NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX و Ki1inG
رد دبلوماسي، على العموم عجبني، قولي لي بقى ليه اخترتي اسمك دا على المنتدى، هل بيعبر عن رسالة عايزة تقوليها لأي حد بيتكلم معاكي، ولا نوع من الفرفشة
عبط ،، لأني كنت فاكره انه علشان منتدي جنسي لازم يكون الاسم جنسي

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX، Ki1inG و majed6090
ازاى مش عارفة
لو مش عاوزة تجاوبى على العام .. إذا سمحت تجاوبى على الخاص فى رسالة و بعدها مغادرة المحادثة ،، عشان انا محاولش ابعت رسالة رد
لا بجد مش عارفه

• عجبني
لا بجد مش عارفه
مش ممكن .. انتى دارسة علم نفس ،، و اكيد وصلتى لسبب ،، انك مازلت متواصلة فى المنتدى ،، و الفضول منك لمعرفة المجهول هنا ،، تحول إلى رغبة في الاستمرار بالتجربة و الوصول إلى حد الاستمتاع بالتجربة فى المنتدى ،، مع الرفض العقلى من جانبك لها من حين لآخر

• عجبني
مش ممكن .. انتى دارسة علم نفس ،، و اكيد وصلتى لسبب ،، انك مازلت متواصلة فى المنتدى ،، و الفضول منك لمعرفة المجهول هنا ،، تحول إلى رغبة في الاستمرار بالتجربة و الوصول إلى حد الاستمتاع بالتجربة فى المنتدى ،، مع الرفض العقلى من جانبك لها من حين لآخر
لأ

• عجبني
لا
ايه
ممكن توضيح من حضرتك
لانى أعانى من بطئ في الاستيعاب والفهم

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عبط ،، لأني كنت فاكره انه علشان منتدي جنسي لازم يكون الاسم جنسي
هههههههههههههههه بصراحة اسم فظيع، بس جوابك جميل، انتي شكلك شفافة خالص، طيب قوليلي لو حبيتي تغيري اسمك دا ممكن تسمي نفسك ايه ؟، اسم عبيط تاني ولا حاجة عاقلة هههههه

• عجبني
هههههههههههههههه بصراحة اسم فظيع، بس جوابك جميل، انتي شكلك شفافة خالص، طيب قوليلي لو حبيتي تغيري اسمك دا ممكن تسمي نفسك ايه ؟، اسم عبيط تاني ولا حاجة عاقلة هههههه
الحقيقه انا فكرت مش لاقيه اسم مناسب وعملت ask وسألت الناس الاسمي معجبتنيش للدرجه

• عجبني
الحقيقه انا فكرت مش لاقيه اسم مناسب وعملت ask وسألت الناس الاسمي معجبتنيش للدرجه
يعني ممكن يعجبك هنا اسم مثير بردو، يعني يسخن الي يقرأة ويخليه يفكر في السكس، ولا اسم رومانسي زي وردة أو ياسمين، أو اسمي شقي زي قطة أو غزالة

• عجبني
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX، Ki1inG و علاء_
  • عجبني
لول شفت كومنتس مضحكه فالبوست هنا كتير ، ما علينا .. المهم
أيه اكتر حاجه ممكن تخليكي خايفه اوي و عرفه انك لو عملتيها هتضري منها و فنفس الوقت نفسك تعمليها اوي اوي

• عجبني
لو طلبت منك تختاريلي اسم حلو مناسب للمنتدى دا، ممكن يكون ايه؟ على فكره صورة رجلك جميلة، اكيد انتي عارفه الكلام دا علشان كدا حاطاها، حبيت اعبر عن اعجابي فقط بالصورة

• عجبني
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX، Ki1inG و علاء_
بما اني جديد هنا ومش عاوز استفزك عرفيني بيكي

• عجبني
لول شفت كومنتس مضحكه فالبوست هنا كتير ، ما علينا .. المهم
أيه اكتر حاجه ممكن تخليكي خايفه اوي و عرفه انك لو عملتيها هتضري منها و فنفس الوقت نفسك تعمليها اوي اوي
بخاف من المستقبل د ونفسي اعرف المستقبل

• عجبني
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX، Ki1inG و ᴍᴀʀɢᴀɴʏ 𓅃 | مرغني
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX، Ki1inG و x🅨🅞🅖🅘
  • عجبني
نركز يا جماعه مع بعض :
دلوقت الهيعلق يطلب مني طلب وانا مجبره انفذه بدون نقاش وبعد تنفيذه هسأله ليه طلب كده ..
بس بشروط :
  • محدش يطلب خاص .
  • محدش يطلب فلوس 😂 .
  • محدش يستفزني 🙂.
عاجبني جدا انك فاهمه السؤال صح بس بتلفيفيهم حولين نفسهم 😂😂😂😂
بالنسبه ليا هطلب دايركت علشان متلففنيش 😜
يا تغيري صورة الاكونت بتاعك او تقوليلي ممكن احط صوره اي للاكونت عندي وتكون فيك أو حقيقيه 😌

• عجبني
عاجبني جدا انك فاهمه السؤال صح بس بتلفيفيهم حولين نفسهم 😂😂😂😂
بالنسبه ليا هطلب دايركت علشان متلففنيش 😜
يا تغيري صورة الاكونت بتاعك او تقوليلي ممكن احط صوره اي للاكونت عندي وتكون فيك أو حقيقيه 😌
انا مش بلففهم انا اصلا مس بعرف اعمل كده

• عجبني
أجمل لحظه حسيتى فيها بالمتعه الحقيقيه كامله كان إزاى وإمتى أظن ده سؤال عادى

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%