NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور اتمنى قضاء ليله مع هذا ...

فضلت مفكر انه بيضحك علي وهتلاقي صاحبه التاني زحلقه لحد محصل معايا كالاتي انا بحب البزاز الكبيرة بعشقها في واحدة هنا كانت بزازها كبيره فشخ كبيرة لدرجة ان الواحد اكبر من راسي كدا حاجة كبيرة اووووي بصراحة كنت عايز بقي افشخ البزين دول لحد مجت الصدمة واكتشفت ان البزين دول مفيهمش اي احساس وكبار وناشفين مش مدلدلين وحلوين كدا ترضع فيهم متحسش بأي حاجة بعدها بسبع شهور في واحد صاحبي كان جايب اتنين عنده وقالي تعال لو عايز تيجي واشاركه يعني بدل ميدفع لواحدة ونمت مع واحدة فيهم كانت بتشرب سجاير وانا موتي وسمي الست ال تشرب سجاير مبطقهاش قولتلها تغسل بوقها وكدا ويخربيت حضنها بزازها بمسكهم في ايدي صغيرين بس طرااااااااااي فشخ وحلوين فشخ ماليانين احساس . ففهمت بقي ان العبره مش بالكبير الحاجة المتوسطة احلي
عمرها ماكنت بالمنظر وطول عمرى بقول الاداء هوا الى بيفرق بس دا ميمنعش ان المنظر عاجبنى وبيغرينى للتجربه

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و Dark shadows
  • عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: الصقر_الجارح، Dark shadows و Maxxx_PlayerxXx
عمرها ماكنت بالمنظر وطول عمرى بقول الاداء هوا الى بيفرق بس دا ميمنعش ان المنظر عاجبنى وبيغرينى للتجربه
منا زيك النسوان الحلوة بتغريني اووووووي بس الاصل الاحساس التفاعل

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و Dark shadows
  • ايه ده
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و مدام دعاء
مالو جوزى انت شايفنى رايحه اخونو يعنى
دى مجرد صورة مع كلمتين
مصمم اوى كل شوية يقولك وجوزك على اساس انو هنا ومعرف مراتو ههههههههههه

• بيضحكني
التفاعلات: مدام دعاء
مالو جوزى انت شايفنى رايحه اخونو يعنى
دى مجرد صورة مع كلمتين
بلاش كلام هزار علشان هنا فيه مرضى كتير...
غير إن جوزك حبيبك بالدنيا و ما فيها و رجل بقضيب متوسط بيحبك و بتحبيه أفضل مليون مرة من من رجل بقضيب عملاق فى علاقة عابرة

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
بلاش كلام هزار علشان هنا فيه مرضى كتير...
غير إن جوزك حبيبك بالدنيا و ما فيها و رجل بقضيب متوسط بيحبك و بتحبيه أفضل مليون مرة من من رجل بقضيب عملاق فى علاقة عابرة
بطلت اهتم بالمرضى الى هنا وان كان ردك كارف عليهم . كلكم وقفتم عند الصوره دى لانها لراجل مع انى نزلت صوربكلام اصعب من كدا بس كانت لستات

• عجبني
التفاعلات: Dark shadows، مبشبعش و الصقر_الجارح
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
للمره المليون حجم كبير بدون تمييز فى الاداء يبقا مالوش لازمه
دا الكلام الصح للي بيعرف يمتع نفسه واللي معاه بيكون الاحساس بالمتعه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%