😂

حصل 😂😂😂😂😂😂بس انتظروني 😂😂😂
و**** ياخي ايام مكنت بكتب الشوق والدم كان في ٣ كتاب بس في المنتدي ده كان سيزر بيكتب في قسم المحارم القصه الشهيره ومهاب بيكتب قصته كافيه المتعه وانا بكتب الشوق والدم والباقي كله قصص من تراث نسوانجي 😂😂

كان ابن عمي غرق في البحر وخادنا حوالي ٤ او ٥ ايام بندور عليه لحد مطلع وكان الواحد فصل فصله وحشه ونسيت المنتدي اصلا وفكست للحوار وكده لحد م الفراغ رماني تاني😂
**** يرحموا ويغفرلو ويدخلو فسيح جناته

• حبيته
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
و**** ياخي ايام مكنت بكتب الشوق والدم كان في ٣ كتاب بس في المنتدي ده كان سيزر بيكتب في قسم المحارم القصه الشهيره ومهاب بيكتب قصته كافيه المتعه وانا بكتب الشوق والدم والباقي كله قصص من تراث نسوانجي 😂😂
😂😂😂😂😂اه ساعتها فعلا مكنش فيه كتاب كتير حتى انا لما بدأت اكتب كان ساعتها عندي فراغ وقولت اطلع طاقتي والفكره دي كانت عندي مش للكتابه لا اني كنت عايز اعملها او حد يجي فيوم من الايام يعملها يارب يعني

😂😂😂😂😂اه ساعتها فعلا مكنش فيه كتاب كتير حتى انا لما بدأت اكتب كان ساعتها عندي فراغ وقولت اطلع طاقتي والفكره دي كانت عندي مش للكتابه لا اني كنت عايز اعملها او حد يجي فيوم من الايام يعملها يارب يعني
وبقينا يجي ٦٠ واحد اهو والقصص كلها مكرره وحاجه ازبار بتطير واخر شبرقه😂😂😂😂

وبقينا يجي ٦٠ واحد اهو والقصص كلها مكرره وحاجه ازبار بتطير واخر شبرقه😂😂😂😂
اه و**** مش عارف الناس ال بتكتب جنس دي دماغها فين 😂😂😂😂
بس حتى لو الكتاب كتير قليل بس ال الناس بتابعهم او ال قصصهم حلوه عامتا

اه و**** مش عارف الناس ال بتكتب جنس دي دماغها فين 😂😂😂😂
بس حتى لو الكتاب كتير قليل بس ال الناس بتابعهم او ال قصصهم حلوه عامتا
علفكره انا مبعرفش اكتب جنس وقصصي بيبقا فيها مشهدين بس لزوم ان القضه تفضل في قسم القصص الجنسيه عشان الرجل ماشيه فيها😂😂

جميل
بتحب فريق مين فالكوره
مصر الزمالك
أسبانيا مدريد
فرنسا مرسيليا
ألمانيا بايرن منشن
ايطاليا ميلان
البرتغال بورتو
البرازيل بوكا جونيور وفلامينحو
السعودي الهلال
الإماراتي الجزيره

علفكره انا مبعرفش اكتب جنس وقصصي بيبقا فيها مشهدين بس لزوم ان القضه تفضل في قسم القصص الجنسيه عشان الرجل ماشيه فيها😂😂
حصل عندك حق انا عملت كدا برضو علشان تبقا متشافه هما مشهدين تلاته بس ومش مكتوبين كويس اصلا مبعرفش اكتب حتت الجنس وبتبضن اصلا وانا بكتبها 😂😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%