NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

همس العشاق

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
احا بجد لاى ولد او بنت فى المنتدى وفاكر نفسه محترم دا منتدى سكس يا باشا ومخالف للاخلاق والعقيده.

احنا كلنا هنا غلط ومفيش حاجه اسمها دى بنت محترمه... مفيش واحده متربيه هتدخل موقع سكس.

انا بسمع حاجات اوفر اوى بصراحه زى زنا المحارم ال بيتكلم فى الموضوعات دى حتى لو هزار انتا عارف معنى كلامك.
وال بيعرض مراتوا ببلاش انتا ومراتك رخاص اوى فى نظرنا.
دا غير الشواذ ال نتمنى اختفاءهم من المجتمع.
وكمان حاجه قذره اوى لما تبعت صور بنت وثقت فيك مع انها غلطانه بس انتا كده بتدمر حياتها

• عجبني
التفاعلات: Anas868, ابن ابليس, ghhggjhhhj و شخص آخر
يخى الواحد بيشوف اشكال زى الزفت ناس تدخل تكلمنى تقولى اسمك مرداش ازعل حد واقولو اسمى محمود يقولى ميولك اى ؟؟ احا انتو فى اى محمود اسم راجل يجدعان شوفت محمود اسم بنت انت؟ والراجل هيعوز ينيك مين ؟ واحده ست طبعا شلونى بميتين اسئلتهم

• عجبني
التفاعلات: ahmed1446
ياسطا محترمة مش محترمة ده مش مبرر إنك تتحرش بيها و ثم هي حرة مش عايزة تكلمك هي حرة ملكش دعوة أنت بيها تدخل منتدى سكس تدخل منتدى إلحاد مش بتاعتك

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف، ابن ابليس و ماستر ابراهيم
مش عاجبك فارق .... من اول سكه المفارق .
باب واسع ،😂😂😂😂😂😂😂😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احا بجد لاى ولد او بنت فى المنتدى وفاكر نفسه محترم دا منتدى سكس يا باشا ومخالف للاخلاق والعقيده.

احنا كلنا هنا غلط ومفيش حاجه اسمها دى بنت محترمه... مفيش واحده متربيه هتدخل موقع سكس.

انا بسمع حاجات اوفر اوى بصراحه زى زنا المحارم ال بيتكلم فى الموضوعات دى حتى لو هزار انتا عارف معنى كلامك.
وال بيعرض مراتوا ببلاش انتا ومراتك رخاص اوى فى نظرنا.
دا غير الشواذ ال نتمنى اختفاءهم من المجتمع.
وكمان حاجه قذره اوى لما تبعت صور بنت وثقت فيك مع انها غلطانه بس انتا كده بتدمر حياتها
خلصت كلامك وانت داخل تبيع سبح هنا عاجبك المحتوي انجوي مش عاجبك سهل تبدي اعتراضك دا ف مكان تاني وعلي فكره مش هجوم عليك رايك يحترم بس ملوش لزمه بصراحه

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: ابن ابليس و ماستر ابراهيم
خلصت كلامك وانت داخل تبيع سبح هنا عاجبك المحتوي انجوي مش عاجبك سهل تبدي اعتراضك دا ف مكان تاني وعلي فكره مش هجوم عليك رايك يحترم بس ملوش لزمه بصراحه
خلصت كلامك وانت بقا فليسوف انا وانت منعرفوش بعض وبردو منعرفوش صاحب المنشور فا لى انت شفتو بطريقه وانا شفتو بطريقه ازاااى؟ يعنى انت شفتو بيتكلم عن ان المحتوى وحش لكن انا شايفو بيقول ان مفيش حد يدعى الفضيله وهو فى جروب سكس المنتدى نفسو بيمنع نتكلم فى الـديـن حتا لفظ **** بيتكتب نجمه فا دا مش مكان تبدى فيه حسن اخلاقك ولا العكس بس متعملش فيها محترم وانت هنا على الاقل فى الوقت دا فا انا شايف انو مقلش ان المحتوى مش عجبو قد ما حدد بعض الناس واسلوبهم وانا مش ضدك بس حبيت اوضح انى فهمت كلامو بطريقه واضحه و انت شفت الموضوع بطريقه غلط او شفت انك مقصود بكلامو بطريقه غير مباشره؟

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%