NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه احكي اكتر حاجه بتخاف منها

كل مكتوب بالوقت بيبانلك حقيقة مهمه في الدنيا
ان في اختبارات و اختيارات و اهم قاعدة انها مش بتدووم فلازم تحمل حساب قلبتها
خش اقري عابر سبيل لسه منزلها حالا وهتعرف الدنيا غدرت ازي

كل الناس بتخاف وغلطان اللي يقول غير كده
عن نفسي بخاف من حاجات كتير
أتفق مع @أم قويق في اللي قالته
الفقر والمرض. الحوجة وحشة والمرض بيذل أكتر من الفقر والأتنين ذل
وأزود عليهم حاجات
زي مثلًا لا قدر **** أموت قبل ما أتوب عن حاجات كتير
أحب. الحب ده شيئ مدمر خصوصًا لما ما تطولش اللي بتحبها أو تتزوج غيرك قدام عينيك وكمان تجيب منه عيال وأنت مش قادر تقتل حبك أو تدوس على قلبك بالجزمة.
أو أنك تحب وتتزوج واحدة ما بتحبكش
بتفضل تدي وتيجي على نفسك عشان خاطرها وتنسى كل ده. أو تحب ناس ويطلعوا بتوع مصلحتهم.
الحب سلاح ذو حدين والأغلب الحد المؤذي هو اللي بيكسب.

• عجبني
التفاعلات: أم قويق
انا مجرب متقلقش

كل الناس بتخاف وغلطان اللي يقول غير كده
عن نفسي بخاف من حاجات كتير
أتفق مع @أم قويق في اللي قالته
الفقر والمرض. الحوجة وحشة والمرض بيذل أكتر من الفقر والأتنين ذل
وأزود عليهم حاجات
زي مثلًا لا قدر **** أموت قبل ما أتوب عن حاجات كتير
أحب. الحب ده شيئ مدمر خصوصًا لما ما تطولش اللي بتحبها أو تتزوج غيرك قدام عينيك وكمان تجيب منه عيال وأنت مش قادر تقتل حبك أو تدوس على قلبك بالجزمة.
أو أنك تحب وتتزوج واحدة ما بتحبكش
بتفضل تدي وتيجي على نفسك عشان خاطرها وتنسى كل ده. أو تحب ناس ويطلعوا بتوع مصلحتهم.
الحب سلاح ذو حدين والأغلب الحد المؤذي هو اللي بيكسب.
بص هو الفقر مش عيب لأن كلنا هنشحت قريب بسبب طويل العمر يطول عمره ويزهزه عصر وينصاره علي مين يعديه هاي هي اما المرض داه بيبقا ابتلاء واختبار وفايدته انو بيمحي عنك ذنوب كتير معي كل لحظة انت بتصبارها اما الحب فا داه بيتعلق بي اختيارك وانت الي تقدر توجه يا اما حد الجواز والاستقرار يا اما الخيانه والانهيار تحياتي ليك

• عجبني
التفاعلات: Life selector
بص هو الفقر مش عيب لأن كلنا هنشحت قريب بسبب طويل العمر يطول عمره ويزهزه عصر وينصاره علي مين يعديه هاي هي اما المرض داه بيبقا ابتلاء واختبار وفايدته انو بيمحي عنك ذنوب كتير معي كل لحظة انت بتصبارها اما الحب فا داه بيتعلق بي اختيارك وانت الي تقدر توجه يا اما حد الجواز والاستقرار يا اما الخيانه والانهيار تحياتي ليك
هلخصهالك. في حديث او ذكر يومي طبعًا ده مش مكانه فهقول بيقول إيه
بتستعيذ من الكفر والفقر والهم والحزن والعجز والكسل والجبن والبخل وغلبة الدين وقهر الرجال.

لو فنطت كل واحدة فيهم وفكرت فيها كويس وهي لا قدر **** تكون عندك هتخاف. تحياتي

تحياتي لك 🙏

• حبيته
التفاعلات: Black Angel
هلخصهالك. في حديث او ذكر يومي طبعًا ده مش مكانه فهقول بيقول إيه
بتستعيذ من الكفر والفقر والهم والحزن والعجز والكسل والجبن والبخل وغلبة الدين وقهر الرجال.

لو فنطت كل واحدة فيهم وفكرت فيها كويس وهي لا قدر **** تكون عندك هتخاف. تحياتي
دي حاجه كويسة أنا بدرس دلوقتي موسوعات البداية والنهاية وعارف في الدين كويس في احديث كتير وسور قرآنية بتجلب الرزق لحد عندك مش شرط مال لا ممكن صحه تعافي من مرض حاجت كتير

بصراحة مواقف مفيش حاجة اخاف منها أو عليها.
من مدة خوفت من الموت. ولكن عرفت أنة قدر تماشيت معاه حتي نهاية الأجل
ولكن في حاجة بخاف منها وياريت محدش يضحك عليا. الصرصور. بترعب لو شوفتة دة غير اني بقرف وممكن ماكلش يومين ثلاثة

• يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
التفاعلات: Life selector
ولكن في حاجة بخاف منها وياريت محدش يضحك عليا. الصرصور. بترعب لو شوفتة دة غير اني بقرف وممكن ماكلش يومين ثلاثة
بصي هو أنا مش عايز اعمل اضحكني لأن زوجتي كده بس سوال هموت واسأله انتو بتخفو من الصرصير اكتر من الراجاله ازي 😂😂😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بالنسبة للموت ولا تدري نفس ماذا تكسب غدا ولا تدري نفسا بي اي ارض تموت والموت حق بس يا طري هل عملنا حاجه لنفسنا بعد الموت

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
بالنسبة للموت ولا تدري نفس ماذا تكسب غدا ولا تدري نفسا بي اي ارض تموت والموت حق بس يا طري هل عملنا حاجه لنفسنا بعد الموت
للاسف مفيش حاجة بايدي غير الانتظار وبس

• أتفق
للاسف مفيش حاجة بايدي غير الانتظار وبس
شايف في عينكي حزن كبير 😂😂😂😂 يا ستي فوكيها اهم حاجه تعملي الي يخليك وقفة ومطمنة ساعتها كل واحد لي وقت هيتوب فيه بس كل حاجه ليها وقتها تحياتي ليكي يا اميرة المنتدي 😉😉

شايف في عينكي حزن كبير 😂😂😂😂 يا ستي فوكيها اهم حاجه تعملي الي يخليك وقفة ومطمنة ساعتها كل واحد لي وقت هيتوب فيه بس كل حاجه ليها وقتها تحياتي ليكي يا اميرة المنتدي 😉😉
ميرسي جدا. موضوعك مميز فعلا. 🌹🌹

ميرسي جدا. موضوعك مميز فعلا. 🌹🌹
ميرسي احيه ياني يامه 😂😂😂 ميغركيش اني مثقف لا داه احنا جدعان اوووي 😂😂😂 شكرا لمرورك الكريم وتحياتي ليكي يا اميرة المنتدي

ميرسي احيه ياني يامه 😂😂😂 ميغركيش اني مثقف لا داه احنا جدعان اوووي 😂😂😂 شكرا لمرورك الكريم وتحياتي ليكي يا اميرة المنتدي
كلنا ولاد بلد.
وربنا يزيدك ثقافة وعلم .

• بيضحكني
دي حاجه كويسة أنا بدرس دلوقتي موسوعات البداية والنهاية وعارف في الدين كويس في احديث كتير وسور قرآنية بتجلب الرزق لحد عندك مش شرط مال لا ممكن صحه تعافي من مرض حاجت كتير
ما تعلمني يا باشا ما تبخلش علينا قولنا أي حاجة كده

ما تعلمني يا باشا ما تبخلش علينا قولنا أي حاجة كده
بس كده عيني هقلبك المنتدي ديني عشان اتنفي من المنتدي نهائي😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: كيرا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%