NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نفسي اعرف ايه احساس الراجل ولبوته تحت رجله كده بتمص زوبره كل م بتخيل احساس الراجل ببقا عاوزة امص اوى اوى بجد هو اي احساكم وزوبركم جوة 🙄❤
إحساس فشيخ تحسي إنها بتسحب روحك من طراطيف صوابعك

• انا سخنت كده ليه
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Babayaga1، Lucyluc و أم رودى
قمه المتعه لما يكون جوه لحد زورها وتفضل تمص لحد اما ينزلو ف بقها😋😋😋

نفسي اعرف ايه احساس الراجل ولبوته تحت رجله كده بتمص زوبره كل م بتخيل احساس الراجل ببقا عاوزة امص اوى اوى بجد هو اي احساكم وزوبركم جوة 🙄❤
احساس ابن مرة متناكة

• بيضحكني
التفاعلات: أم رودى
  • حبيته
كونها اصلا قاعدة تحت رجلي وبضربها بزبي ع وشها احساس جامد نيك فما بالك بقي وهي بتمصه او وانا حاشره ف زورها

تعالي عيشي اللحظه دي

كونها اصلا قاعدة تحت رجلي وبضربها بزبي ع وشها احساس جامد نيك فما بالك بقي وهي بتمصه او وانا حاشره ف زورها
تصدق بعشق الحركة دى بحب اشد البوكسر بسنانى عشان اول م ينزل زوبره يحبط ف وشي وافضل ادعك وشي فيه واشمه اوى واشم بضانه وامسكه اخبطه على وشي وادعكه ف عيونى وشعرى اوووى عشق بجد

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: أربعيني هايج, Dark shadows, الدكر احمد و شخص آخر
تصدق بعشق الحركة دى بحب اشد البوكسر بسنانى عشان اول م ينزل زوبره يحبط ف وشي وافضل ادعك وشي فيه واشمه اوى واشم بضانه وامسكه اخبطه على وشي وادعكه ف عيونى وشعرى اوووى عشق بجد
ويا سلام بقي لو اخبطك بيه ع خدودك وامشيه ع شفايفك واقوم شدح من شعرك حاشره ف بوقك

مش عارف لي انتي الوحده الي بحسك فحضني وتحت زبري وبوصل لمرحله هيجان من كلامك بقرا الكلام وببقي متخيلك كل كلمه يقراها ان احنا بتعملها سؤا

• محزن
تعالى جربي واقولك الاحساس ع الطبيعه

• حبيته
حبو انكار الذات ههههه

بصي ع عنيه ساعتها وحركة جسمه

• عجبني
التفاعلات: أربعيني هايج
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خخخخخخ دا يتحس مبتوصفش 🔥

• أتفق
مش عارف لي انتي الوحده الي بحسك فحضني وتحت زبري وبوصل لمرحله هيجان من كلامك بقرا الكلام وببقي متخيلك كل كلمه يقراها ان احنا بتعملها سؤا
❤❤

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: الدكر احمد
بصي ع عنيه ساعتها وحركة جسمه
طبعا انا اصلا مبحبش امص غير وانت تحت رجله عشان ابقا بصاله وشايفة حركاته وتعبيراته انما وضع 69 دا مبحبوش نهائى

• عجبني
التفاعلات: أربعيني هايج و Mantowoman
طبعا انا اصلا مبحبش امص غير وانت تحت رجله عشان ابقا بصاله وشايفة حركاته وتعبيراته انما وضع 69 دا مبحبوش نهائى
اخر مره مصيتي امتا ولمين

احساس ممتع فشخ وخصوصا لما الست تكون بتمص جامد وبتبص لفوق لوش الراجل بعنيها ونظرتها بتقوله انا مستمتعة

• بيضحكني
انا بحب دا برضو وخصوصا لما تركعي
فيه اوضاع بتبقا فيها المص جميل ويحسسك انك بتعملي فن مش مص😂😂

• حبيته
  • عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Dark shadows, عاشق نيك ٢, غدر الناس و شخص آخر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%