NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• محزن
التفاعلات: المستشارة
مفيش امان نهائى على اى مواقع مديا نهائى حتى التليجرام كله مخترق وعن تجربة من غير قسم
كلامك صحيح

عمر ما حصلي عشان انا عارفه كويس ان بعمل ايه
اول خطوات لتدمير نفسك الثقة الزيادة عن اللزوم
زى ما بيقول المثل
ما يقع إلا الشاطر

اول خطوات لتدمير نفسك الثقة الزيادة عن اللزوم
زى ما بيقول المثل
ما يقع إلا الشاطر
لا ديه مش مجرد ثقة انا فعلا كده انا كنت مرتبطه وكنت بعمل كل اللي نفسي فيه ودلوقتي فركشت ومحصلش حاجة

• عجبني
التفاعلات: مزاجنجى كييف و LEGEND KYSER
اغلب علاقات التعارف الجنسي بتكون عن طريق النت
تبدأ بتعارف وكلام عادي جدا وبعدها الموضوع بيتطور لجنس شات او كول وفيديو وأحيانا بتوصل لعلاقة جنسية كاملة .
فيه بنات او ستات بتقف عند مرحلة معينة وموش بتحب تكمل اكتر من كده لأي سبب خاص بيها ولكن الذكر بيحاول يبتزها بالمحادثات الجنسية الى بينهم سواء اسكرينات للشات او صور لها او تسجيل فيديو خاص بيها للضغط عليها للاستمرار ف العلاقه الجنسيه او ياخد منها مقابل مادى علشان الفضيحة وكده .
رايكم ايه في موضوع الابتزاز وازاى البنت او الست تأمن نفسها ولو حد مر بالتجربة دى ينصح غيره يمكن يتعلم ويستفاد 🙏🙏🙏
وجهة نظري انها نقص يعني انت هتكسب ايه انك تبتزها علشان ترجع تكلمك وهي لو رجعت خو بقا مبسوط وفاكر نفسه الفشيخ اللي مفيش منه ده نقص وحاجة بنت متناكة اساسا

• عجبني
التفاعلات: مزاجنجى كييف
لا ديه مش مجرد ثقة انا فعلا كده انا كنت مرتبطه وكنت بعمل كل اللي نفسي فيه ودلوقتي فركشت ومحصلش حاجة
كل شيء نصيب **** يعوضك بالاحسن من عنده

وجهة نظري انها نقص يعني انت هتكسب ايه انك تبتزها علشان ترجع تكلمك وهي لو رجعت خو بقا مبسوط وفاكر نفسه الفشيخ اللي مفيش منه ده نقص وحاجة بنت متناكة اساسا
طول ما احنا عايشين بنتعلم ولولا وجود الوحش موش هنعرف قيمة الكويس

• أتفق
التفاعلات: الصياد 1 0 1
تبدأ بتعارف وكلام عادي جدا وبعدها الموضوع بيتطور لجنس شات او كول وفيديو وأحيانا بتوصل لعلاقة جنسية كاملة .
فيه بنات او ستات بتقف عند مرحلة معينة وموش بتحب تكمل اكتر من كده لأي سبب خاص بيها ولكن الذكر بيحاول يبتزها بالمحادثات الجنسية الى بينهم سواء اسكرينات للشات او صور لها او تسجيل فيديو خاص بيها للضغط عليها للاستمرار ف العلاقه الجنسيه او ياخد منها مقابل مادى علشان الفضيحة وكده .
رايكم ايه في موضوع الابتزاز وازاى البنت او الست تأمن نفسها ولو حد مر بالتجربة دى ينصح غيره يمكن يتعلم ويستفاد 🙏🙏🙏
تصدق ب**** كلمت نسوان متجوزة وبنات سكس فون شوات وصور وبوشهم وفى من البنات دى اتجوزا دلوقتى عمرى فى حياتى مافكرت اطلع صورة او فيديو لواحدة حتى لو العلاقة انتهت بينا نهاية مش لطيفة وعاوز اقولك حاجات تخرب بيوت وقتى بس مش رجولة انى اخد حاجة من واحدة غصب عنها او افضح واحدة مهما حصل حتى لو على خلاف وغلطانة بأدبها بطرق تانية كتير الا الابتزاز

• عجبني
تصدق ب**** كلمت نسوان متجوزة وبنات سكس فون شوات وصور وبوشهم وفى من البنات دى اتجوزا دلوقتى عمرى فى حياتى مافكرت اطلع صورة او فيديو لواحدة حتى لو العلاقة انتهت بينا نهاية مش لطيفة وعاوز اقولك حاجات تخرب بيوت وقتى بس مش رجولة انى اخد حاجة من واحدة غصب عنها او افضح واحدة مهما حصل حتى لو على خلاف وغلطانة بأدبها بطرق تانية كتير الا الابتزاز
يا كينج كل إناء ينضح بما فيه

• أتفق
التفاعلات: الملك السادى
بصراحة موضوع قذر لأبعد الحدود بشبه بالإغتصاب

لحد دلوقتي مش عارفه حل عشان تحمي نفسك غير انك متبعتيش لحد فويسات ولا تصوري نفسك متخليش حد يذلك احسن 😮‍💨
الرك على اختيار الشخص نفسه

• أتفق
دخلت فى علاقات كتير كانت موثقة سواء برسائل أو صور أو فيديو .. و لما انتهت عمرى ما فكرت اضغط على صاحبة الحاجات دى .. بالعكس احيانا كان بيبقى فى نهايات فيها قلة أصل و عمرى ما فكرت استغل اللى معايا
عشان راجل👌

• أتفق
المبتز ده احقر شخصية مفيش نخوة عنده

• عجبني
اللى بيعمل كده اكيد مش راجل لأن دى مش من صفات الرجوله فى شيء

• أتفق
  • أتفق
  • عجبني
التفاعلات: مزاجنجى كييف و فحل هايجان
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
معظم التطبيقات بتتهكر عادي
بسبب دراستي وشغلي بعرفك ان التليجرام وسط كل ده لسا امان والي يقدر يهاك التليجرام مش هيضيع وقته ف نودز

• عجبني
التفاعلات: مزاجنجى كييف و فحل هايجان
لللأسف المرضى النفسيين كتير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%