NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
انا اسمي نور عندي ١٨ سنه من اسماعيلية ودي اول مره اكتب قصه وهحكيلكم قصتي و ازاي اتفتحت🤭
اوصفلكو نفسي انا طولي ١٥٦ سنتي جسمي مش مليان ولا رفيع فرنساوي كدا 😂 زبي صغير بس عريض بشرتي قمحاوي فاتح وكري اوي وطيزي وصدري زي البنات اللي ف اعدادي كدا ورقيق شويه
ملحوظه: انا بحب اسم نور ف علشان كدا هيبقي اسمي ف القصص لاكن اسمي الحقيقي ميدو عصام
قبل م ابتدي الاسماء اللي ف القصه مش هيا الحقيقيه يلا بينا:

انا بقالي فتره كبيره بحس اني مشدود للولاد صحابي وبحس اني بنت مش ولد وبحب رجلين البنات وريحتهم جدا
المهم كنت قاعد ف يوم بليل على برنامج تعارف مشهور وبدور على حد بتسلي بمعني اصح كلمت واحد هو ميدو ٢٥ سنه حسيت من صوتو ف الريكوردات وطريقه كلامو بحاجه غريبه حسيت ان هوا ده اللي انا عايزو المهم اتعرفنا ونزلنا شفنا بعض بليل لفينا لفه بعربيته وبعدين روحني واتكلمنا شات واكتشفنا اننا كنا هنموت على بعض بس اتكسفنا😂😂
وبعد ساعه على حوالي الساعه ٣ بليل لقيتو بيقولي تيجي ننزل لقيت مكان بتاع حد صاحبي وكدا قولتلو ماشي على اساس اننا هنمارس سوفت وبس روحتا وكنا مكسوفين من بعض وابتدينا وقلعني واحده واحده من فوق ومص حلماتي اوي بدات اهيج واروح ف دنيا تانيه وانا كنت شارب حشيش قبل ما نتقابل فضل يبوس فيا وايد بتقفش والايد التانيه على طيزي وصوابعو بتجري نحيت خرمي وعمال يسيح فيا وهوا خبره بعد حوالي نص ساعه سوفت حصل ك الاتي

ميدو: متيجي نجرب ندخلو يا نور

نور: بس انا مش جاهز وبعدين متفقناش على كدا ده كبير

( نسيت اوصف زبو هوا عباره عن حاجه طولها ١٨ سنتي تقريبا وعريضه يخوف اصلا😂)

ميدو: يسيدي اهو نجرب لو اتوجعت هشيلو وخلاص

نور: طيب ماشي بس بليز براحه

ميدو: ماشي يله قوم و لف .

وقومني ولفني ونزلي البوكسر لحد ركبي ونيمني ع بطني انا كنت بترعش وحطيت وشي ف المرتبه
ابتدي يحسس على ضهري وينزل بيسخسخني بالحركه دي وبعدين فتح طيزي وحط لعاب من بؤو فيها وفضل يطريها شويه وبعدين بدأ يحكو وانا بقيت بتأوه ااااه اممممم اححح يله دخلو مش قادر وياريتني ما قولت راح ابتدي يزق وابتديت أتألم وراح مره واحده مدخلو كلو وكأن سكينه بتغرز فيا وصوت اووووي اااااااااااه لالالا خرجو يا ميدو مش قادر وهوا مكتفني ونايم عليا وبيقولي بس اهدي اهدي متتحركش وانا بفلفص منو ومش عارف هوا متملك مني وفضلت اعيط كتير واترجاه يطلعو وهوا ابتدي يشتغل بقا داخل خارج وينيك فيا وانا اااااااه احححح اييييييي بيوجع اوي يا ميدو اااااااه بعد عشر دقايق كدا كنت خلاص اتخدرت وطيزي اخدت عليه راح مطلعو بس وجع اوي وهوا بيخرج وراح مقومني ولفني ونيمني على ضهري ورفع رجلي وفضل يحكو من بره شويه وبعدين دخلو واااو حسيت ساعتها بالمتعه فضل ينيك فيا بقا زانا بتخرج مني اهات الم ممزوجه بمتعه فضل ينيك وانا شغال اااااه كمان اوووف اي ده كمان يقلبي اححح اممممم وبعدين فضل يرزع جامد وانا حسيت بالم شديد وخرمي بينبض وبيقمك هلى زبو وجبت من غير ما المس زبي جبت كتير اوي وبعدين غبت عن الوعي لدقيقه وحسيت بحاجه سخنه جوايا وبتلسع اوي احححححححح جابهم جوايا وعشرني
وبعدين لحس لبني وباسني بيه ودخلنا اخدنا شاور وهوا اللي حماني وروحني بعربيته واديته بوسه قبل ما انزل
لو لقيت تشجيع هقولكو على باقي قصصي شكرا⁦❤️⁩⁦❤️⁩

• حبيته
التفاعلات: 7odaeloo
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%