NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احساس وحش اوي انك تكون بتحب شخص ما ومتعلق بيه اوي والشخص دا اصلا مش بفكر فيك
وبعملك دائما انك صغيرة واصعب حاجة في الدنيا والكسره القلب لي بجد لما تعرف ان بحب شخص 💔💔
تاني غيرك لو والاوحش ان يعترف ليك بكده وأنت مش قادر تعمل اي حاجة غير ان تسكوت وخلاص
والاوسخ انك تتظاهر قدام الكل أنو مش في دمغاك اصلا ولي في تفكيرك وهو واخد قلبك وعقلك والمشكله ان مش عارفه انسي
حصلت معايا بس قولت خلاص مفيش فايدة ومحدش فينا هيتغير وبصراحة **** عوضنى بناس مكنتش اتمنى ابقا معاهم وبحبهم وبيحبونى ف انا راضى ♥️

• حبيته
التفاعلات: كارما1
اكيد انشاء ****
يسعدك العمر كله وعفوآ انا كنت بقصد اقول تصبري وتقنعي (قلبك) بمنطق العقل وانا غلطت وقلت قلبي 🤭

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: مدرس جنسى و كارما1
و إيه اللي يجبرك يا بنت الحلال ممكن حد تاني يكون بيحبك و محترم إنك مرتبطة و خايف يديلك اللي بتدوري عليه متوقفيش نفسك و حياتك على واحد مش حاسس ولا مهتم يديلك أبسط حاجة و هي المشاعر
صحيح و**** 🤝

• عجبني
التفاعلات: مدرس جنسى و شهم وراجل مبتغيرش
وبعملك دائما انك صغيرة واصعب حاجة في الدنيا والكسره القلب لي بجد لما تعرف ان بحب شخص 💔💔
تاني غيرك لو والاوحش ان يعترف ليك بكده وأنت مش قادر تعمل اي حاجة غير ان تسكوت وخلاص
والاوسخ انك تتظاهر قدام الكل أنو مش في دمغاك اصلا ولي في تفكيرك وهو واخد قلبك وعقلك والمشكله ان مش عارفه انسي
هى دى الحقيقه المره
زى م بيقول الشاعر
نعيب زماننا والعيب فينا وما لزمانا عيب سوانا ونهجو ذا الزّمان بغير ذنب ولو نطق الزّمان لنا هجانا وليس الذّئب يأكل لحم ذئب ويأكل بعضنا بعضاً عيانا

😓😓😓😓

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كان فيه اغنية اسمها حب اخوات لنسمة محجوب بتوصل الاحساس ده بالظبط💔

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%