NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

سؤال ابطل ازاي ( مشاهد 1)

خول

Ososbad
نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
15 نوفمبر 2024
المشاركات
354
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
706
نقاط
2,085
أنا ولد عادي سالب و مبادل
بهيج اوي علي البنات يعني أنا طبيعي و نيكت قبل كدا و كل حاجة
بس الجزء السالب جوايا مش بيسيبني و لو بعدت فترة بيرجع تاني و مبقاش عندي استعداد لأي حاجة غير اني أبقا مع زب كبير يفشخني
نفسي افضل احب النيك في البنات عادي و أبقا طبيعي
بس أنا حتي لما برجع و احس ان طيزي هايجة برجع بغباء و بحب الفحولة
أنا مش مفتوح يعني اخرها ان حد بعبصني بس لكن مفيش حد دخله جوايا حتي اني نمت مع اتنين صحابي بس محدش فيهم دخله
بس حتي لما محنتي ترجع بفكر في الزب و ببقا نفسي تاني حد يأخدني و يقلعني و يتبسط بيا
أنا لما اتناكت من كذا حد صاحبي كانوا كلهم زمايلي و مهتمين بنفسهم و جسمهم كويس و رياضي و نضاف و ازبارهم كبيرة فا كواحد سالب اه بحبهم و بحب امصلهم و بحب فحولتهم عليا و ضربهم علي طيزي و شتيمتهم و حتي لما بيصوروني مبقولش لا ولا اكني مراتهم
بس أنا تعبت و نفسي افضل احب البنات عادي من غير ما احن لدكر تاني
مش عارف اعمل ايه
 
خديها منى معلومة مؤكدة لانى خبرة طالما حابة تنامى مع دكر وتمصى زبو ويلحس خرمك ويضربك على طيزك
انتى كدة جواكى انوثة وهتفضلى دايما تحبى الدكر يحضنك ويمتعك وكل يوم سنك هيكون اكبر احتياجك للدكر هيذيد ومش هترتاحى الا لما هتتناكى ولو متناكتيش هتتعبى وتفكيرك هيبقى كلو فى طيزك والزب وبس ودة هيكون قمة المتعة وانوثتك فعلا هتتحرر وهتخرج وغير كدة كلو كلام بلح وهتشوفى مع الوقت
 
اللي إنت بتحسّه مش حاجة غريبة، وأي ميول أو رغبات جنسية بيكون ليها أسباب نفسية وعاطفية، ومش شرط يكون ليها "حل" أو "تصحيح"، لأن دي جزء من تكوينك. بس لو إنت حاسس إنك مش مرتاح وعايز تفهم نفسك أكتر أو تغيّر حاجات معينة، فمحتاج تبص للموضوع من كذا زاوية:

1. تقبّل نفسك الأول

اللي إنت بتحسّه مش "غلط" ولا حاجة تستحق إنك تعاقب نفسك عليها. الرغبات الجنسية معقّدة وبتختلف من شخص للتاني، وعشان تقدر تتحكم فيها أو تغيّرها، لازم الأول تتقبّل إنك كده دلوقتي من غير ما تحس بذنب أو ضغط.

2. فهم الميول بتاعتك

واضح إن عندك رغبة في القوة والسيطرة والفحولة من الرجالة اللي بتكون معاهم، وده ممكن يكون مرتبط بحاجات نفسية، زي حبك للإحساس بالخضوع، أو إعجابك بجسم الرجل الرياضي والفحل. الحاجات دي مش سهلة تتغيّر، لكنها كمان مش بتحدد هويتك بشكل نهائي.

3. التجربة والاختيار

إنت جرّبت الجنس مع الرجالة أكتر من البنات، وده ممكن يكون سبب إن دماغك بتربط المتعة أكتر بالمواقف دي. لو فعلاً عايز تركز على البنات أكتر، جرّب تعيش تجارب مختلفة معاهم من غير مقارنة أو تفكير في الرجالة، وادّي لنفسك وقت.

4. التأثير النفسي والبيئة

لو كنت محاط برجالة عندهم نفس الاهتمامات أو كنت بتتأثر بالمحتوى اللي بيحفّز عندك الميول السالبة، حاول تقلّل منه أو تغيّره بحاجة تانية تخليك تفكر أكتر في البنات.

5. استشارة مختص نفسي

لو فعلاً الموضوع عامل لك أزمة، ممكن تتكلم مع متخصص نفسي عشان يساعدك تفهم نفسك أكتر من غير حكم أو ضغط.

الخلاصة: مفيش حاجة اسمها "أبقى طبيعي"، لإن الطبيعي هو اللي إنت حاسس بيه. لكن لو إنت مش مرتاح لمشاعرك وعايز تغيّرها، جرب تبعد عن المؤثرات اللي بتحفّز عندك الرغبة في الرجالة، وادّي نفسك فرصة تعيش تجارب جديدة مع البنات، والأهم إنك تبقى صادق مع نفسك وتشوف إيه اللي فعلاً مريحك.
 
أنا ولد عادي سالب و مبادل
بهيج اوي علي البنات يعني أنا طبيعي و نيكت قبل كدا و كل حاجة
بس الجزء السالب جوايا مش بيسيبني و لو بعدت فترة بيرجع تاني و مبقاش عندي استعداد لأي حاجة غير اني أبقا مع زب كبير يفشخني
نفسي افضل احب النيك في البنات عادي و أبقا طبيعي
بس أنا حتي لما برجع و احس ان طيزي هايجة برجع بغباء و بحب الفحولة
أنا مش مفتوح يعني اخرها ان حد بعبصني بس لكن مفيش حد دخله جوايا حتي اني نمت مع اتنين صحابي بس محدش فيهم دخله
بس حتي لما محنتي ترجع بفكر في الزب و ببقا نفسي تاني حد يأخدني و يقلعني و يتبسط بيا
أنا لما اتناكت من كذا حد صاحبي كانوا كلهم زمايلي و مهتمين بنفسهم و جسمهم كويس و رياضي و نضاف و ازبارهم كبيرة فا كواحد سالب اه بحبهم و بحب امصلهم و بحب فحولتهم عليا و ضربهم علي طيزي و شتيمتهم و حتي لما بيصوروني مبقولش لا ولا اكني مراتهم
بس أنا تعبت و نفسي افضل احب البنات عادي من غير ما احن لدكر تاني
مش عارف اعمل ايه
انا زيك بس مش بحب البنات لدرجة اني بقيت اخش للرجاله المتجوزه اخطفها من ستاتها وشده يتكلم معايا عليها وعلي اوثافها
 
خديها منى معلومة مؤكدة لانى خبرة طالما حابة تنامى مع دكر وتمصى زبو ويلحس خرمك ويضربك على طيزك
انتى كدة جواكى انوثة وهتفضلى دايما تحبى الدكر يحضنك ويمتعك وكل يوم سنك هيكون اكبر احتياجك للدكر هيذيد ومش هترتاحى الا لما هتتناكى ولو متناكتيش هتتعبى وتفكيرك هيبقى كلو فى طيزك والزب وبس ودة هيكون قمة المتعة وانوثتك فعلا هتتحرر وهتخرج وغير كدة كلو كلام بلح وهتشوفى مع الوقت
ونت اي عرفك كل ده
 
ونت اي عرفك كل ده
منا بقولك انى دكر وخبرة
كتير زيك بيفضلو خايفين بس فى الاخر مهما كبر بيهم السن بيتناكو
الى بتتفتح ٤٥ الى ه٠ والى ٦٠
بس بيندمو على الوقت الى ضيعوة. وهما لسة شباب
 
منا بقولك انى دكر وخبرة
كتير زيك بيفضلو خايفين بس فى الاخر مهما كبر بيهم السن بيتناكو
الى بتتفتح ٤٥ الى ه٠ والى ٦٠
بس بيندمو على الوقت الى ضيعوة. وهما لسة شباب
متقلقش انا كل اللي بتقةلوا عنلتو واتجوزت كمان واتطلقت علشان كده الرجاله ملهاش امان وهيرجع لمراتو وبيستغل السالب او البنت وبس
 
متقلقش انا كل اللي بتقةلوا عنلتو واتجوزت كمان واتطلقت علشان كده الرجاله ملهاش امان وهيرجع لمراتو وبيستغل السالب او البنت وبس
بس انتى هتتناكى من دكر تانى وتالت وعاشر محتاجة حضن الدكر وزبو جوة طيزك هيمتعك مووووووت ولبنو الساخن جوة خرمك هيكيفك وينسيكى رجولتك تحت زبو
 
بس انتى هتتناكى من دكر تانى وتالت وعاشر محتاجة حضن الدكر وزبو جوة طيزك هيمتعك مووووووت ولبنو الساخن جوة خرمك هيكيفك وينسيكى رجولتك تحت زبو
هو انت حسيت ده ازاي اكيد زينا
 
عيش حياتك راجل وصدق نفسك اعتقد هتنسي العك الباقي
 
هو انت حسيت ده ازاي اكيد زينا
حسيتو لانى خبرة وبنيك السالب الى نفسو يبجل وحرمو مولع ناااااار وبحس بشتياقو لزبى بعد غياب وفاشخلى طيزو ومجتاج يشبع نيك اوى
 
حسيتو لانى خبرة وبنيك السالب الى نفسو يبجل وحرمو مولع ناااااار وبحس بشتياقو لزبى بعد غياب وفاشخلى طيزو ومجتاج يشبع نيك اوى
كمل كمل
 
انا زيك بس مش بحب البنات لدرجة اني بقيت اخش للرجاله المتجوزه اخطفها من ستاتها وشده يتكلم معايا عليها وعلي اوثافها
لا أنا بحب البنات عادي
و مبحبش اتناك اوي بردوا بس بحب احس ان حد بقا متحكم في طيزي و يبوسها و يضربها و يلعب فيها و يعاملني اني لبوته و كل الاحاسيس دي
 
أنا ولد عادي سالب و مبادل
بهيج اوي علي البنات يعني أنا طبيعي و نيكت قبل كدا و كل حاجة
بس الجزء السالب جوايا مش بيسيبني و لو بعدت فترة بيرجع تاني و مبقاش عندي استعداد لأي حاجة غير اني أبقا مع زب كبير يفشخني
نفسي افضل احب النيك في البنات عادي و أبقا طبيعي
بس أنا حتي لما برجع و احس ان طيزي هايجة برجع بغباء و بحب الفحولة
أنا مش مفتوح يعني اخرها ان حد بعبصني بس لكن مفيش حد دخله جوايا حتي اني نمت مع اتنين صحابي بس محدش فيهم دخله
بس حتي لما محنتي ترجع بفكر في الزب و ببقا نفسي تاني حد يأخدني و يقلعني و يتبسط بيا
أنا لما اتناكت من كذا حد صاحبي كانوا كلهم زمايلي و مهتمين بنفسهم و جسمهم كويس و رياضي و نضاف و ازبارهم كبيرة فا كواحد سالب اه بحبهم و بحب امصلهم و بحب فحولتهم عليا و ضربهم علي طيزي و شتيمتهم و حتي لما بيصوروني مبقولش لا ولا اكني مراتهم
بس أنا تعبت و نفسي افضل احب البنات عادي من غير ما احن لدكر تاني
مش عارف اعمل ايه
عمرك كام سنه
ده مهم جدا قبل ما اقولك هتعمل ايه
 
أنا ولد عادي سالب و مبادل
بهيج اوي علي البنات يعني أنا طبيعي و نيكت قبل كدا و كل حاجة
بس الجزء السالب جوايا مش بيسيبني و لو بعدت فترة بيرجع تاني و مبقاش عندي استعداد لأي حاجة غير اني أبقا مع زب كبير يفشخني
نفسي افضل احب النيك في البنات عادي و أبقا طبيعي
بس أنا حتي لما برجع و احس ان طيزي هايجة برجع بغباء و بحب الفحولة
أنا مش مفتوح يعني اخرها ان حد بعبصني بس لكن مفيش حد دخله جوايا حتي اني نمت مع اتنين صحابي بس محدش فيهم دخله
بس حتي لما محنتي ترجع بفكر في الزب و ببقا نفسي تاني حد يأخدني و يقلعني و يتبسط بيا
أنا لما اتناكت من كذا حد صاحبي كانوا كلهم زمايلي و مهتمين بنفسهم و جسمهم كويس و رياضي و نضاف و ازبارهم كبيرة فا كواحد سالب اه بحبهم و بحب امصلهم و بحب فحولتهم عليا و ضربهم علي طيزي و شتيمتهم و حتي لما بيصوروني مبقولش لا ولا اكني مراتهم
بس أنا تعبت و نفسي افضل احب البنات عادي من غير ما احن لدكر تاني
مش عارف اعمل ايه
حاول اكتر من مرة واكيد ح تنجح⚘
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا أنا بحب البنات عادي
و مبحبش اتناك اوي بردوا بس بحب احس ان حد بقا متحكم في طيزي و يبوسها و يضربها و يلعب فيها و يعاملني اني لبوته و كل الاحاسيس دي
ميول طبيعي انتا بايسكشوال
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%