NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mohey

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مشكلتي. أنى كل مااحلم بواحده فى مكان ما. يتحقق اقعد اقول . ازاى ممكن يتحقق. وعليكم امتى وافاجا أنه بيحصل بالصدفه حتى تفاصيل الحلم بيكرر مش عارف أفرق بين الحلم والحقيقه اى حاجه أتوقعها بتحصل بنسبه كبيره ولما اقول للبنت كده تخاف وتتلبش.. وانا بكتب المقال ده تخيلت وجوه من سيرد عليا وبعض ملامحهم حتى لون عنيهم وحالتهم النفسية والاجتماعية والعاطفيه . مش بقولكم أنى لازم اكون لوحدى . مشكلتي أنى بتكلم كتير يمكن حد يعطف عليا لاكن أجده يهرب أو يخاف مني

مشكلتي. أنى كل مااحلم بواحده فى مكان ما. يتحقق اقعد اقول . ازاى ممكن يتحقق. وعليكم امتى وافاجا أنه بيحصل بالصدفه حتى تفاصيل الحلم بيكرر مش عارف أفرق بين الحلم والحقيقه اى حاجه أتوقعها بتحصل بنسبه كبيره ولما اقول للبنت كده تخاف وتتلبش.. وانا بكتب المقال ده تخيلت وجوه من سيرد عليا وبعض ملامحهم حتى لون عنيهم وحالتهم النفسية والاجتماعية والعاطفيه . مش بقولكم أنى لازم اكون لوحدى . مشكلتي أنى بتكلم كتير يمكن حد يعطف عليا لاكن أجده يهرب أو يخاف مني
الرأي

طيب انا رديت اهو اسمي ايه وشكلي ايه وكام سنه ومنين
اي حاجه تبين كراماتك

• عجبني
التفاعلات: Mohey
  • عجبني
التفاعلات: Ashek elteeez
انت قولت وانت بتتكتب المقال تخيلت وجه الي هيرد عليك ولون عنيهم وحالتهم فأنا رديت علي مقالك فبسأل فين التريقه

• عجبني
التفاعلات: Ashek elteeez
طيب انا رديت اهو اسمي ايه وشكلي ايه وكام سنه ومنين
اي حاجه تبين كراماتك
عجائب لا انا كده هاتغر فى نفسي .. تعرفوا أن وانا بكتب المقال ده اول من رد ببالى هو اسم اميلك

وانا مبسوط أن خيالة طلع صح

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لون عينك ولا لون العدسات

عجائب لا انا كده هاتغر فى نفسي .. تعرفوا أن وانا بكتب المقال ده اول من رد ببالى هو اسم اميلك
هو بقي ايميل هو حضرتك مش قولت حالتهم النفسية والاجتماعية والعاطفيه ولون عيونهم وحاجات تانيه بقيت ايميل دلوقتي

انت مدروش يسطا ؟

هو بقي ايميل هو حضرتك مش قولت حالتهم النفسية والاجتماعية والعاطفيه ولون عيونهم وحاجات تانيه بقيت ايميل دلوقتي
و**** انت عسوله اوي. تحياتي لك

دى فضفضه حبيبي وانا مش ملزم أنى أثبتها وحقيقتها بس بجد أقسم أنى مااكدب ولا يشتغل حد. تحياتي للجميع

انا كبهير انبهرت
لا حقيقي انبهرت

• بيضحكني
التفاعلات: UrFavDAD SAQR
دى فضفضه حبيبي وانا مش ملزم أنى أثبتها وحقيقتها بس بجد أقسم أنى مااكدب ولا يشتغل حد. تحياتي للجميع
أعتذر عن فضفضتى

ممكن تكون شخص حساس
و حساسيتك بتهيا خيالك انه يعمل توقعات بتحصل احيانا
ارتباطك بهذا الجانب يخليك على طول مستعد انه اي صدقة تتحول لدليل
و الصدق كتير
تلاقيك يا واد انت من بتوع الانانونو و الاحيه و حليوة و مش واخد بالك ههه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%