NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور احساسك اي في الثانيه دي

نفسي اعيشها و اقولك وقتها

• عجبني
التفاعلات: انوثة مستترة
قلب بيدق جامد وهيجان شديد

• عجبني
نفسي اجرب اوي

• عجبني
التفاعلات: big ass shy
أحلي احساس في الدنيا بخليه يحاول يدخل كزا مره

• عجبني
بحب احط عيني ف عين السالب وانا بدخله فيه ف الوضع ده وممكن اسيبه جوه وافضل ابص ف عينه بيبقي احساس فاجر
اححححح حرام عليك اتكسففف

• عجبني
التفاعلات: elfagerr
بحب احط عيني ف عين السالب وانا بدخله فيه ف الوضع ده وممكن اسيبه جوه وافضل ابص ف عينه بيبقي احساس فاجر
احححح 🥺 حرام عليك اتكسف

• عجبني
التفاعلات: elfagerr
اجمل لحظه للسالب

احلى لحظة ف الدنيا نفسي يتعمل فيا كده اوي

احساسك فاجر انا بحب الاعب خرم السالب بزبي لحد ما اولعه و هو عينه في عيني و لما احس انه خلاص على اخره ادخل زبي بالراحه و افضل انيك في طيزه لحد ما اشبعها
:eek:

احساسك فاجر انا بحب الاعب خرم السالب بزبي لحد ما اولعه و هو عينه في عيني و لما احس انه خلاص على اخره ادخل زبي بالراحه و افضل انيك في طيزه لحد ما اشبعها
يلهوي نفسي يتعمل فيا كده اوي

يلهوي نفسي يتعمل فيا كده اوي
تعالى انا هعمل فيك اكتر من كده و هخليك تحس بكل سنتي من زبي و هو بيخش جوه طيزك و يشقها و عينك في عيني

اذاى يعنى

تعالى انا هعمل فيك اكتر من كده و هخليك تحس بكل سنتي من زبي و هو بيخش جوه طيزك و يشقها و عينك في عيني
كيك
Hamada36652

ببقى عايز انا اللي ادخل مش زبي بس لاني حبيتة وحبيت جسمة كلة مش طيزة بس وبحس بكلام كتير عايز يخرج مني لاني عايز اقول له من الان انتي فتاتي واكد على اني بكلم أنثى وعمري هاحبك وياريت أنتي كمان تحبيني وهاخاف عليكي ومش هاهينك ولا أخلي حد يعرف اللي بينا وهاعاملك كاصديق امام كل الناس ولو كان ليك مكانة مرموقة في المجتمع هاحافظ عاليها ومش هاذكر كلمة وحشة خالص لانك بقيتي حبيبتي وكفاية عليا انك وافقتي إني انيكك وبرضاكي حتي لو في يوم حبيتي ننفصل مش هاعترض لكن نفضل اصحاب اكتر من السابق

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%