NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اتصرف مع ابني ازاي

انا ست مطلقة عندي ٣٩ سنة و عايشة مع ابني ١٦ سنة لمت اتطلقت مفكرتش في الجواز تاني و قولت خلاص هعيش لابني رغم اني كتير يكون عندي شهوة قوية زي اي ست مطلقة و بقالها كتير مدخلتش في علاقة لكن اللي زود الموضوع ان ابني بقي يتحرش بيا و ديما بحس بيه و انا نايمة و هو بيتفرج عليا و مش عارفة اتصرف معاه ازاي الموضوع وصل لانه بقي يمسكني من ورا و بحس بعضوه من ورا انا مش بحس طبعا بشهوة ناحيته هو لكن تحرشاته بتخلي الشهوة عندي تزيد و في نفس الوقت حياتي بتدمر اني اشوف ابني بيعمل فيا كده مش عارفه اعمل ايه هل اكون صريحة و اتكلم معاه و لا ده عشان سنة و مع الوقت هيبطل الحركات دي !
لأ اكيد في حل أنا من رأي إنك تصارحيه وتفهميه أن ده خطأ كبير وعاقبته وخيمة جداً علي كلاكما واخرت هذا دمار لكلاكما وخوفيه من شدة غضب **** علي هذا الفعل وهو أن يزني الشخص بامه.....وياريت تعرفيني نتيجة مصارحته علشان اقدر اتابع واقول لحضرتك علي الحلول الاخري لو لا قدر **** مقتنعش واستمر....تحياتى لذوقك....

انا ست مطلقة عندي ٣٩ سنة و عايشة مع ابني ١٦ سنة لمت اتطلقت مفكرتش في الجواز تاني و قولت خلاص هعيش لابني رغم اني كتير يكون عندي شهوة قوية زي اي ست مطلقة و بقالها كتير مدخلتش في علاقة لكن اللي زود الموضوع ان ابني بقي يتحرش بيا و ديما بحس بيه و انا نايمة و هو بيتفرج عليا و مش عارفة اتصرف معاه ازاي الموضوع وصل لانه بقي يمسكني من ورا و بحس بعضوه من ورا انا مش بحس طبعا بشهوة ناحيته هو لكن تحرشاته بتخلي الشهوة عندي تزيد و في نفس الوقت حياتي بتدمر اني اشوف ابني بيعمل فيا كده مش عارفه اعمل ايه هل اكون صريحة و اتكلم معاه و لا ده عشان سنة و مع الوقت هيبطل الحركات دي !
انتي لبسك قدامه ايه لازم تشوفي اي اللي هيجه عليك كده

يا أما تصديه
يا أما تريحيه
لو سبتيه كده هيفضحكم

لازم شوية صرامه فالحالات المرضية دي .هي لمسهله لابنها الطريق من اول مرة أتحسس عليها من ورى .كان لازم فالحظة دي يكون تصرفها صارم
ورأيك راي محترم طبعا وردودك حلوة زي حلواتك
اراء بس نسيب برقع الحياء بينهم احسن مهما كانت صغيره مش هتعرف السن ده فالتعامل محتاج ذكاء و حزم مش ضرب

• عجبني
التفاعلات: نياك بقوة و أحسسك بأنوثتك
اراء بس نسيب برقع الحياء بينهم احسن مهما كانت صغيره مش هتعرف السن ده فالتعامل محتاج ذكاء و حزم مش ضرب
الحزم مش معناه الضرب لاء الضرب يجي بعد الحزم .والحياء يجي بعد رجوع العقل لولدها .يفوق ويفهم هو كان بيعمل ايه وممكن ودا املنا يرجع لنفسه ولما يبص لوش مامته ينزل راسه للارض المرحلة دي نتكلم عن الحياء

ابدئي معاه الكلام عن الامانه و خيانه الامانه لو استمر وهيه بس و هو متلبس

الحياء ملوش وجود لما وصلو لحد التحسس من ورى
والسن دا لو كانت متحوزه وجوزها معاها .كانت الحاله تكون سهله التعامل
بصي على كلامها هي شهوانية وعندها افتقاد لأيام الممارسه مع جوزها.
ودا لخلاها متتصرفش بحزم من الاول
واضح انها بين وبين بين قلب الام وشهوة انثى
هو الافضل تعمل زي مذكرت تكون حريصة.وتسد كل باب يقربها لولدها بطريقه يشتهيها .الاول بلبس محتشم وووووو.
انت ردك كان فيه حنيه ورافه عشان واضح انك مشاعرك رهيفة
يا حنونه

• عجبني
التفاعلات: Savvy
حسسيه انه مصدر حمايتك و انه لو حب حد هتكونى بتساعديه عشان يعمل اسره و حياه ، ابعدى عن الضرب تماما مش بس عشان هيجيب نتيجه عكسيه بس السن ده مش هتقدرى عليه اساسا و بما انه فكر فيكى فالاسس مهزوزه، التعامل بيبقى بالكلام و شوفى مين له تاثير عليه يكلمه عن كبت جماح النفس و الرجوله لكن اوعي تفهميه انك فاهمه متفضحيهوش ادامك طالما منطقش و راعى لبسك و كلامك شويه
بابك يتقفل عليكى و انتى نايمه
و ادعي بقي اد ما تقدرى السن ده مش سهل
الباب يتقفل اول حاجه تعملها .واللباس
رأيك سديد

• عجبني
التفاعلات: Savvy
محدش يقدر يقولك تتصرفي ازاي الأفضل تشوفي دكتور نفسي ويشوف الولد بيعمل كدا ليه ممكن يكون في الف سبب بس اوعي تسكتي على دا

الحزم مش معناه الضرب لاء الضرب يجي بعد الحزم .والحياء يجي بعد رجوع العقل لولدها .يفوق ويفهم هو كان بيعمل ايه وممكن ودا املنا يرجع لنفسه ولما يبص لوش مامته ينزل راسه للارض المرحلة دي نتكلم عن الحياء
ضد الضرب فى السن ده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%