NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اجدد الروتين

A

Anonymous (a4a6)

ضيف
انا شاب قدرت امارس واعمل علاقة مع أمي بقالنا سنتين لحد دلوقتى ومبسوطين ببعض أوى وبنعمل كل حاجه فى العلاقة ولكن أنا حابب اجدد الروتين ما بينا فى العلاقة أعمل معاها حاجه جديدة على العلم أنا مفيش مكان فى البيت الا ونكت أمى فيه وكنت بلاحظ عليها الفرحه وقد ايه هى مبسوطة أن أنا بعمل معاها حاجه بابا اللى يرحمه مكنش بيعملها معاها زى مثلا اللحس ليها مداعبة البزاز مثلا نستحمى مع بعض ونمارس واحنا بنستحمى كدا يعنى
ايه افكاركم عن تجديد الروتين

• عجبني
التفاعلات: ابن المنيا
انا شاب قدرت امارس واعمل علاقة مع أمي بقالنا سنتين لحد دلوقتى ومبسوطين ببعض أوى وبنعمل كل حاجه فى العلاقة ولكن أنا حابب اجدد الروتين ما بينا فى العلاقة أعمل معاها حاجه جديدة على العلم أنا مفيش مكان فى البيت الا ونكت أمى فيه وكنت بلاحظ عليها الفرحه وقد ايه هى مبسوطة أن أنا بعمل معاها حاجه بابا اللى يرحمه مكنش بيعملها معاها زى مثلا اللحس ليها مداعبة البزاز مثلا نستحمى مع بعض ونمارس واحنا بنستحمى كدا يعنى
دخلني معاكم مشاركة

هقولك علي فكره جميله.
لو تقدر تروح مكان في صحرا وتكون عارفه امان وكدا.
تروح في نص شهر مع اكتمال القمر كان منور ودنيا حلوه وكانها سفارى

خد امك مصيف ونكها فى الماية او نيك امك فى اى مكان خارج البيت

لوحابيب تشارك حد باحترام ويتعرف عليها ويعمل علاقة معها وانت موجود لوحابب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%