NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Thegreatyasso

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
احكى عن موقف حصل فجاءة واصبح تحرش او جنس كامل
مرة كنت راكب المترو ورايح الشغل عادى ومكنش زحمه اوى وبعد محطتين ركبت واحدة مربربة شويه والمفروض لبسها وشكلها عاديه زى ملايين تانيه بس حسيت بطاقه جنسيه مشعه ونظرات مش صريحه بس تحس انها بتور على حاجه المهم وانا نازل كانت واقفه جنب الباب وما كنتش هى نازله فمسحت بايدى على طيزها وانا نازل مش بعبوص لكن تقفيشه خفيفه كدة وبعد مانزلت بتلفت لقيتها نزلت وخارجه من المحطه جنبى فلما خرجنا فى الشارع رحتلها وكلمتها واديتها رقمى واتكلمنا واتقابلنا وقفشت ولعبت فيها كتير بس ما نكتهاش قلبت الحوار جواز وبتاع وحسيتها تدبيسه خلعت . وانت/ انتِ حصلك ايه

احكى عن موقف حصل فجاءة واصبح تحرش او جنس كامل
مرة كنت راكب المترو ورايح الشغل عادى ومكنش زحمه اوى وبعد محطتين ركبت واحدة مربربة شويه والمفروض لبسها وشكلها عاديه زى ملايين تانيه بس حسيت بطاقه جنسيه مشعه ونظرات مش صريحه بس تحس انها بتور على حاجه المهم وانا نازل كانت واقفه جنب الباب وما كنتش هى نازله فمسحت بايدى على طيزها وانا نازل مش بعبوص لكن تقفيشه خفيفه كدة وبعد مانزلت بتلفت لقيتها نزلت وخارجه من المحطه جنبى فلما خرجنا فى الشارع رحتلها وكلمتها واديتها رقمى واتكلمنا واتقابلنا وقفشت ولعبت فيها كتير بس ما نكتهاش قلبت الحوار جواز وبتاع وحسيتها تدبيسه خلعت . وانت/ انتِ حصلك ايه
نص القصة صح والنص التاني تأليف 😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ومحدش قال تكذب معندكش بكرة يحصلك عادى

عمتي كان عندها حبه متورمه في صدرها رحت معاها الدكتور وقالي انتظر بره قالتلو هادا ابني خليه لمن طلعت صدرها وهبش الحبه تعاين فيني ووانا هجت علي الاخر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%