NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عرب 123

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كل اللحظات اللي بنمارس فيها السكس عموما والدياثة خصوصا، او التخيلات بتوعنا هيه حلوة وممتعة بس فيه لحظات وتخيلات بتكون اجمل من غيرها بنحس بيها بمتعة لا توصف
احكيلنا عن أجمل لحظات المتعة اللي مريت بيها اثناء ممارسة الدياثة سواء كنت انت الديوث او الفحل
أو حتى احكيلنا أجمل تخيلاتك

• عجبني
التفاعلات: Usif و Mostafaelshazly
  • بيضحكني
التفاعلات: الصقر (الصياد)
ولا أنا بس اهي ميول ناس
ملناش دعوه ملناش دعوه 😅
كل حاجة ليها متعتها في الجنس
كشريكين من حقنا أن نستمتع بالجنس كمان يحب كل طرف وإلا تصبح أنانية
مدام الحوار اصبح منفتح

يبقي خلاص كله واحد يشوف طلبات التاني وإلا يغلق باب الجنس من أصله ونلتزم بالروتين الطبيعي

• حبيته
  • جامد
  • عجبني
التفاعلات: sعلي، الصقر (الصياد) و شخص مجهول الهوية
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مدام الحوار اصبح منفتح

يبقي خلاص كله واحد يشوف طلبات التاني وإلا يغلق باب الجنس من أصله ونلتزم بالروتين الطبيعي
الراجل صح صح وديوث صح اصح

ميول عجيبه....انا حاسس اني كنت في غيبوبه وصحية علي ماسورة الدياثه الي ضربت ...حتي الاول كان بيقلوا متحرر الان صار يقولوا دياثه بدون أي مورابه
لأن ده اسمها الصريح

مدام الحوار اصبح منفتح

أنا قولت ميول يعني مثلاً أنا حالياً نفسي انيك واحدة قدام حد مقرب ليها جداً جداً بس مش لاقي

ميول عجيبه....انا حاسس اني كنت في غيبوبه وصحية علي ماسورة الدياثه الي ضربت ...حتي الاول كان بيقلوا متحرر الان صار يقولوا دياثه بدون أي مورابه
مبقاش فارق طول ما هما ورا الشاشة يا صديقي

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: Kelwa Zoldik و الصقر (الصياد)
أنا قولت ميول يعني مثلاً أنا حالياً نفسي انيك واحدة قدام حد مقرب ليها جداً جداً بس مش لاقي
علي فكرة كلامك متناقض عن الرد الي قبلي فوق
يعني انت نفسك مش عارف عاوز ايه
عاوز اي حاجة فيها متعة وخلاص

• بيضحكني
انت ديوث ماشي انت حر في نفسك .....لكن تفتخر بإيه فهمني ؟؟
هو ان رجال أغراب ينيكوا محارمك بقي مدعاه للفخر ...عاو افهم وطبعا انت كمان حر في نسوانك
يعم هو حر زي ما أنتا حر

• عجبني
انت ديوث ماشي انت حر في نفسك .....لكن تفتخر بإيه فهمني ؟؟
هو ان رجال أغراب ينيكوا محارمك بقي مدعاه للفخر ...عاو افهم وطبعا انت كمان حر في نسوانك
حضراات ال زعلان من الصراحة والوضوح يدور على الكدابين كتير هنا ومعظمهم مش هقول ***** كتاكيت بدرجة أن العيال بتصور أمهاتهم من وراها وتنزله بيصنعو معرصين كتير دلوقتي
الرجوله تنقرض من الكوكب
وحاسب بقي

• عجبني
انا ديوث مراتي وافتخر
نحن ملتزمين ولكن عندما انيكها نمارس كل اشكال الدياثة والتحرر .. هي تناديني يا ديوث ويا عرصة
وانا اناديها يا قحبة وياشرموطة
ونمضي حفل النيك كله بالتخيل انني رجل غريب انيكعا وهي تخبرني انها اتناكت من كثير غيري زانها تتخيل اني رجل غريب ينيكها وانها تجد متعه بذلك واحيانا نتفرج معا على افلام التعريص ونقرأ قصص الدياثة والخيانة
وبعد كل ذلك ما تنتهي حفلة النيك نقوم ونغتسل ونصلي فروضنا وننام

• بيضحكني
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الحكمدار.., شخص مجهول الهوية, ديوث وأفتخر و شخص آخر
انا ديوث مراتي وافتخر
نحن ملتزمين ولكن عندما انيكها نمارس كل اشكال الدياثة والتحرر .. هي تناديني يا ديوث ويا عرصة
ونمضي حفل النيك كله بالتخيل انني رجل غريب انيكعا وهي تخبرني انها اتناكت من كثير غيري زانها تتخيل اني رجل غريب ينيكها وانها تجد متعه بذلك واحيانا نتفرج معا على افلام التعريص ونقرأ قصص الدياثة والخيانة
خخخخخخخخخخخخخ ونعم الايمان يا مولانا

• عجبني
التفاعلات: فحل المنتدى
مفيش مواقف حقيقية لسا
بس انا شايف صور لبونة كثيرة لاختي حقيقي مش خيال

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: nadaM و شخص مجهول الهوية
خخخخخخخخخخخخخ ونعم الايمان يا مولانا
الجنس ممتع وبعد الإنفتاح الكبير وتداول الأفكار والثقافة الجنسية أصبح لكل منا متعته الخاصة التي تثير شهوته بطريقته الخاصة.
للاسف الناس فاهمة ان الديوث ده ماشي في الشارع بيقول للناس تعالوا نيكوا مراتي .. وان لحمه متاح ورخيص كدة.
الموضوع له متعة خاصة في وقت خاص وبعدها كل شئ ينتهي

فحل المنتدي : أفهم كلامك جيدا واشعر به جيدا ولكن لا تعجبني الصورة النمطية التي تتكلم بها (اقصد لا علاقة بالعرق أو الدين بالميول الجنسية فهي رغبة جسدية) لاني بالفعل قمت بقراءة بعض من مشاركتها ووجدها بنفس الصورة النمطية هذه ولا أحب أن يرتبط لدي القارئ صورة معينة عن الميول الجنسية بصورة نمطية متعلقة بدين أو عرق

شكرا لتقبلك ردي

• عجبني
التفاعلات: فحل المنتدى
  • عجبني
التفاعلات: nadaM
الجنس ممتع وبعد الإنفتاح الكبير وتداول الأفكار والثقافة الجنسية أصبح لكل منا متعته الخاصة التي تثير شهوته بطريقته الخاصة.
للاسف الناس فاهمة ان الديوث ده ماشي في الشارع بيقول للناس تعالوا نيكوا مراتي .. وان لحمه متاح ورخيص كدة.
الموضوع له متعة خاصة في وقت خاص وبعدها كل شئ ينتهي

فحل المنتدي : أفهم كلامك جيدا واشعر به جيدا ولكن لا تعجبني الصورة النمطية التي تتكلم بها (اقصد لا علاقة بالعرق أو الدين بالميول الجنسية فهي رغبة جسدية) لاني بالفعل قمت بقراءة بعض من مشاركتها ووجدها بنفس الصورة النمطية هذه ولا أحب أن يرتبط لدي القارئ صورة معينة عن الميول الجنسية بصورة نمطية متعلقة بدين أو عرق

شكرا لتقبلك ردي
انا مش بتكلم عن اي عرق او دين انا بتكلم عن تجربتي الشخصية وكان لازم اوضح اني ملتزم ومراتي ملتزمة جدا واكيد دا مش تعميم او اي حاجة وانما تجربة شخصية لزوجين فقط لا غير بغض النظر عن عرقهما او دينهما او موطنهما

• عجبني
التفاعلات: ديوث وأفتخر
انا ديوث مراتي وافتخر
على فكرة انا مصدقك بيحصل فعلا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%