NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احلي يوم في حياتي مع اجمل واحده شفتها في حياتي

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,843
مستوى التفاعل
11,823
نقاط
18,758
صباح الخير او مساء الخير حسب بتقري القصه دي امتي
مبدئيا اسمي حسام ،19سنه ،عايش في عين شمس وهعزل قريب للأسكندريه
مهتم جدا بالكمبيوتر ودماغي فيه جدا وعامل شبكه بوزع بيها انترنت علي العماير للي جمبينا ومهتم بالهاك وكل ما يخص الكمبيوتر
بحب جدا الjass music والrock
وانا سني 8 كنت بلعب العاب سكس اونلاين
وانا سني 10 كنت بجيب افلام بورن من brazzers ولموضوع في الوقت دا كان صعب جدا
وانا سني 12 كنت مستغل طبق ديش صاحبه كان عزل وسابه وكنت جايب بيه hotbird

انا عايش في عماره من 6 ادوار كل دور فيه شقتين
وامبارح كان اسعد يوم في حياتي

جارتنا للي قدمنا قمر جسمها لو وصفتو بالكلام هكون بظلمه مفيهاش غلطه اكنها مرسومه
وش ملائكي جسم متفصل بيضه وشعرها اسود وطويل وعنيها خضرا وبزها مليان ومتختخ
وطيزها مليانه وكيرفي وطولها حوالي 195 سم
بقالها متجوزه اقل من سنه ومخلفتش
جوزها هو وامه عايشين معانا في العماره بعد ما جوز امه مات وهيا وليه عجوزه يعني بزها والقبر بس متحكمه في ابنها للي عدي سن ال45 سنه تحكم كامل
والبت مراته في اواخر العشرينات متجوزه واحد 45 سنه وكمان خول معاها
ونتو عارفين ان البنات الصغيرين مبيحبوش حتت ان حماتها هيا للي تمشي كلامها علي بيتها
بيسافر كتير عشان الشغل
وهيا بتشتغل في مدرسه خاصه فا بتنزل علي 8 وترجع علي الساعه 2
وانا بشوفها وهيا نازله كل يوم وانا طالع بعد ما بخلص جري
وتقوم تقف وتقولي ازيك يا حسام اقولها "تمام يا ملك ايه اخبارك"
تقولي "هيحح اهو كويسه" وبأسلوبها فهمت للي فيها
جوزها بيسافر كتير ولو جيه بيقعد يوم ولا اتنين بالكتير ويسافر تاني و45 سنه يعني زبه باظ ومش بينيك
وهيا جمل ومش اي حاجه تهدها ولو فتحت رجيلها مش هيكيفها غير 70 نطره جواها عشان تتهد
وباين من عنيها انها مكبوته ومبضونه
ومعني ان بنت في اواخر العشرينات تجوز واحد قد ابوها يبقي في أننه
كان شقتهم من ضمن الشقق للي موزعلها نت
وهكرت الكمبيوتر بتاعها والتابلت وشوفت صورها وهيا قاعده مع نفسها وبتحب تصور نفسها وهيا لابسه قمصان النوم وكان اكتر الصور بقميصان النوم السوده
وللي استشفيتو من محادثاتها مع صحباتها القدام انها كانت علي علاقه مع واحد وفتحها وسابها
وكانت حامل منه وسقطت الجنين عند دوكتور صاحب صحبتها
وركبت غشاء بكاره عشان تلم الليله واول عريس جالها ركبت عليه
صحبتها دي اسمها اميره كانو ليزبيان مع بعض وبتجيلها البيت وانا في لاول مكنتش فاهم غير لما قريت الشاتات وسمعت المكالمات للي سجلتهالها
عرفت انها بتحب الورد لاحمر لانها كانت حافظه صور كتير فيها بوكيهات ورد حمرا
وعرفت انها بتحب الحلاويات لانها كانت بتشوف كل يوم طرق لحلويات جديده

بدأت اتوددلها اكتر واديلها كيك ولما اشوفها ادلها ورده حمرا
وبستغل للي عرفتو واضغط عليه وقت ما ميكنش جوزها مش موجود
ووقت ما الاقيها بتعمل سكس شات مع صحبتها اميره اقوم مخبط عليها ومديلها كيكه او بسبوسه
بعرف هيا عليها البيرود (الدوره الشهريه) امتا واحسب الشهر الجاي احتمال تجيلها امتا وقبليها بحاول اشوفها كتير وهيا طالعه وهيا نازله اديلها ورد
عشان في الوقت دا الحريم بيكونو هيجانين علي اي ابن متناكه والدم بيقعد يجري في كسهم لغايه ما بيكونو دايبين ومستنين اي دكر يشوفوه عشان يبلعوه جوا كسهم

امبارح بقا 8-3-2018
كنت في البلكونه قاعد بالبوكسر والفنله عشان الموجه الحاره للي في الوقت دا
عملت كوبايه القهوه ومعايا السجاير وطلعت اروق علي مزاجي
لقيتها طلعت تنشر وتأمبر في طيازها وشعرها بيهفهف علي ضهرها
عملت نفسي مش واخد بالي وحاطت السمعات في وداني وعايش مع نفسي
يوميها مراحتش الشغل وانا كنت عارف انها مش هتروح لانها كانت قايله لصحبتها انها مش هتروح
وانا عارف ان البيرود فاضلها يومين وتيجي
واابويا وامي مش موجودين

من طبيعتي بشغل اغاني علي السمعات الضخمه للي في الصاله وبعلي الصوت وبخش استحمي
وانا بالطبيعي عارف من قائمه الاغاني المفضله للي بتسمعها اغاني عمرودياب القديمه
قبل ما اخش استحما لقيتها باعته لصحبتها ماسج بتقولها كدا بالنص
ملك : "في جارنا ساكن قدامي في العماره وقمر فشخ ورومانسي نيك"
اميره : "كام سنه"
ملك : "19"
اميره : "وهتجبيه علي سكتك ازاي"
ملك : "هو مشغل اغاني عمرو دياب بصوت عالي ممكن اخشلو من سكه وطي الصوت لو سمحت"
اميره : "حلو اوي **** معاكي عايزك تصفيه"

انا عرفت طبعا بعد ما قريت الشات فهمت الدنيا
عليت الصوت اكتر ودخلت استحمي
فتحت الدوش وقلعت وزبي واقف
لقيتها بترن الجرس
لفيت الفوطه عليا وخليت فتحه الفوطه من قدام
فتحت لقيتها لابسه روب اسود قطيفه وباين من تحتيه قميص نوم
انا : "عيوني يا ملك"
ملك : "تسلم عيونك بس ونبي وطي شويه"
انا : " للي تؤمري بيه يا عسل "
روحت اوطي وسبت الباب
لقيتها دخلت وقفلت الباب
وانا زبي هيطرشق من مابين الفوطه
قعدت علي الكنبه وفتحت الروب وهيا قاعده فا بان قميص النوم وحلمت بزها بارزه من قميص النوم وانا عيني متشالتش من علي بزازها
قالتلي "كنت بتاخد دوش ؟"
قولتلها "اه"
طب تحب اليفلك ضهرك
قولتلها ياريت
قالتلي ماشي
وقلعت الروب خالص ودخلت الحمام وانا سبت الفوطه تقع
قالتلي" يا لهوي هو دا قد ايه"
قولتلها "دا 20 سانتي"
قالتلي "بس سنك صغير"
قولتلها "مش بالسن"
قولتلها "انا بحب قمصان النوم السوده فشخ"
قالتلي "ايه دا وانا كمان بموت فيها"

وماسكه الليفه وبتدعك في ضهري وبعديها لقيت حراره من جسمها
راحت منزله اديها علي زبي براحه ودعكتو بالصبون وانا قاعد علي البانيو مديها ضهري
رجعت ايدي ومسكت بزازها الضخمه وقعدت ادعكلها وافعصهملها وانا حاسس بنفسها
بعديها لقيتها بتوطي علي وشي رحت شافط شفايفها في بوسه رومانسيه
وهوب قومت نزلت مايه علي ضهري وزبي مكان الصبون ونشفت وحضنتها
وأيدي علي وسطها وببوسها وماشين لغايه اوضه النوم
روحت زاققها بضهرها علي السرير

ونمت فوقيها وانا غرقان في جسمها القشطه وبلحس في حلمات بزها وهيا حاطه اديها علي دماغي وسامع منها صوت الاه الخفيف الجميل للي يشعلل اي راجل
بعديها قومت شديتلها قميص النوم وقلعتهولها
بقا جسمها الابيض النار دا قدامي ملط وشايف كل تفصيله في جسمها وشامم ريحه البرفان بتاعها الجامد نيك
وفتحت رجيلها ودخلت زبي ما بين احلي شفتورتين في الكون
بعد ما دلكتهم بصوابع ايدي الطويله
ولعبتلها في زنبورها وانا ببوس شفايفها للي بطعم الفراوله
وبتلمس لساني بلسانها وانا بمص شفتها للي تحت

وبعد ما دخلت زبي سمعت احلي صوت اه ممكن اسمعه
كنت عايز بعديها اقطع وداني لان مفيش اجمل من كدا ممكن اسمعو تاني
دبيت زبي فيها جامد وانا شايف عنيها بتدمع من كتر الالم وفي نفس الوقت شايف فيهم نار الدنيا والاخره
وحشرت زبي فيها كله وانا ببوسها وبحركه براحه وهيا قاعده بتطلع صوت الاه الخفيف الجميل
وبعديها حضنت جسمها جامد وقعدت الحس في بزها وانا بنيك كسها وبقطعو من كتر النيك
وكميه اللبن للي نزلت علي زبي وانا بنيكها من الكتر الهيجان للي هيا فيه
وانا من طبيعتي مش بعرف اجيبهم بسرعه معنديش سرعه قذف خالص
واطلع وادخل في كسها بسرعه وانا حاسس اموتلها الزنه للي جوا كسها للي قاعده بتحرقها
لغايه ما قعدت تقول اه اه بشكل متواصل اتاكدت انها هتجيب
وهوب جابت علي زبي وهو جوا واحلي صوت صويت ممكن تسمعه ومش هتسمعه فأي فلم سكس
كملت نيك فيها ولقيتها بتقولي خلااااااااااااااااااااااااااص طلعوووووو مش قادرااااااه وبيوجعني
وانا عامل نفسي من بنها قاعد ببوس كتفها واديها وهيا مش عارفه تفلفص لاني حاضنها بايدي بعزم ما فيا
وبعديها طلعته وحطيت زبي في بوقها وعدلنا قعدتنا
لوحدها اول ما شافت زبي غرقان بلبنها قدامها فتحت بوقها وانا سبتها تتعامل قعدت تدعك فيه وتمصه
لغايه ما حسيتها خدت منو وأستكفت
رحت دايس علي راسها من ورا عشان احشر زبي كله في بوقها واملي زورها من الزيت للي نازل منها
وطربوشي من كتر اللحس اتملي واتنفخ جامد جدا لدرجه اني كنت مخليها مش قادره تتنفس ولما احس انها هتطلع في الروح
اقوم سايبها تاخد نفسها وهوب اقوم حاشرو تاني في بوقها
كل دا انا مجبتهمش قومت شادتاها ونيمتها في حضني لقيته بتفتح رجليها وبتحاول تحط زبي وهو واقف ما بين شفاتريها
قولتلها عايز اجبهم فيكي
واكنها ما صدقت
نمت علي ضهري وسبتها هيا قاعده فوقيا بشكل عمودي وقاعده علي زبي طالعه نازلها طالعه نازلها وهو في كامل انتصابه وشدته
وتقوم قاعده عليه كلو ومدخلاه كله جوا كسها وتقوم تيجي يمين وشمال ومايه الورد بتاعتها نزلت كلها علي جسمي
روحت شديتها من حلمات بزها وجبتها عليا عشان ابوس فيها ومسكت طيزها من ورا ثبتهم وقعدت انا انيك فيها
لغايه ما قالتلي هجيب تاني
كل للي بيحصل دا والعماره كلها سامعه صوت صويت وشهوه تقريبا كان كل الجيران رجاله او ستات بيضربوا
لغايه ما جابتهم وانا جبتهم وراها
لقينا موبايلها بيرن جوزها بيتصل
يا ملك انا جي في السكه حضري الاكل عشان عايز اكل وانام

قالتلي بحبك وبعبد زبك
هجيلك اول ما ينام
وانت ريحتني من النار للي كانت جوايا
قولتلها ونتي كمان
قالتلي صاحبتي اميره بتجيلي تقعد معايا وكلمتها عليك ممكن تيجي تقعد معانا شويه
قولتلها اجي اموتك انتي وهيا
قالتلي عايزاك ترفع كسي قدامها
قولتلها من زبي

كان احلي يوم قضيته مع احلي بنت شوفتها في حياتي
حلمه بزها كبيره ولونها وردي وتتاكل اكل
وطيزها بححط ايدي عليها لقيت ايدي غرزت
شفايفها لوووز
الكلام قليل علي وصفها
تخيلها

هكتبلكو القصه بعد ما ارجع انهردا من عندهم
ايميلي للي عايز يكلمني فاي حاجه انا اخوكم عادي للي عايز يحكي اي حاجه انا معاكوا

للي عايز صورها بقميص النوم او عايز الفيديو للي صورتو انا وجارتنا للي في الشقه للي تحتينا يراسلني
للي عايز يكلم اي بنت او في حورمه وجعالو بتاعه وعايز يجيبها سكه يزاولني وهظبطلو الحكايا بكام طريقه وكام فكره
مفيش كس عوزتو ومجاليش تحت رجلي لواحده :3
حبيت اشارككم القصه دي لاني فعلا فرحان فشخ
لان البت دي كانت وجعالي بتاعي وعرفت اظبطها

يبقي قولي رايك في الردود او راسلني علي لاميل ^_^


تنبيه اداري : ممنوع ضم اي مايل او رقم فون داخل القصه
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%