NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مصطفى مصطفى

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
الموقع الالكتروني
117889527168158347776.sarhne.com
توجه جنسي
أنجذب للإناث
حابب اتكلم معاكو في موضوع مهم جدا
حكمو عقلكو قبل ما تدخلو اي محادثه علي مواقع التواصل لان في ناس بنت حرام عايزه تستغل الي معاه في الشات
الكلام دا طبعا لكل الناس اي كان ميولك
موجب او سالب او مدام او بنت
واسف جدا على الاطاله
1 متبعتش صور ليك اوليكي يكون باين فيها وشك او وشيك
2 متفتحشوش الكام وخلاص لمجرد الطرف التاني يشوفك اويشوفيك لان ممكن يسجل ليكو وسعتها هيبتزك
وبالطريقه دي تبقى انتا الى حطيت نفسك درسو
3 متديش اي حد الاكونت الاساسي بتاعك الي هوة فيه علتك اصحابك
4 ومتديش رقم تليفونك لحد لو عندك رقم مش بتستخدموا كتير اديهولو

التعديل الأخير:
  • عجبني
التفاعلات: نصحي
وحصل حالات ابتزاز كتير من الموضوع ده فعلاً وماذالت الناس بردو بتصدق وتجري ورا شهوتها

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
وحصل حالات ابتزاز كتير من الموضوع ده فعلاً وماذالت الناس بردو بتصدق وتجري ورا شهوتها
حصل معيا حوار زي دا بس بعت صور شخصيه من غير وشي اول ما طلب الاكونت الاساسي انا عرفت انو نصبايه

• عجبني
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
حصل معيا حوار زي دا بس بعت صور شخصيه من غير وشي اول ما طلب الاكونت الاساسي انا عرفت انو نصبايه
ياريت تكون اتعلمت يا حبيبي والناس تتعلم

• عجبني
ياريت تكون اتعلمت يا حبيبي والناس تتعلم
هوة انا اتعلمت بس الي كان عايز يعملها معيا كان غبي لان كان عامل اكونت فيك باسم بنت وميعرفش ان الراجل ميعبوش حاجه فا حتى لو اخد الصور برضو مش هيعرف يعمل بيها حاجه

• عجبني
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت حد بالك والثقه مبتبقاش متناهيه اللى هو اللى بيننا الموضوع ده وبس احنا مش حنتجوز

• عجبني
احنا عاوزين نعمل موضوع الناس تحكيلنا علي المواقف اللي زي كده

• عجبني
عندك حق الموضوع كتر اوي و بيبقي الموقف محرج

• عجبني
شوف أنا كنت أعرف واحد صحبى و أصحاب و الكلام جاب بعضو و قررنا اصورلو امى و هو يصور امو و نبعت لبعض و كنا بنحاول نصور صور أحلى من التأنى زى و هما فى الحمام أو بيغيرو أو بيستحمو أو و هما نايمين و كنت بروح عندو البيت و ادخل الاوضة و تقفل الباب بالمفتاح و برضو ميكونش حد عندو فى البيت و كنت بديلو اللاب بتاع يشوف الصور و أنا أشوف الصور على جهاز الكمبيوتر بتاعو يعنى صور امى على اللاب بتاع و صور امو على الجهاز بتاعو و كنا بنقلع نصنا التحتانى و بتقلب فى الصور و أنا أضرب عشرة و هو أعد على السرير بيضرب عشرة و كان بيدينى كلوت من كلوتات امو اشمها و كنت بجيب برضو معايا كلوت من بتوع امى يشمها و يضرب عشرة و هو بيتفرج و مرة هاج على صور امى و هى بتستحمى فقالى عاوز امصلك و مصلى و أنا مصتلو بس مكناس بنبعت الصور لبعض لا هو يتفرج و أنا أتفرج كنا أنا ١٦ و هو ١٦ بعد كدا بطلنا و مبقناش نتكلم بقالنا حوالى ٨ سنين اهو

• عجبني
التفاعلات: BiKing2209

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%