NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مهو انا حولتهم امس قبل ما تحصل حكايه انهم اخذوا منك النقاط ... حولتهم امس الفجر وانتي كنتي قد مشيتي . شفت منشوراتك وعجبتني وحولتهم . امر عادي ومش مستاهله . كله تسليه وفرفشه وتضييع وقت . لا تهتمي بالموضوع لانه ما يستاهل منك اهتمام
انا كنت بهزر معاكم فعلا 😅😅
وبليز عشان خاطري تقبلهم

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: كريم سعد مكرم
دا مين دى يارودى :unsure:

• جامد
التفاعلات: 𝔸𝔹𝕆ℕ𝔸ℕ𝔸
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لاء مش ماشية انا معاكم😅😅
بس موضوع النقط وصل صورة غلط عني بينكم 🤣🤣
قولت ارجع لاصلي معاكم زيكم عادي يعني 🤭🤭
اقسم ب**** اني حولتهم امس وبعد ما قلتي باخر تعليق تصبحوا على خير ... بعد بوقت طويل اعتقد الساعه 8 بتوقيتكم ومش من كلامك في التعليقات انا سويتها من بدري كذا طلعت فكره براسي ( منشورات وتفاعل وعجبتني ) طلعت براسي حكايه النقاط

• عجبني
  • بيضحكني
اقسم ب**** اني حولتهم امس وبعد ما قلتي باخر تعليق تصبحوا على خير ... بعد بوقت طويل اعتقد الساعه 8 بتوقيتكم ومش من كلامك في التعليقات انا سويتها من بدري كذا طلعت فكره براسي ( منشورات وتفاعل وعجبتني ) طلعت براسي حكايه النقاط
النقط مجرد حاجة تشجيع من الإدارة عشان الناس تتفاعل . وانا زوتها شوي معا أصحابي وكنت بقبل تبرعات ودي كانت أول مرة تحصل مني .
والغرض كنت هوزعها عليكم قبل رمضان حاجة زي العدية كدة ... وخلاص عملت كدة مبكر شوي ✌️✌️
إنما انا بيس فعلا 😅

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Range Rover و كريم سعد مكرم
النقط مجرد حاجة تشجيع من الإدارة عشان الناس تتفاعل . وانا زوتها شوي معا أصحابي وكنت بقبل تبرعات ودي كانت أول مرة تحصل مني .
والغرض كنت هوزعها عليكم قبل رمضان حاجة زي العدية كدة ... وخلاص عملت كدة مبكر شوي ✌️✌️
إنما انا بيس فعلا 😅
فعلا مجنونة اسم علي مسمي

إنما انا بيس فعلا 😅
اوك . ومثل ما خبرتك ابقي جيبيهم لاحد بتعزيه . اما انا مستحيل يرجعولي لانه ما يصير :)

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%