NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه احكي حاجه ندمت انك عملتها او انك معملتهاش وضاعت عليك

The bad doctor

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا احيانا بندم اني دخلت طب بشري لانها سنين كتيره وانا بحب انجز علطول واني اكون ف شغل

• عجبني
التفاعلات: مب ادل و اسنانجي
انا احيانا بندم اني دخلت طب بشري لانها سنين كتيره وانا بحب انجز علطول واني اكون ف شغل
الطب عمتا خساره للاسف

الطب عمتا خساره للاسف
المشكله وانت بتختار الكليه مبتكونش ف بالك اي حاجه غير ان دي كليه قمه والكلام الفاضي دا بس بعدين بتدرك الموضوع

• عجبني
التفاعلات: مب ادل
المشكله وانت بتختار الكليه مبتكونش ف بالك اي حاجه غير ان دي كليه قمه والكلام الفاضي دا بس بعدين بتدرك الموضوع
مفهوم كليات القمه ف العلم كله اتغير الا في مصر الناس بتبص علي التكنولوجيا الذكاء الاصطناعي انما احنا يا دكتور يا مهندس

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: مب ادل و The bad doctor
انا اخايف اني اسيب مشروعي واهمله ويضيع مني ومقدرش احققه ويجي يوم واقول اني ندمان

• عجبني
التفاعلات: مب ادل
انا اخايف اني اسيب مشروعي واهمله ويضيع مني ومقدرش احققه ويجي يوم واقول اني ندمان
تسيبه يعني انت عندك مشروع شغال فيه ولا لسه بتفكر تعمله عشان تهت

تسيبه يعني انت عندك مشروع شغال فيه ولا لسه بتفكر تعمله عشان تهت
هو اختراع وانا شغال عليه بس اخاف ان الدراسه تلهيني عنه وانساه

هو اختراع وانا شغال عليه بس اخاف ان الدراسه تلهيني عنه وانساه
عادي الدراسه عمرها م بتاخد اكتر من نص اليوم حتي والنص التاني خد من وقت نومك ساعه ووقت لعبك ساعه وهتوفر كتير

الحمد لله مش بندم على اي قرار اخدتو

• عجبني
التفاعلات: The bad doctor
ندمت اني كان عندي الفرصة اخد حقي وارد القلم اللي خدته بس معملتش كده مع حد ميستهالش

ندمت اني كان عندي الفرصة اخد حقي وارد القلم اللي خدته بس معملتش كده مع حد ميستهالش
طالما كنت قادر تاخد حقك وسامحت فيه بمزاجك اظن حاجه كويسه

حاجه كويسة وقتها بس الشخص طلع ميستاهلش
انت تستاهل انك تكون احسن منه و كاسر عينه و معرفه ان كان ف ايدك تاذيه بس انت طلعت انضف منه

• عجبني
التفاعلات: Mmhviking
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اكتر حاجة ندمان عليها اني استسلمت لشهواتي وروحت لشرموطة عشان اجرب النيك عشان الموضوع قلب معايا بادمان و نفسي ابطل اصرف على القرف دا و اتوب

اكتر حاجة ندمان عليها اني استسلمت لشهواتي وروحت لشرموطة عشان اجرب النيك عشان الموضوع قلب معايا بادمان و نفسي ابطل اصرف على القرف دا و اتوب
انا فاهم الشعور ابن الوسخه دا 😂

الطب كان زمان حاليا بقي سئ جدا وبالذات بعد الكورونا

• أتفق
انا ندمانا في بنت كانت تدرس معايا و تعشق في ولد و هي شاطرا كتير انا عشان أعقبها روحت غريت حبيبها و هما كانو حيتزوجو راح فاسخ الخطبة بعدين سبتو و رحت و المشكلة مرجعوش تاني و البنت صابها إكتأب

• ايه ده
انا ندمانا في بنت كانت تدرس معايا و تعشق في ولد و هي شاطرا كتير انا عشان أعقبها روحت غريت حبيبها و هما كانو حيتزوجو راح فاسخ الخطبة بعدين سبتو و رحت و المشكلة مرجعوش تاني و البنت صابها إكتأب
انتي لو البنت مسكتك هتموتك😅🤦‍♂️ بس انا رأيي انك تروحي ع الاقل للبنت وتعتذريلها وتحاولي تطلعيها من الاكتآب

• هممم
التفاعلات: إكرام

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%