NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اتحدي اي حد انه ما يهجش ويولع : الجزء الثاني من صديقة الام تشعل نيران انوثتها تجاه ابنها

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,844
مستوى التفاعل
11,766
نقاط
18,483
اهداء الي كل من Hima HUnter و max32 و asdtito



بعد ما مشيت فايزه علي طول جريت جميله على اوضة نومها وقفت قدام المرايه وبدات تراجع تفاصيل جسمها اللي قربت تنساه من قلة وقوفها قدام المرايا قلعت جميله الجلابيه ومش كانت لابسه غير السنتيال والاندر (الكلوت) بدات تبص علي صدرها الابيض المربرب بتدويره تجنن والعروق الخضره بتزينه وفلقة صدرها المغريه....وتنزل تحت شويه عشان تشوف بطنها البيضه الجميله وصرتها المدوره اللي تهبل ، وحست برعشه جامده اول ما عينها وقعت علي كلوتها مش لحلاوة كلوتها ولكن لشوقها لمتعة كسها اللي مخبيه الكلوت... وبدات تلف قدام المرايا وتبص علي نفسها من الجنب وتشوف تقاطيع جسمها حتى انها هي نفسها هاجت من جمال جسمهاووراكها الملبن وطيازها المربربه اللي احلى من الزبده السايحه اللي تتاكل اكل ... وفجاة غمضت عينيها وسمعت صوت ضحكاتها الفاجره وهي في حضن ابو حسام لما كانبيمتعها ويدلعها ويلمس كل حته في جسمها ويشبعها نيك ومتعه .... الذكريات بتمر قدام عينيها وكانه شريط فيديو لاحلي لحظات حياتها وجوزها حبيبها نايم بين رجليها وهي لفاهم حوالين وسطه ماسك بزازها نازل فيهم مص عمال بيشد حلماتها بشفايفه بيمطهم زي الاستيك وياكل بزازها اكل ويشفطهم في بقه .... ويمسك بزازها الاتنين ويضمهم علي بعض ويلحسهم ويمصهم ويدلعهم وتبدا شفايفه تنزل شويه بشويه علي بطنها تبوس كل سنتي في بطنها كل حته ومكان في بطنها وهي مستمتعه وبتتاوه وبتان بصوت لذيذ يزيد من هياج ابو حسام اللي كان نازل في وراكها بوس وتحسيس وتقفيش ودعك ويخليه يهيج اكتر فينزل علي كسها زي المجنون يبوسه بجنون يبوسه بسرعه في كل مكان ، علي البظر وعلي الشفرات وعلي فتحة كسها المبلول بالذ سائل عرفه الانسان .... ويبدا ابو حسام يمسك شفراتها بشفايفه يشدهم بقوه يدخلهم جوه بقه يمصهم ويحرك لسانه علي شفراتها وبظرها ويدخله جوه كسها يهريه لحس من جوه الجميله جميله ام حسام يرتفع صوتها بالاهات وايديها علي راسه بتشد في شعره من لذة المتعه ، واخيرا نطقت ام حسام نيكننننننننننننننننننننننني بسرعه يالا ، وابو حسام كان علي اخره وكان مستنى اللحظه دي وراح قايم عدل نفسه فوقها مسك رجليها رفعهم علي اكتافه وراح ماسك زبره عمال بيحركه علي كسها ويدعكه فيه جامد ويبله من العسل اللي مغطي كسها وام حسام تتمتع وتنكوي بنار المتعه وحاسه انها عاوزه حد ياكل كسها اكل وصرخت في ابو حسام يا حبيبي نكني بقي يالا بسرعه بسرعه ابوس رجلك وابو حسام ما استحملش عذاب حبيبته واعطى الاذن بالهجوم وبسرعه زبره خرق كسها ورشق جواها كله فصرخت جميله بقوه ايوه كددده كمممممممممان وراح ابو حسام مسك جميله الجميله من وراكها المهلبيه جامد ونازل فيها نيك نيك نيك عمال يدخل زبره ويخرجه بسرعه في كسها بسرعة البرق وجميله ما بطلتش اهات ممحونه جميله رقيقه بصوتها الحنين اللذيذ وابو حسام يتجنن اكتر من محنها وبقى زبره زي الابره في مكنة الخياطه داخل خارج بسرعه جدا في كسها بيمتعه ويشبعه ويطفي ناره المشتعله وهو باصص علي وش جميله القمر ومش هاين عليه يزعله منه
راح ماسك رجلين جميله تناهم وحطهم علي صدرها هي وبقت ركبها جنب بزازها ونزل فوقها عمال بيدئر وينيك فيها جامد وعمال يبوس شفايفها ويمصهم ويبص في عيونها الزرق الجميلة وكانت اهات جميله تخرج من بين شفايفها وشفايف ابو حسام وهما مقفولين علي بعض في البوس مع سرعة دخول زبره في كسها واحلى نيك ومتعه وحب وعشان ابو حسام مابينساش طيازها المهلبيه قام بسرعه وقلبها نيمها علي بطنها ومسك طيازها وعمال يحسس عليهم ويبوس فيهم ويقفشهم ويبعبصهم ويدلعهم ويجننهم وجميله مش قداره غرقانه في بحر المتعه تخرج منها الاهات تلقائيا من المتعه الجباره ونام بجسمه كله فوق جسمها كله ومسك زبره زبطه علي كسها وراح مدخله تاني جامد عشان يكمل مهمته وفضل عمال يدخله ويخرجه وجميله كسها متمتع اشد متعه وفي دنيا اخري من دنيا الاحلام الحقيقيه...... وفجأه
يرن جرس الباب... لتستيقظ جميله ام حسام من هذا الحلم لتجد نفسها عارية قدام المرايه وصوابعها في كسها وتحتها بحر من عسل كسها ويرن جرس الباب تاني
وتجري جميله علي الجلابيه تلبسها بسرعه وقماشه قديمه مسحت بيها بحر من العسل الخارج من كسها علي الارضيه وجريت تفتح الباب لتجد امامها ابنها حسام راجع من عند خطيبته شاف حسام امه وهي خدودها حمره جدا وخصوصا انها بيضه وبيبان عليها ومرتبكه شويه وقالها انا اسف يا ماما شكلي صحيتك من النوم اصلي نسيت مفاتيحي ، ودخل حسام ودخلت امه الي الحمام عشان تاخد دش يفوقها من احلي حلم في حياتها من ساعة ما جوزها ابو حسام مات....
والى اللقاء في الجزء الثالث
 
  • عجبني
  • جامد
  • حبيته
التفاعلات: Sheگoo, Bkrsh, Mohammedhk و 4 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
القصة جميلة بس ناقصها التكملة ونقول الأجزاء شوية لأنها قصيرة ومش بنلحق نستمتع منها .. وشكراً لك وسلمت أناملك
 
  • حبيته
التفاعلات: Bkrsh

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%