NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الوزيرر

وزير نسوانجي
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
سؤال محيرنى من ساعة ما دخلت هنا .. هو احنا شايفين بعض ازاى .. يعنى كل شاب هنا شايف الشباب ازاى والبنات ازاى والعكس كل بنت شايفة البنات والشباب ازاى ؟
هل فعلا كل شاب شايف اى بنت هنا مجرد شهوانية او عاهرة داخلة فقط للجنس وهل البنت شايفة الشاب هنا واحد داخل بيدور بس على علاقة جنسية ؟ ... انا محتاج اعرف وجهات نظركم ايه وهل المكان هنا يصلح ان يبقى فيه اتنين طبيعيين بيتكلمو مش شرط عن جنس ممكن عن امور كتير عادية ملهاش علاقة بالجنس ؟ .. ولا طالما منتدى جنسى يبقى الناس هنا مبتفكرش غير فى الجنس ؟ .. مستنى ردودكم

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: صعيدي هايج، أيلا و فكرى
سؤال محيرنى من ساعة ما دخلت هنا .. هو احنا شايفين بعض ازاى .. يعنى كل شاب هنا شايف الشباب ازاى والبنات ازاى والعكس كل بنت شايفة البنات والشباب ازاى ؟
هل فعلا كل شاب شايف اى بنت هنا مجرد شهوانية او عاهرة داخلة فقط للجنس وهل البنت شايفة الشاب هنا واحد داخل بيدور بس على علاقة جنسية ؟ ... انا محتاج اعرف وجهات نظركم ايه وهل المكان هنا يصلح ان يبقى فيه اتنين طبيعيين بيتكلمو مش شرط عن جنس ممكن عن امور كتير عادية ملهاش علاقة بالجنس ؟ .. ولا طالما منتدى جنسى يبقى الناس هنا مبتفكرش غير فى الجنس ؟ .. مستنى ردودكم
انا مش شايف كل البنات عاهره او شهوانيه في كتيرداخل علي الثقافه وفي داخل علشان يكتب قصص

• عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج، فكرى و الوزيرر
انا شايف الناس بشر مقدرش احكم من كتابات لازم تتعامل مع الشخص لمدة زمنية مش مرة واحدة وخلاص و يا ليت يكون وجه لوجه

• حبيته
  • عجبني
كلامك زي الف بس ليه كلمه عاهره كل واحد داخل بمزاجه في الي ناقصه حاجه بيدور عليها سواء توعيه او ثقافه او رغبه جنسيه سواء بنت او شاب وليه ميطلعش من الموقع بصديق او صديق دي وجهه نظري

• عجبني
كلنا هربانين ولا استثني أحد 😂

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: فكرى و الوزيرر
الرجاله شايفه البنات متاحه و سهله و بيبعتو رسايل قذره على الاساس دا و البنات مش شايفه رجاله اصلا

لو وريتلك خمس رسايل عشوائيه من عندى هتتكسف من نفسك انك من نفس الجنس دا

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: صعيدي هايج، أيلا و الوزيرر
الرجاله شايفه البنات متاحه و سهله و بيبعتو رسايل قذره على الاساس دا و البنات مش شايفه رجاله اصلا

اقفلي الرسايل و ريحي دماغك

انا مش شايف كل البنات عاهره او شهوانيه في كتيرداخل علي الثقافه وفي داخل علشان يكتب قصص
معلم ♥️

• عجبني
التفاعلات: alfahd
انا شايف الناس بشر مقدرش احكم من كتابات لازم تتعامل مع الشخص لمدة زمنية مش مرة واحدة وخلاص و يا ليت يكون وجه لوجه
صح الصح 👍

• عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج
كلامك زي الف بس ليه كلمه عاهره كل واحد داخل بمزاجه في الي ناقصه حاجه بيدور عليها سواء توعيه او ثقافه او رغبه جنسيه سواء بنت او شاب وليه ميطلعش من الموقع بصديق او صديق دي وجهه نظري
اكيد في ناس اصدقاء كتير هنا

• عجبني
التفاعلات: مزجنجي ٢٢

ع فكرا مش كل الرجاله بتبعت رسائل قذرة 😒 والي يعمل كدا يبقي ميخصش الرجولة ف حاجه

• عجبني
التفاعلات: فكرى
  • حبيته
التفاعلات: الوزيرر
  • بيضحكني
التفاعلات: مرحب
انا شايف أن كل واحد داخل يدور على الحاجه الى محتاجه انا مثلان بدور على كس أو طيز حقيقية اوسعها واملاها لبن

• بيضحكني
التفاعلات: الوزيرر
  • عجبني
التفاعلات: زبى ملك ليكى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خلينا صريحين شوي..
الموقع جنسي .. اوكي؟
يعني مظنش حد فينا و انا اولكم داخل يبحث عن دروس تكنولوجيا ولا مواعظ دينية ولا سياسية متلا ..
هون الموقع و بكررها جنسي .. موقع للمتعة الجنسية
انت لما دخلت هون عارف انه موقع جنسي و انت سجلت فيه ..
بنات و شباب الموقع داخلين لاجل الجنس لكن بدرجات متفاوتة

منهم يلي ببحث عن متعة فكرية جنسية يعني يتمتع بطريقته .. نعطيهم رقم 1
و منهم يلي ببحث عن شريك او شريكة للجنس الكلامي يعني دردشة فقط هم رقم 2
و منهم يلي ببحث عن ممارسة كاملة و نحكي انهم رقم 3
و ناس بدخلو لاغراض متفاوتة متل الثقافة الجنسية او الفضول او غيره و هدول رقم 4

ايش يلي بيحصل؟

متلا رقم 1 بتواصل مع 3 .. ما رح يتفقو
او 2 مع 1
او 4 مع 2
او 3 مع 4

بتصدف انه متلا رقم 1 يتواصل مع 1 و يتفقو
و هي نسبتها 25% فقط

لهيك بتلاقي الاتفاق في التواصل بين الاعضاء و كلامهم على بعض مش متوافق

احترامي الكم

• عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج و زبى ملك ليكى
خلينا صريحين شوي..
الموقع جنسي .. اوكي؟
يعني مظنش حد فينا و انا اولكم داخل يبحث عن دروس تكنولوجيا ولا مواعظ دينية ولا سياسية متلا ..
هون الموقع و بكررها جنسي .. موقع للمتعة الجنسية
انت لما دخلت هون عارف انه موقع جنسي و انت سجلت فيه ..
بنات و شباب الموقع داخلين لاجل الجنس لكن بدرجات متفاوتة

منهم يلي ببحث عن متعة فكرية جنسية يعني يتمتع بطريقته .. نعطيهم رقم 1
و منهم يلي ببحث عن شريك او شريكة للجنس الكلامي يعني دردشة فقط هم رقم 2
و منهم يلي ببحث عن ممارسة كاملة و نحكي انهم رقم 3
و ناس بدخلو لاغراض متفاوتة متل الثقافة الجنسية او الفضول او غيره و هدول رقم 4

ايش يلي بيحصل؟

متلا رقم 1 بتواصل مع 3 .. ما رح يتفقو
او 2 مع 1
او 4 مع 2
او 3 مع 4

بتصدف انه متلا رقم 1 يتواصل مع 1 و يتفقو
و هي نسبتها 25% فقط