NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عاشق الديوثين

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
كل اللحظات اللي بنمارس فيها السكس عموما والدياثة خصوصا او التخيلات بتاعتنا هي حلوة و ممتعة ، بس فيه لحظات و تخيلات بتكون اجمل من غيرها بنحس بيها بمتعة لا توصف
احكي لنا عن أجمل لحظات المتعة اللي مريت بيها اثناء ممارسة الدياثة سواء كنت انت الديوث او الفحل

• عجبني
التفاعلات: Abo hassan
كل اللحظات اللي بنمارس فيها السكس عموما والدياثة خصوصا او التخيلات بتاعتنا هي حلوة و ممتعة ، بس فيه لحظات و تخيلات بتكون اجمل من غيرها بنحس بيها بمتعة لا توصف
احكي لنا عن أجمل لحظات المتعة اللي مريت بيها اثناء ممارسة الدياثة سواء كنت انت الديوث او الفحل
احسن مرة كان لما بعت لواحد صورة مامي بجد و هي ملط خالص كان محترف و ديه كانت اول مرة ابعت صورة لمامي جبت كتير اوي ساعتها و حسيت اني خول اوي

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: حسام محمد العراقي و as@as
مواقف كتير

• عجبني
التفاعلات: عاشق الديوثين و حسام محمد العراقي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%