ازيكم
القصه من خيالي واتمني تعجبكم
انا نهى 43 سنه زوجي متوفي من وانا عندي 30 سنه عندي ولد وحيد زين خلفته وانا عندي 23 سنه عمره دلوقتي 20
بعد مزوجي مات مفكرتش في الجواز عشان ابني خالص
وكنا عايشين حياتنا زي اي ام وابنها
عمري مفكرت في ابني بشكل مش مناسب
لكن كنت بوصل لحالات هيجان كتير وانا لوحدي وكاي ست كنت بمارس العاده لحد مرتاح
وبالنسبة لزين فهوه مراهق
بيقضي نص وقته علي اللاب توب والموبايل
كان ليا صحبتي المقربه كانت بتيجي تعد معايا في البيت كتير بتسليني وهيا كمان مطلقه
في يوم كانت بتحكيلي انها عملت اكاونت فيك عالفيس عشان تعرف تخش صفحات وجروبات سكس تشوف القصص
وانها اتعرفت على شاب وورتني الشات وهجت جدا من الكلام
وكلمته قدامي وعملو سكس فون وانا كنت بفور وهيا عماله تضحك
شجعتني اعمل زيها اكاونت فيك والعب واهزر وقالتلي ان دا مريح ليا بدون غلط
في الاول شتمتها بهزار وقولت لا
بس بعد حبه عملت الاكاونت
ودخلت جروبات اباحيه كتير وفضلت اشوف ناس بتشقط وناس بتخرج وناس بتقابل
وناس بتحكي قصص
وفضلت اعيش في جو القصص واقرا واقرا
كنت بهيج قوي
بدات اقفل الباب على نفسي وقت كتير واسرح في القصص
مع الوقت بدات اعمل تعليقات على القصص بالي عجبني وبالي بتمناه
لحد مفي مره واحد بعتلي انه مبسوط ان قصته عجبتني
في الاول مردتش
بس بعد حبه حسيت اني عاوزه ارد ورديت
اتعرفنا من بعيد بس بدون تفاصيل عن حياتي
عرفت انه محاسب ومتجوز كان 38 سنه
بدات اتطمن ليه
ومع الوقت بدانا نتكلم صوت لدرجه انه نام معايا صوت
وفي يوم صحبتي دي كانت عندي وزين كان خارج من الحمام بعد شاور لابس شورت وتيشيرت مبين عضلاته قوي ولقيت صحبتي مركزه معاه جامد
ولقتها بتقولي الواد كبر وبقي حاجه خرافيه
قولتلها اتلمي مالك بالواد
هيا : يا ستي خلاص انا بس بلفت انتباهك خلي بالك منه مراهق وهيبقي عليه عيون كتير
انا : ملكيش دعوي سيبي العيون انا هرقيه
هيا : مش مهم ترقيه المهم تريحيه عدم الراحه هيا مربط الفرس
انا : اريحه ازاي يا روح امك
هيا : يعني ههههههههههه ... اهو ستر وغطا
انا : يا بنت الكلب اتلمي
هيا : ماشي بس انا بقولك اهو الواد دا كبر وهتلاقيه مقضيها
انا : حرام عليكي الواد مبيخرجش اصلا وعلطول عالكمبيوتر
هيا : وتفتكري بيعمل ايه علطول علي الكمبيوتر بيشوف مواعظ ههههههههه
انا : امممممممممم مش عارفه تصدقي عمري مفكرت
هيا : طب يختي خليكي عمرك متفكري كده
انا : دانا هطين عيشته
هيا : تطينيها ليه يبنت الموكوسه هوه انتي عرفتي حاجه لسا هههههههههه
انا : طب اعمل ايه
هيا : احنا نجس نبضه من بعيد
انا : ازاي لا طبعا مقدرش
هيا : فكك انا هجس
وبدات تفتح الاكاونت الفيك على الكمبيوتر بتاعي وبعتت لزين رساله ازيك
انا : ايه دا يعني وبعدين
هيا : هنجس نبضه ونشوفه هيوصل لفين
بعد شويه واحنا بنتكلم لقينا زين رد
زين : مين
صحبتي : معجبه
زين : يا راجل . لا مرتبط معلش ههههههه
صحبتي : يا بختها
زين : اخلصي مين ولا هعمل بلوك
صحبتي بسرعه دخلت من حسابها شافت اي كومنتات لزين في صفحات
صحبتي : انا لقيت كومنت ليك في صفحه Mix بتاعة االاغاني عجبني شكل بروفايلك قولت اخش اعاكسك
زين : امممممممم اه عملت كومنت بس حسك بتشتغليني
صحبتي : هشتغلك ليه رخم خلاص هقفل
زين : امممممم عادي براحتك
صحبتي ليا : الواد شكله تقيل قوي
انا : سبيه في حاله بقي
صحبتي : كنت حابه نتعرف بس براحتك
بعد حبه
زين : اممممم نتعرف وماله
صحبتي : انا سلمى 20 سنه وانت
زين : انا زين 20 سنه برده
صحبتي : صورتك دي
زين : اه
صحبتي : عسول قوي ، ومين الي معاك دي
( الصورة كانت زين وانا في صورة بروفايله )
زين : مش قولتلك مرتبط اهي دي حتتي
انا اتصدمت بس قولت بيهزر
صحبتي : الحقي الواد شايفك حتته
صحبتي : شكلها كبير شويه
زين : منا بحب الكبير خبره ومش بيدوخ
صحبتي ضحكت وفضلت تبصلي وتضحك وانا مستغربه وبضحك وبشتمها
صحبتي : يا بختها
زين : يا بختي انا بيها
صحبتي : بس الي من سنك برده ممكن يكون مش بيدوخ
زين : بس عمره مهيبقي بطل كده مش شايفه ولا ايه
صحبتي : هيا بصراحه فرسه
زين : وفي السرير فرسه قوي قوي
انا اتصدمت فعلا ؟!
صحبتي : احا الحقي بيقول ايه
انا : اقفلي القرف دا انا ههزقه
صحبتي : اتهدي بقي لما تهزقيه كده مش هتعالجيه مثلا فكك احنا هنحاول من هنا
صحبتي : بس شكلها فعلا كبيره مش من سنك هيا وافقت عادي
زين : مش عادي بس بالمحايله اصلي كنت بتمناها
صحبتي : بتتمناها ازاي
زين : يعني كنت بشوفها كتير بلبس بيت وكده وكانت بتعاملني صغير بس مكنش بيفوت تفصيله فيها ، كنت معجب بيها قوي ، كانت فرسه وجسمها في لبس البيت يهبل صدرها وفخادها كنت بتمناها ، وفضلت وراها لحد منولتها
صحبتي : اتجوزتو
زين : تؤ بس زي المتجوزين
صحبتي : يا بختكو
زين : معلش المهم انا هقفل بقي
صحبتي : على فين
زين : هشوف حالي سلام
وقفل
انا كنت مزبهله وصحبتي اعده تضحك وتبصلي
صحبتي : الواد هيجان عليكي وعايش قصه انك مراته
انا : اخرسي بقي انا مش مصدقه اصلا ، يمكن بيهزر مع البت بس
صحبتي : لا دا بيتخيل وخياله جايبه ولما لقي حد ميعرفوش فضل يحكيله
انا : احا يتخيلني ازاي طيب
صحبتي : مش قولتلك انه مراهق وعاوز وانتي قولتي مبيخرجش هيكون بيفرغ طاقته فين اكيد في شوفتك والبص ليكي
انا : بس انا عمري مفكرت انه ممكن يكون بيبصلي
صحبتي : بس هوه بيبص وخصوصا انك لبسك في البيت جبار ههههههههه
واحنا بنتكلم زين خرج
زين : مش هناكل ولا ايه
انا بصتله بقرف
زين : في ايه بصالي كده ليه يا نونتي
انا عمري مركزت انه مبيقوليش يا ماما علطول بيدلعني
صحبتي بصالي وميته ضحك
صحبتي : خش اعد هنحضر الاكل
انا : بطلي ضحك بقي انا ههزقه
صحبتي : و**** تبقي عبيطه وهتمرضي الواد الواد محتاج رعاية وفهم وانتي كمان
انا : وانا كمان ايه يا روح امك
صحبتي : محتاجه رعايه وقامت ضحكه
انا : طب غوري
حضرت الاكل واكلنا وانا مش عارفه ابص في عينه
زين : انتي مالك في ايه
انا : مفيش تعبانه حبه
زين : تعبانه ازاي ؟! مالك
انا : مفيش قولت
صحبتي : يعم سبها عادي هرمونات
زين : امممممم طيب براحتك
قام ودخل اوضته
صحبتي لقتها بتفتح الكمبيوتر تاني وبتبعتله فينك
شاف الرساله ومردش
خرج من الاوضه ونزل
كلمته في التليفون قولتله انت روحت فين
زين : خارج مع صحبي شويه عالقهوه خليكي في هرموناتك
انا : طيب متتاخرش وبطل استهبال وكلمني كويس ههزقك
زين : تهزقيني ؟! طيب تمام مش هتاخر ماشي
انا : سلام
زين : سلام
صحبتي : ليه يا هبله كده بطلي تخلف
انا : اسكتي والنبي بقي فكك
صحبتي : ماشي يختي انا همشي وهبقي اكلمك بالليل
--------------------
بعد وقت طويل سمعت صوت رساله عاللاب توب
بفتح
زين : موجود انتي فين
انا اتوترت بس عاوزه ارد
انا : هنا فينك كل دا
زين : معلش كنت تحت
انا : وفينك دلوقتي :
زين : عند صحبي بس هوه راح مشوار وجاي كمان حبه وانا ملان
انا : امال فين حبيبتك
زين : في البيت وحشتني بس متخانقين
انا : امممممممممم حد يزعل القمر دا
زين : قوليلها
انا : معلش شوفت بقي خد الي من سنك
زين : لو الي من سني شبهها هاخدها انا بعشق تفاصيلها
انا : للدرجادي ، اشمعني ؟
زين : اقولك الحقيقه
انا : قول
زين : الي في الصوره دي امي
انا : اممممممممم امال ليه قولت كده
زين : عشان نفسي فيها
انا : امممممم ازاي
زين : انا والدي متوفي ومن وانا صغير وهيا عايشه لوحدها ، ولما كبرت كبرت علي شكلها ولبسها وعلى حبي ليها ، كنت بشوفها بلبس البيت ، وكنت ديما بتمنى احضنها واضمها بتمني اكلها واعصرها في حضني
انا مكنتش فاهمه انا حاسه بايه نفسي اشتمه وفي نفس الوقت الكلام ماثر فيا قوي
انا : بس مينفعش دي امك
زين : عارف ، ودا الي مخليني مخدش خطوه بس هيا كمان حرمت نفسها عشاني وانا نفسي اعوضها لاني عارف انها محتاجه لمشاعر وعلاقه
انا : عارف ازاي
زين : شوفتها مره بتكلم حد فون وبتلعب في نفسها
انا : ينهار ابيض طب والحد دا متعرفوش
زين : لا مسكت موبايلها واتاكدت انه معرفة نت
انا مش مصدقه الي شيفاه ابني شافني
انا : طيب وعملت ايه
زين : كنت بطلع نار كان نفسي اقتله ، ونفس الوقت كان نفسي اكلها لاني بعشقها نفسي انا الي انام معاها واقطعها
انا كنت هجت فعلا وبدات مبقاش فاهمه اكتر
انا : طيب متصارحها يمكن دا يخليك تبطل تفكر كده
زين : انا نفسي اصارحها بحبي اكتر نفسي اشبعها واشبع منها
انا : انت بدات تهيجني بس خلاص
زين : متيجي اكلمك فون
انا اتصدمت مكنتش متخيله ومكنتش عارفه هيقولي ايه بس مينفعش اكلمه هيعرفني
انا : مش هينفع دلوقتي وقت تاني هكلمك
زين : براحتك
وقفل
استنوني في الحلقة الجاية .................
القصه من خيالي واتمني تعجبكم
انا نهى 43 سنه زوجي متوفي من وانا عندي 30 سنه عندي ولد وحيد زين خلفته وانا عندي 23 سنه عمره دلوقتي 20
بعد مزوجي مات مفكرتش في الجواز عشان ابني خالص
وكنا عايشين حياتنا زي اي ام وابنها
عمري مفكرت في ابني بشكل مش مناسب
لكن كنت بوصل لحالات هيجان كتير وانا لوحدي وكاي ست كنت بمارس العاده لحد مرتاح
وبالنسبة لزين فهوه مراهق
بيقضي نص وقته علي اللاب توب والموبايل
كان ليا صحبتي المقربه كانت بتيجي تعد معايا في البيت كتير بتسليني وهيا كمان مطلقه
في يوم كانت بتحكيلي انها عملت اكاونت فيك عالفيس عشان تعرف تخش صفحات وجروبات سكس تشوف القصص
وانها اتعرفت على شاب وورتني الشات وهجت جدا من الكلام
وكلمته قدامي وعملو سكس فون وانا كنت بفور وهيا عماله تضحك
شجعتني اعمل زيها اكاونت فيك والعب واهزر وقالتلي ان دا مريح ليا بدون غلط
في الاول شتمتها بهزار وقولت لا
بس بعد حبه عملت الاكاونت
ودخلت جروبات اباحيه كتير وفضلت اشوف ناس بتشقط وناس بتخرج وناس بتقابل
وناس بتحكي قصص
وفضلت اعيش في جو القصص واقرا واقرا
كنت بهيج قوي
بدات اقفل الباب على نفسي وقت كتير واسرح في القصص
مع الوقت بدات اعمل تعليقات على القصص بالي عجبني وبالي بتمناه
لحد مفي مره واحد بعتلي انه مبسوط ان قصته عجبتني
في الاول مردتش
بس بعد حبه حسيت اني عاوزه ارد ورديت
اتعرفنا من بعيد بس بدون تفاصيل عن حياتي
عرفت انه محاسب ومتجوز كان 38 سنه
بدات اتطمن ليه
ومع الوقت بدانا نتكلم صوت لدرجه انه نام معايا صوت
وفي يوم صحبتي دي كانت عندي وزين كان خارج من الحمام بعد شاور لابس شورت وتيشيرت مبين عضلاته قوي ولقيت صحبتي مركزه معاه جامد
ولقتها بتقولي الواد كبر وبقي حاجه خرافيه
قولتلها اتلمي مالك بالواد
هيا : يا ستي خلاص انا بس بلفت انتباهك خلي بالك منه مراهق وهيبقي عليه عيون كتير
انا : ملكيش دعوي سيبي العيون انا هرقيه
هيا : مش مهم ترقيه المهم تريحيه عدم الراحه هيا مربط الفرس
انا : اريحه ازاي يا روح امك
هيا : يعني ههههههههههه ... اهو ستر وغطا
انا : يا بنت الكلب اتلمي
هيا : ماشي بس انا بقولك اهو الواد دا كبر وهتلاقيه مقضيها
انا : حرام عليكي الواد مبيخرجش اصلا وعلطول عالكمبيوتر
هيا : وتفتكري بيعمل ايه علطول علي الكمبيوتر بيشوف مواعظ ههههههههه
انا : امممممممممم مش عارفه تصدقي عمري مفكرت
هيا : طب يختي خليكي عمرك متفكري كده
انا : دانا هطين عيشته
هيا : تطينيها ليه يبنت الموكوسه هوه انتي عرفتي حاجه لسا هههههههههه
انا : طب اعمل ايه
هيا : احنا نجس نبضه من بعيد
انا : ازاي لا طبعا مقدرش
هيا : فكك انا هجس
وبدات تفتح الاكاونت الفيك على الكمبيوتر بتاعي وبعتت لزين رساله ازيك
انا : ايه دا يعني وبعدين
هيا : هنجس نبضه ونشوفه هيوصل لفين
بعد شويه واحنا بنتكلم لقينا زين رد
زين : مين
صحبتي : معجبه
زين : يا راجل . لا مرتبط معلش ههههههه
صحبتي : يا بختها
زين : اخلصي مين ولا هعمل بلوك
صحبتي بسرعه دخلت من حسابها شافت اي كومنتات لزين في صفحات
صحبتي : انا لقيت كومنت ليك في صفحه Mix بتاعة االاغاني عجبني شكل بروفايلك قولت اخش اعاكسك
زين : امممممممم اه عملت كومنت بس حسك بتشتغليني
صحبتي : هشتغلك ليه رخم خلاص هقفل
زين : امممممم عادي براحتك
صحبتي ليا : الواد شكله تقيل قوي
انا : سبيه في حاله بقي
صحبتي : كنت حابه نتعرف بس براحتك
بعد حبه
زين : اممممم نتعرف وماله
صحبتي : انا سلمى 20 سنه وانت
زين : انا زين 20 سنه برده
صحبتي : صورتك دي
زين : اه
صحبتي : عسول قوي ، ومين الي معاك دي
( الصورة كانت زين وانا في صورة بروفايله )
زين : مش قولتلك مرتبط اهي دي حتتي
انا اتصدمت بس قولت بيهزر
صحبتي : الحقي الواد شايفك حتته
صحبتي : شكلها كبير شويه
زين : منا بحب الكبير خبره ومش بيدوخ
صحبتي ضحكت وفضلت تبصلي وتضحك وانا مستغربه وبضحك وبشتمها
صحبتي : يا بختها
زين : يا بختي انا بيها
صحبتي : بس الي من سنك برده ممكن يكون مش بيدوخ
زين : بس عمره مهيبقي بطل كده مش شايفه ولا ايه
صحبتي : هيا بصراحه فرسه
زين : وفي السرير فرسه قوي قوي
انا اتصدمت فعلا ؟!
صحبتي : احا الحقي بيقول ايه
انا : اقفلي القرف دا انا ههزقه
صحبتي : اتهدي بقي لما تهزقيه كده مش هتعالجيه مثلا فكك احنا هنحاول من هنا
صحبتي : بس شكلها فعلا كبيره مش من سنك هيا وافقت عادي
زين : مش عادي بس بالمحايله اصلي كنت بتمناها
صحبتي : بتتمناها ازاي
زين : يعني كنت بشوفها كتير بلبس بيت وكده وكانت بتعاملني صغير بس مكنش بيفوت تفصيله فيها ، كنت معجب بيها قوي ، كانت فرسه وجسمها في لبس البيت يهبل صدرها وفخادها كنت بتمناها ، وفضلت وراها لحد منولتها
صحبتي : اتجوزتو
زين : تؤ بس زي المتجوزين
صحبتي : يا بختكو
زين : معلش المهم انا هقفل بقي
صحبتي : على فين
زين : هشوف حالي سلام
وقفل
انا كنت مزبهله وصحبتي اعده تضحك وتبصلي
صحبتي : الواد هيجان عليكي وعايش قصه انك مراته
انا : اخرسي بقي انا مش مصدقه اصلا ، يمكن بيهزر مع البت بس
صحبتي : لا دا بيتخيل وخياله جايبه ولما لقي حد ميعرفوش فضل يحكيله
انا : احا يتخيلني ازاي طيب
صحبتي : مش قولتلك انه مراهق وعاوز وانتي قولتي مبيخرجش هيكون بيفرغ طاقته فين اكيد في شوفتك والبص ليكي
انا : بس انا عمري مفكرت انه ممكن يكون بيبصلي
صحبتي : بس هوه بيبص وخصوصا انك لبسك في البيت جبار ههههههههه
واحنا بنتكلم زين خرج
زين : مش هناكل ولا ايه
انا بصتله بقرف
زين : في ايه بصالي كده ليه يا نونتي
انا عمري مركزت انه مبيقوليش يا ماما علطول بيدلعني
صحبتي بصالي وميته ضحك
صحبتي : خش اعد هنحضر الاكل
انا : بطلي ضحك بقي انا ههزقه
صحبتي : و**** تبقي عبيطه وهتمرضي الواد الواد محتاج رعاية وفهم وانتي كمان
انا : وانا كمان ايه يا روح امك
صحبتي : محتاجه رعايه وقامت ضحكه
انا : طب غوري
حضرت الاكل واكلنا وانا مش عارفه ابص في عينه
زين : انتي مالك في ايه
انا : مفيش تعبانه حبه
زين : تعبانه ازاي ؟! مالك
انا : مفيش قولت
صحبتي : يعم سبها عادي هرمونات
زين : امممممم طيب براحتك
قام ودخل اوضته
صحبتي لقتها بتفتح الكمبيوتر تاني وبتبعتله فينك
شاف الرساله ومردش
خرج من الاوضه ونزل
كلمته في التليفون قولتله انت روحت فين
زين : خارج مع صحبي شويه عالقهوه خليكي في هرموناتك
انا : طيب متتاخرش وبطل استهبال وكلمني كويس ههزقك
زين : تهزقيني ؟! طيب تمام مش هتاخر ماشي
انا : سلام
زين : سلام
صحبتي : ليه يا هبله كده بطلي تخلف
انا : اسكتي والنبي بقي فكك
صحبتي : ماشي يختي انا همشي وهبقي اكلمك بالليل
--------------------
بعد وقت طويل سمعت صوت رساله عاللاب توب
بفتح
زين : موجود انتي فين
انا اتوترت بس عاوزه ارد
انا : هنا فينك كل دا
زين : معلش كنت تحت
انا : وفينك دلوقتي :
زين : عند صحبي بس هوه راح مشوار وجاي كمان حبه وانا ملان
انا : امال فين حبيبتك
زين : في البيت وحشتني بس متخانقين
انا : امممممممممم حد يزعل القمر دا
زين : قوليلها
انا : معلش شوفت بقي خد الي من سنك
زين : لو الي من سني شبهها هاخدها انا بعشق تفاصيلها
انا : للدرجادي ، اشمعني ؟
زين : اقولك الحقيقه
انا : قول
زين : الي في الصوره دي امي
انا : اممممممممم امال ليه قولت كده
زين : عشان نفسي فيها
انا : امممممم ازاي
زين : انا والدي متوفي ومن وانا صغير وهيا عايشه لوحدها ، ولما كبرت كبرت علي شكلها ولبسها وعلى حبي ليها ، كنت بشوفها بلبس البيت ، وكنت ديما بتمنى احضنها واضمها بتمني اكلها واعصرها في حضني
انا مكنتش فاهمه انا حاسه بايه نفسي اشتمه وفي نفس الوقت الكلام ماثر فيا قوي
انا : بس مينفعش دي امك
زين : عارف ، ودا الي مخليني مخدش خطوه بس هيا كمان حرمت نفسها عشاني وانا نفسي اعوضها لاني عارف انها محتاجه لمشاعر وعلاقه
انا : عارف ازاي
زين : شوفتها مره بتكلم حد فون وبتلعب في نفسها
انا : ينهار ابيض طب والحد دا متعرفوش
زين : لا مسكت موبايلها واتاكدت انه معرفة نت
انا مش مصدقه الي شيفاه ابني شافني
انا : طيب وعملت ايه
زين : كنت بطلع نار كان نفسي اقتله ، ونفس الوقت كان نفسي اكلها لاني بعشقها نفسي انا الي انام معاها واقطعها
انا كنت هجت فعلا وبدات مبقاش فاهمه اكتر
انا : طيب متصارحها يمكن دا يخليك تبطل تفكر كده
زين : انا نفسي اصارحها بحبي اكتر نفسي اشبعها واشبع منها
انا : انت بدات تهيجني بس خلاص
زين : متيجي اكلمك فون
انا اتصدمت مكنتش متخيله ومكنتش عارفه هيقولي ايه بس مينفعش اكلمه هيعرفني
انا : مش هينفع دلوقتي وقت تاني هكلمك
زين : براحتك
وقفل
استنوني في الحلقة الجاية .................