NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بيكهام الاسمر

العالمي ⁦❤️⁩
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير عزيزي النسوانجي عزيزتي القارئة
كلنا عارفين الجملة دي وان في ناس مابتعملش حاجة ببلاش والحقيقة أن الشئ طالما بمقابل فقد قيمته وطبعا مش بتكلم عن البزنس
بتكلم عن الجنس عن الحب عن السؤال أن حد يتصل يسأل عنك علشان بيحبك مش علشان مصلحة دي حاجة حلوة
انا مثلا اخويا شريف انبارح فاجأني بصورة عملهالي مخصوص سعادتي بالصورة دي مكنتش هتبقي كبيرة كدة لو ليها مقابل لكن علشان هي معمولة بحب ومحبة اخ لأخوه بدون مقابل قيمتها لا تقدر بمال الدنيا ولا السعادة اللي انا فيها في كلام فالدنيا بوصفها
حتي الجنس بمقابل مال مافهوش متعة واحدة بتأدي واجب وشكرا وتعمل نفسها مبسوطة فمافيش متعة
السؤال عزيزي
هل تختلف معايا فالكلام ده ؟
وكم واحد فينا بيسال عالناس بدون مصلحة بالبلدي امتي اتصلت علي حد لأجل السؤال مش لأجل مصلحة ؟
#اللعبةالحلوةتكسب

• عجبني
التفاعلات: Hussain AlJaziri
كلنا عارفين الجملة دي وان في ناس مابتعملش حاجة ببلاش والحقيقة أن الشئ طالما بمقابل فقد قيمته وطبعا مش بتكلم عن البزنس
بتكلم عن الجنس عن الحب عن السؤال أن حد يتصل يسأل عنك علشان بيحبك مش علشان مصلحة دي حاجة حلوة
انا مثلا اخويا شريف انبارح فاجأني بصورة عملهالي مخصوص سعادتي بالصورة دي مكنتش هتبقي كبيرة كدة لو ليها مقابل لكن علشان هي معمولة بحب ومحبة اخ لأخوه بدون مقابل قيمتها لا تقدر بمال الدنيا ولا السعادة اللي انا فيها في كلام فالدنيا بوصفها
حتي الجنس بمقابل مال مافهوش متعة واحدة بتأدي واجب وشكرا وتعمل نفسها مبسوطة فمافيش متعة
السؤال عزيزي
وكم واحد فينا بيسال عالناس بدون مصلحة بالبلدي امتي اتصلت علي حد لأجل السؤال مش لأجل مصلحة ؟
#اللعبةالحلوةتكسب

• حبيته
التفاعلات: metoo2009
لا الموضوع أن كل الرجاله عاوزه ببلاش مش موضوع متعه من غير مقابل ليه متاخدهاش أن الست عاوزه تقدير تغيير في حياتها كلها مش الناحيه الجنسيه بس لا والمادية كمان مع راجل يحتويها من كل شئ انما تقولى المتعه بمقابل مش متعه اسمحلى اختلف معاك

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: off.a7, Tommyy, عايز أتمتع 1 و 6 آخرين
كلامك مظبوط 100 % و خصوصا الجنس ناس بتحب الجنس يكون متبادل
هى عوزانى و انا عاوزها مش بالفلوس زى زى غيرى بس كتير جدا بيقول
طب ومالة انا عاوز جنس بالفلوس بس هى فين
انا واحد مبحبش اعمل كدا الا بالحب يعنى انا بحبك عشان كدا عاوز امارس معاكى
لازم فى العلاقة تبادل حب قبل تبادل جنس
اما الاشياء اللى هى منغير مقابل صدقنى بدى ناس حاجات و بعمل حاجات كتير بدون مقابل بالمحبة
لان الحاجة اللى بتتعمل بالمحبة بتبقى جميلة بس برضة الظروف بقت صعبة عند ناس كتير و خصوصا الايام دى

و مبقتش الحاجة اللى بتتعمل بالمحبة موجودة

• حبيته
التفاعلات: بيكهام الاسمر
مش كل الناس كرماء
زي ما مش كل البشر عظماء
الكرم حتى في المشاعر و الدعم النفسي مش بس في المادة
فيه و له و إرضاءًا له 🙏

• عجبني
التفاعلات: laila fawzy
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
السؤال عزيزي
#اللعبةالحلوةتكسب
كلامك معتقدش أن في حد يختلف عليه
بتصل با صحابي بعد ما بخلص شغل واخد الاجازه أما صحابي الي هنا كل يوم بنتكلم مع بعض سواء في بوست أو على الخاص

• حبيته
التفاعلات: بيكهام الاسمر
للاسف كلو هري فهري

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: laila fawzy و Life selector
لا الموضوع أن كل الرجاله عاوزه ببلاش مش موضوع متعه من غير مقابل ليه متاخدهاش أن الست عاوزه تقدير تغيير في حياتها كلها مش الناحيه الجنسيه بس لا والمادية كمان مع راجل يحتويها من كل شئ انما تقولى المتعه بمقابل مش متعه اسمحلى اختلف معاك
بتكلم عن اللي بتعمل جنس مقابل المال دي الفكرة مش اكتر
انما الست اكيد محتاجة تقدير واحتواء واحترام

• عجبني
التفاعلات: laila fawzy
هو انا بحب قوي قوي الي معاه دي البت مايزكين
ياا لااااهوي
حلو شوفتي نظرة مازيكين للحياة على الارض بعد ما عرفت ان الدنيا ليها طعم حلو
انتي بقى شوفي الدنيا كده 😅

اتفق معك بشدة
الاشي النابع من داخل الانسان اتجاه صديقه بدون مصلحة او مقابل يترك اثر جميل جدا

كلامك مظبوط 100 % و خصوصا الجنس ناس بتحب الجنس يكون متبادل
هى عوزانى و انا عاوزها مش بالفلوس زى زى غيرى بس كتير جدا بيقول
طب ومالة انا عاوز جنس بالفلوس بس هى فين
انا واحد مبحبش اعمل كدا الا بالحب يعنى انا بحبك عشان كدا عاوز امارس معاكى
لازم فى العلاقة تبادل حب قبل تبادل جنس
اما الاشياء اللى هى منغير مقابل صدقنى بدى ناس حاجات و بعمل حاجات كتير بدون مقابل بالمحبة
لان الحاجة اللى بتتعمل بالمحبة بتبقى جميلة بس برضة الظروف بقت صعبة عند ناس كتير و خصوصا الايام دى

و مبقتش الحاجة اللى بتتعمل بالمحبة موجودة
كلامك جميل يا حبيبي بس ليه ما نبدأش احنا بالخير ليه مانتصلش بالناس اللي بقالنا كتير مكلمناهمش بدون مصلحة

كلامك معتقدش أن في حد يختلف عليه
بتصل با صحابي بعد ما بخلص شغل واخد الاجازه أما صحابي الي هنا كل يوم بنتكلم مع بعض سواء في بوست أو على الخاص
انت دولي يا امبيسا وحاجة حلوة انك بتعمل كدا بجد احيييك ⁦❤️⁩

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
اتفق معك بشدة
الاشي النابع من داخل الانسان اتجاه صديقه بدون مصلحة او مقابل يترك اثر جميل جدا
بالظبط هذا ما أقصده
احسنت يا صديقي

• عجبني
التفاعلات: مثير زوجتي
كلامك حلو فعلا وعاجبني

بص هو اللي يجيب حريم بفلوس دا يا اما اول مرة يحرب وهيموت يا اما حد معفن ومش شرط الجنس يبقا فيه علاقة حب بمعني الكلمة اللي هو اتنين مرتبطين وكدا بس ع إلاقل يكونوا مرتاحين لبعض او بينهم معرفة ودا رأيي وخلينا ع المبداء ابو فلوس متعته فاشوش😂😂😂
احلي مسا ع اجدع نسوانجية 😂❤️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%