NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا عملت حساب وقررت اجي احكيلكم وتقولولي رأيكم من فضلكم لاني محتاج اتكلم والموضوع ده سري ومعنديش جرأه احكي لحد يعرفني
انا متجوز من 6 سنين ومعانا اولاد اتجوزت عن حب وحب بجد ومشاعر صادقه ومخلص جدا ليها وكنا كويسين لحد ما حصل بينا مشاكل بدون الدخول في تفاصيل ملهاش لازمه غضبت وراحت لاهلها قعدت اكتر من شهر وكنا واقفين عالطلاق بس من جوايا مكنتش عايز اطلق لاني بحبها اوي لحد ما في ناس في العيله اتدخلت بينا واتصالحنا ورجعنا لبعض وكنا مبسوطين ورجعنا احسن من الاول بس كنت حاسس ان فيها حاجة ومخبيه حاجة وسألتها كتير تقول مفيش
جيت في يوم عملتلها مفاجأة حلوه واتبسطت اوي وقعدت معاها وطمنتها عشان تحكي اللي مضايقها
حكتلي كل حاجة.. واحنا متخاصمين وهيا عند اهلها واحد قريبها من بعيد كان زمان هيموت ويتجوزها بعتلها عالماسنجر وهيا اتكلمت معاه لانها كانت في حالة يأس واكتئاب واتكلموا كتير وكانت بتشكيله همها ومشاكلها وقربوا من بعض لحد ما اتقابلوا وحصل بينهم علاقه كاملة ونامت معاه بإرادتها وبعدها ندمت وقطعت علاقتها بيه وبقي عندها تأنيب ضمير
الحكاية صدمتني وكلامها خلاني كنت عايز اقت`لها بس انا مقدرتش ارد من صدمتي عليها وقعدت لوحدي بالايام افكر ومكتئب بس اكتشفت اني مقدرش اطلقها لاني بحبها وبحب اولادي ومقدرش استغني عنها وقررت اسامحها لاني متأكد انها ندمت ومش هتعمل كده تاني ومتأكد انها بتحبني ده حب سنين طويلة
وسامحتها وقررنا ننسي الماضي وهيا فرحت وبقت كويسه
بس انا من جوايا مش قادر اتخطي فكره ان فيه راجل لمس مراتي وشاف جسمها واتمتع بيه وعمل كل حاجة وحس بسخونتها وكل شوية افتكر كده رغم ان الموضوع عدي عليه شهور
ارجوكم انصحوني اعمل ايه

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • أتفق
التفاعلات: العنتيل 007, el-korsan, بنوتي اسمر و 33 آخرين
اخرتها يا هتبقي ديوث او هتطلقها
مش حينفعك غير أنك تروح معاها، تشوفو طبيب نفساني، يساعدكم على الخروج من هذا الورطة. هو دوره زي عمل الكوتشات الذهنية اللي بتساعد لعيبة الكرة على التركيز ونسيان أي حاجة تضعف قوتهم... أما نصايح الناس ملهاش أي تأثير.. إوع تون فاكر أن مراتك نفسها نسيت اللي حصل وصدقت أنك نسيت.. ده هي كمان بتفكر زيك في الموضوع، ولو ما شفتش طبيب أكيد في يوم ما، حتلاقيها تقلل من قيمتك أو إنت تزعل مثلا وتتكلم تاني عن الموضوع.

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
لو قادر تسامحها سامحها ولو مش قادر تسامحها سامحها عشان اولادك حيدفعوا التمن ولو مش قادر ممكن تعيش معاها بس متنمش معاها نهائي وكأنكم منفصلين
هي اصلا غلطانة انها حكتلك الحقيقة وانت مكنتش اد ثقتها فيك وان كان ده غصب عنها وكانت مكتئبة المهم تتأكد انها مش حتكرر غلطتها
هو في الغالب الراجل الشرقي حيطلقها بس انا شايف انها تحسب لها انها صارحتك وممكن تعتبرها انها كانت متجوزة قبل منك واطلقت الامر يتوقف عليك انت بس عندي احساس كبير انك مش عايز تسيبها يبقي ترمي ورا ضهرك واكيد حتشيل جميلك ده فوق دماغها
القرار قرارك انت وفكر في اولادك برضه ولو حسيت انها رجعت تاني ممكن تنفصل عنها في السرير نهائي

مش حينفعك غير أنك تروح معاها، تشوفو طبيب نفساني، يساعدكم على الخروج من هذا الورطة. هو دوره زي عمل الكوتشات الذهنية اللي بتساعد لعيبة الكرة على التركيز ونسيان أي حاجة تضعف قوتهم... أما نصايح الناس ملهاش أي تأثير.. إوع تون فاكر أن مراتك نفسها نسيت اللي حصل وصدقت أنك نسيت.. ده هي كمان بتفكر زيك في الموضوع، ولو ما شفتش طبيب أكيد في يوم ما، حتلاقيها تقلل من قيمتك أو إنت تزعل مثلا وتتكلم تاني عن الموضوع.
رد عليه هو .... انت بترد عليا انا انا مش صاحب الموضوع

مفيش حل غير الطلاق
او تتقبل الموضوع عادى
وساعتها هتبقى 🐏
متزعلش منى بس مفيش ليها حل غير كده

طلقها

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: moonlight30 و wardd
ايه الفضايح دي

انا عملت حساب وقررت اجي احكيلكم وتقولولي رأيكم من فضلكم لاني محتاج اتكلم والموضوع ده سري ومعنديش جرأه احكي لحد يعرفني
انا متجوز من 6 سنين ومعانا اولاد اتجوزت عن حب وحب بجد ومشاعر صادقه ومخلص جدا ليها وكنا كويسين لحد ما حصل بينا مشاكل بدون الدخول في تفاصيل ملهاش لازمه غضبت وراحت لاهلها قعدت اكتر من شهر وكنا واقفين عالطلاق بس من جوايا مكنتش عايز اطلق لاني بحبها اوي لحد ما في ناس في العيله اتدخلت بينا واتصالحنا ورجعنا لبعض وكنا مبسوطين ورجعنا احسن من الاول بس كنت حاسس ان فيها حاجة ومخبيه حاجة وسألتها كتير تقول مفيش
جيت في يوم عملتلها مفاجأة حلوه واتبسطت اوي وقعدت معاها وطمنتها عشان تحكي اللي مضايقها
حكتلي كل حاجة.. واحنا متخاصمين وهيا عند اهلها واحد قريبها من بعيد كان زمان هيموت ويتجوزها بعتلها عالماسنجر وهيا اتكلمت معاه لانها كانت في حالة يأس واكتئاب واتكلموا كتير وكانت بتشكيله همها ومشاكلها وقربوا من بعض لحد ما اتقابلوا وحصل بينهم علاقه كاملة ونامت معاه بإرادتها وبعدها ندمت وقطعت علاقتها بيه وبقي عندها تأنيب ضمير
الحكاية صدمتني وكلامها خلاني كنت عايز اقت`لها بس انا مقدرتش ارد من صدمتي عليها وقعدت لوحدي بالايام افكر ومكتئب بس اكتشفت اني مقدرش اطلقها لاني بحبها وبحب اولادي ومقدرش استغني عنها وقررت اسامحها لاني متأكد انها ندمت ومش هتعمل كده تاني ومتأكد انها بتحبني ده حب سنين طويلة
بس انا من جوايا مش قادر اتخطي فكره ان فيه راجل لمس مراتي وشاف جسمها واتمتع بيه وعمل كل حاجة وحس بسخونتها وكل شوية افتكر كده رغم ان الموضوع عدي عليه شهور
ارجوكم انصحوني اعمل ايه
حلفها ان ده ميتكررش تانى وتقطع علاقتها بالشخص ده وان المرة الى جايه هيبقي انفصال رسمى وهتعرف الاولاد سبب انفصال امهم

• عجبني
التفاعلات: ابن منال الديوث
ماحدش بيقدر ينسي حاجه زي كده ف عشان متظلمش نفسك انت و مافيش حاجه اسمها بتحبني اوي و راحت اتناكت و كلمت حد غيري و نامت معاه شوف انت لو كنت مكانها كانت هي هتعمل ايه و انت اعمل زيها لو انت شايف انها هتكمل معاك دي حاجه صعبه اوي عشان مستحيل حد يتخان و ينسي كل مره هتقرب منها هتفتكر انها سمحت لحد غيرك يعمل نفس اللي انت هتعمله
رد مناسب جداً جداً حط نفسك مكانها فعلاً وشوف رد فعلها هيكون اي لما تعرف انك خونتها 🤷🏻‍♂️

يا جدع ده انا الاكس وهي بتحاول ترجعلي راحت تقول بهزار ها خونتني كام مرة وانا مش موجودة

عشان تتأكد اني مكلمتش حد بعدها طبعاً الرد كان مبعدش ياجيمي عشان اشوف رد فعلها لقيتها هتتعصب لسه وتقلب الترابيزة قولتلها مبعدش عشان مفيش اصلا حد تاني بصيتله هعد ليه !! واهي دي واحده مش مراتي أصلا فما بالك لو مراتي لا وكمان خانتني !! هوا انا ممكن بجد اقتلها لو خرجت عن شعوري وقتها او اضربها واوديها علي اهلها بس انت حتي عندك مشكلة ان في ***** هيتظلموا لما يقعدوا منغير اب او ام فا انت **** يعينك بصراحة مظنش انك هتتقبل انها خانتك 🤷🏻‍♂️

ارجوكم انصحوني اعمل ايه
طالما تابت واعترفت يبقي خلاص
كان ممكن ماتعترفلك بس اعارفت لانها صادقه

ارجوكم انصحوني اعمل ايه
احساسك كان ايه اول ما عرفت
واحساسك بيكون ايه لما تفتكر دلوقت؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%