NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كنت سألت جوزى قبل كدا بتحب المص اكتر ولا النيك

قالى ان المص اكيد مش ممتع اكتر من النيك لكن المتعه فى المص ان واحده بتحبه و بتمصله بحب هو السبب اللى بيهيجه و بيجهزه للنيك و بيبقى دافع انه يرد الجميل و يخليه ياكل كسى بحب و مزاج
فعلا عندو حق

نفسي اعرف ايه احساس الراجل ولبوته تحت رجله كده بتمص زوبره كل م بتخيل احساس الراجل ببقا عاوزة امص اوى اوى بجد هو اي احساكم وزوبركم جوة 🙄❤
احساس ممتع جدا خصوصا لو لبوته بتعرف تمص صح.

احساسي بيقي كده
خخخخخخخخخخخخخ

اعتقد اني نفس الاحساس الست والراجل بيلحس كسها مزيج من المتعة والسعادة والنشوة

• أتفق
التفاعلات: أم رودى
إحساس فاجر وخصوصا لو هيا بتعرف تسيطر وتمص حلو وتتحكم فى الاحساس دة حاجة جامدة موووووووووت

• انا سخنت كده ليه
  • حبيته
التفاعلات: Lucyluc و أم رودى
نفسي اعرف ايه احساس الراجل ولبوته تحت رجله كده بتمص زوبره كل م بتخيل احساس الراجل ببقا عاوزة امص اوى اوى بجد هو اي احساكم وزوبركم جوة 🙄❤
يجنن رؤعه كدا ولطيف

• حبيته
نفس احساسكو لما الراجل يلحس ليكو

• بيضحكني
إحساس روووووعه بس انتى لازم تيجي تجربي

احساس فشيخ يعني بعيدا عن الشعور الفيزيائي ان جسمك بيبقي جوا مكان دافي ورطب لا شعور الفحولة كمان

فعلا احساس تحفة اجمل لحظة لما ينطر اللبن من المتعة ويكون نازل جوة بوقى سخن كده اوف❤
انتى أنثى بمعنى الكلمه

نفس احساسك وزنبورك بيتلحس

• حبيته
احساس نار بس مجربتش حد يمص زبي أنا عايش ف قلب الصحراء 🙅‍♂️🥵

• بيضحكني
لما تكون الواحد تحت رجلين رجالها او حبيبها او اي يكن بمتص زبه بيقا احساس احله من اي حد بيوصفه عمتا الواحد حرفيا بيحس بكوكتيل احساس بيحس انو في كامل رجولته وخصوصا لما امسكها من شعرها وترفع عينها عليا احه علي الحساس ده غير المتعه الطول الوقت وقميه السعاده الداخليه

• حبيته
بما اني مجرب هو احساس جميل لما اتمصلي من حبيبتي حسيت بمتعه مع دفي بقها و ريقها باحساس لزوجه رهيب و ممتع بس هو احساس صعب وصفه زي احساس وهوا جوة هو احساسي كان لما نكتها تاني مره كان كسها فية افرازات كتير و حسيت كأن زبي جوة حاجه مليانه افرازات لازجه و الحاجه دي ضامه و حاضنه زبي جواها مع سخونه كسها برضو و قبضه كسها علي زبي بافرازاته وسخونته دي بتهيج اكتر و بتجبر الواحد ينيك بسرعه عشان يحس بنشوة القذف في المجمل هو احساس جميل ميتوصفش بكلام واسف لو طولت

• انا سخنت كده ليه
  • حبيته
متعة رهيبة بسخونة بقها ولسانها على زبرى وخضوعها تحتى عشان تمص زبرى ورضعه زى اللبوة بجد احساس ممتع نيك

• حبيته
  • انا سخنت كده ليه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كنت سألت جوزى قبل كدا بتحب المص اكتر ولا النيك

قالى ان المص اكيد مش ممتع اكتر من النيك لكن المتعه فى المص ان واحده بتحبه و بتمصله بحب هو السبب اللى بيهيجه و بيجهزه للنيك و بيبقى دافع انه يرد الجميل و يخليه ياكل كسى بحب و مزاج
دا شكل جوزك كييف😂❤

• أتفق
التفاعلات: Adam Afndena
اكيد بيتكيفوا

بما اني مجرب هو احساس جميل لما اتمصلي من حبيبتي حسيت بمتعه مع دفي بقها و ريقها باحساس لزوجه رهيب و ممتع بس هو احساس صعب وصفه زي احساس وهوا جوة هو احساسي كان لما نكتها تاني مره كان كسها فية افرازات كتير و حسيت كأن زبي جوة حاجه مليانه افرازات لازجه و الحاجه دي ضامه و حاضنه زبي جواها مع سخونه كسها برضو و قبضه كسها علي زبي بافرازاته وسخونته دي بتهيج اكتر و بتجبر الواحد ينيك بسرعه عشان يحس بنشوة القذف في المجمل هو احساس جميل ميتوصفش بكلام واسف لو طولت
جميل اوى وصلنى احساسك

• عجبني
التفاعلات: MrA7medxXx

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%