NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قبل أي كلام ده موضوع عام فياريت محدش يخش خاص لان انا مش ديوث لحد ولا خاضع لحد انا ميولي تبادل محارم وشكرا للأعضاء المحترمة

احساس الدياثة
اي هو احساس الدياثة او اي هو الإحساس الحلو اللي بتحسه بيخليك تكمل ؟
فكرة اختك المحترمة اللي محدش شاف ضافرها وديما متغطية محدش يعرف شكل جسمها ولا اتلمست
فكرة ان فيه واحد نايم فوقها لحمه بيحك في لحمها شاف لحمها المتغطي ايده لمست بزازها وعصرهم حط حلماتها في بوقه مشي ايده علي لحمها وبطنها قفش في طيازها كل دي حاجات تخليك تولع من جواك بين نار الغيرة علي اختك وهي بتتقطع قدامك وبين نار الهيجان وانت شايف الشخص ده عمال ياكل في لحمها
لما هتبص عليهم وتشوف ضربات زبره في كس اختك هتحس ان الضربات دي في قلبك مع كل تدخيلة وتخريجة من زبره وكل ( ااااه ) طالعة من اختك هتحس انك بتتخنق بس احساس حلو ميكس متعة و غيرة في نفس الوقت لحد ما تسمع صوته وهو بيجعر وهو بيجيبهم جوة كس اختك وتسمع صوت صويت اختك واول ما دش اللبن الساخن يوصل الرحم
ويحرق اعماق الكس
اختك بتفوق وتعرف انها زنت وانها بقت شرموطه زى النسوان اللى كانت بتسمع عنهم وتقول عليهم نسوان مش محترمه ساعتها انت بتدوخ من الحسره والندم و مبتفوقش غير واللبن بينزل منك وتحس انك مهدود ومن هنا ابتدت رحلتك يديوث

• حبيته
  • عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: ابن حسناء مراجيح, فكرى, دودي البنوتي 69 و 3 آخرين
قبل أي كلام ده موضوع عام فياريت محدش يخش خاص لان انا مش ديوث لحد ولا خاضع لحد انا ميولي تبادل محاارم وشكرا للأعضاء المحترمة

احساس الدياثة
فكرة اختك المحترمة اللي محدش شاف ضافرها وديما متغطية محدش يعرف شكل جسمها ولا اتلمست
فكرة ان فيه واحد نايم فوقها لحمه بيحك في لحمها شاف لحمها المتغطي ايده لمست بزازها وعصرهم حط حلماتها في بوقه مشي ايده علي لحمها وبطنها قفش في طيازها كل دي حاجات تخليك تولع من جواك بين نار الغيرة علي اختك وهي بتتقطع قدامك وبين نار الهيجان وانت شايف الشخص ده عمال ياكل في لحمها
لما هتبص عليهم وتشوف ضربات زبره في كس اختك هتحس ان الضربات دي في قلبك مع كل تدخيلة وتخريجة من زبره وكل ( ااااه ) طالعة من اختك هتحس انك بتتخنق بس احساس حلو ميكس متعة و غيرة في نفس الوقت لحد ما تسمع صوته وهو بيجعر وهو بيجيبهم جوة كس اختك وتسمع صوت صويت اختك واول ما دش اللبن الساخن يوصل الرحم
ويحرق اعماق الكس
اختك بتفوق وتعرف انها زنت وانها بقت شرموطه زى النسوان اللى كانت بتسمع عنهم وتقول عليهم نسوان مش محترمه ساعتها انت بتدوخ من الحسره والندم و مبتفوقش غير واللبن بينزل منك وتحس انك مهدود ومن هنا ابتدت رحلتك يديوث
كيف يعني مش ديوث بس بتبدل محارم مش فاهم ؟!

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: pogato و Mo s
يعنى انت بتبادل محارم صور اختك عادى احترم كل الميول بجد

يعنى انت بتبادل محاارم صور اختك عادى احترم كل الميول بجد
بتبادل مع اللي نفس ميولي مش ببعت لكل الناس و ده الفرق بين الديوث والتبادل

• عجبني
التفاعلات: Mo s
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بتبادل مع اللي نفس ميولي مش ببعت لكل الناس و ده الفرق بين الديوث والتبادل
عارف ان اللى بيبعتلك بيبعتلك بجد بس خلى بالك
هقولك نصيحة فية ناس بتاخد من ناس زيك
و بتبعتلك حاجتهم تمام و بياخد حاجتك و بيبادلهم برضو تمام
خلى بالك عارف ان دى حاجة متعة اوى و اعرف جروبات على التلجرام
تبادل جاد محارم حقيقى مش هزار ولا حوار و لو عاوزة كلمنى على الخاص ابعتهولك سكرين بكرا
بس برضو خلى بالك دى نصيحة انا مش عاوز اتفرج ولا اشوف مليش فى كدا بدل مشوف صور من دى
طب مفتح فيلم احسنلى سكس هشوف احسن من كدا تمام و مقصدش الاهانة لاكن بقولك خلى بالك نصيحة

مش اكتر .....................

• عجبني
التفاعلات: فكرى
تبادل جاد محاارم حقيقى مش هزار ولا حوار و لو عاوزة كلمنى على الخاص ابعتهولك سكرين بكرا
بس برضو خلى بالك دى نصيحة انا مش عاوز اتفرج ولا اشوف مليش فى كدا بدل مشوف صور من دى
طب مفتح فيلم احسنلى سكس هشوف احسن من كدا تمام و مقصدش الاهانة لاكن بقولك خلى بالك نصيحة

متقلقش اريس التبادل معايا مش سهل وانا مش غبي عشان اخد صور وخلاص التبادل بيكون باثبات بس بيصور اخته في البيت وبيصورنفس المكان وهو فاضي وعليه اسمه او حركة انا بختارها وبعد ما بتاكد انه ١٠٠ % تمام باكدله برضو بالاثبات عشان الثقة تبقي متبادلة

• عجبني
التفاعلات: شريف باشا
متقلقش اريس التبادل معايا مش سهل وانا مش غبي عشان اخد صور وخلاص التبادل بيكون باثبات بس بيصور اخته في البيت وبيصورنفس المكان وهو فاضي وعليه اسمه او حركة انا بختارها وبعد ما بتاكد انه ١٠٠ % تمام باكدله برضو بالاثبات عشان الثقة تبقي متبادلة
تمام عيش يا باشا و انبسط و افرح و تحياتى و بجد انا بحترم كل الميول
انت مش انسان وقعت من نظرى صحيح دا غلط مش هنكدب على بعض
بس انا بحترم و بقدر متعة الغير ........ تحياتى

تمام عيش يا باشا و انبسط و افرح و تحياتى و بجد انا بحترم كل الميول
انت مش انسان وقعت من نظرى صحيح دا غلط مش هنكدب على بعض
بس انا بحترم و بقدر متعة الغير ........ تحياتى
مش مهم انا في نظرك اي المهم انا في نظر نفسي اي شكرا

• عجبني
التفاعلات: شريف باشا
قبل أي كلام ده موضوع عام فياريت محدش يخش خاص لان انا مش ديوث لحد ولا خاضع لحد انا ميولي تبادل محاارم وشكرا للأعضاء المحترمة

احساس الدياثة
ويحرق اعماق الكس
انت شبهي بالزبط
وللاسف معظم الناس مفكرة انو التبادل يعني ديوث ومش فاهمين حاجة

مخالف ويتم نقلة للقسم المناسب
رجاء قرائة قوانين القسم

تبادل اخوات

• حبيته
التفاعلات: mode ana
ممكن نعرف شعورك و انت بتورى اختك لواحد تانى
عاوزين نعرف احساسك الصادق بجد
انا مش بوريها لأي حد
بس هو احساس حلو

تبادل جاد محاارم حقيقى مش هزار ولا حوار و لو عاوزة كلمنى على الخاص ابعتهولك سكرين بكرا

ابعت الجروب

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%