NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,844
مستوى التفاعل
11,823
نقاط
18,758
أحبتي الكرام

والان نعيش مع الجزء الرابع من القصة المثيرة { إعترافات زوجة } والتي اتمنى أن تحوز إعجابكم وتنال رضاكم

استيقظت دلال من النوم ودخلت لآخذ الشور الصباحي كما هي معتادة يوميا قبل بدءاليوم بحمام دافىء يجعلها تشعر طيلة النهار بخيويه ونشاط.
طلبت دلال من لولا البشكير بعد أخذ الحمام فدخلت عليها لولا وقالت بتثاؤب كله دلع ايه ده ياست دلال الجمال والحلاوة دي من الاسبوع اللي فات مشفتكيش ولاشفت جمال جسمك اللي بحلم بيه ليل ونهار.
ضحكت دلال بشرمطه وقالت لولا ايه يابنت انتي هتقلبي حريمي ولا ايه؟
لولا : لاياستي هو بعدك انتي وسي حامد هيبقى في حد ثاني في حياتي ولاممكن حد يلمسني ويعمل فيا اللي علمتوه الاسبوع اللي فات ريحتو بزازي من اللبن اللي كان مغرقني **** يخليكم ليّا وحياتك ياستي مطوليش عليا علشان انا مليش غيركم خالص.
كلام لولا هيج دلال وقالت لها تعالي خليني امص شوبة لبن من بزازك على الصبح قالت لولا حاضر .
أتت ومالت على دلال واخرجة بزها من ملابسها والتلقفت دلال حلمة لولا بفمها وهات يمص ثم رفعة فمها من على حلمة لولا وقالت لها متخفيش إحنا خلاص مش هنسيبك إحنا دلوقت بندور على شقه أوسع شويه علشان نعملك غرفه لكي وغرفة لإبنك وغرفه الى بنتي ريم .
خرجت دلال ولبست الروب على اللحم وخرجت الى الصاله وتشرب النسكفيه الصباحي بتاعها داست على زر النور فلم تنور الغرفه فسألت لولا هي اللبمه اللي في الصاله مش شغاله يالولا ولا ايه؟
لولا : ايوه ياستي انا الصبح جيت اروق الصاله دست على الزرار لقيتها مش شغاله ؟
دلال : هاتي التلفون اكلم حامد علشان يبعثلي الكهربائي.
دلال : الو حامد صباحك جميل ياروحي اللمبه في الصاله مش شغاله .
حامد : اتصلي بخالك يرسل لنا كهربائي ؟
حامد حبيبي راح تتاخر ولا هتجي على الغدا؟
حامد جاي بس ساعه 3 او 4 بالكثير ؟
دلال اوكي حبيبي اتصل على المطعم خليهم يبعثو لنا شوية سمك حلوين زيك علشان انا نفسي رايحاله قوي؟
حامد : ماشي ياعسل.
خلصت لولا تنظيف البيت وخرجت بعد ان ألقت التحيه على دلال
اتصلت دلال على فادي خالها
الووو صباح الخير خالي وحبيبي وعمري
فادي : هلا بعشيقتي وام بنتي ازيك وازي حامد
دلال : بخير ياخالي وبيسلم عليكي كثير ويقول لك اين انت غايب عنا ومحدش بيشوفك ماوحشناك ؟
فادي: و**** وحشتوني بس شوبة ظروف إإمريني شو ماذا تردين؟
دلال خالي اللبه التي بالصاله محروقه ارجوك ان تبعث كهربائي يصلحها لنا.
فادي: حاضر راح ابعثلك واحد مخصوص يصلح المبه واذا حبيتي يريحك ايضا ؟
دلال :ماذا تقصد ؟
فادي : انتي فاهمه قصدي يالبوتي
دلال : اوكي يأتي ونشوف مع السلامه

دخلت دلال ولبست شورت ستريش أسود والبدي الكت الاسود ايضا وطلعت على جهاز الرياضية العجله تعمل شوية رياضه لحد ماييجي الكهربائي .
رن جرس الباب وقامت تفتح الباب لقت الكهربائي سألها هي دي شقة الاستاذ حامد؟
دلال : نعم وانت الكهربائي الذي بعثه خالي
ايوه ياست هانم
دلال : اتفضل؟
بصت دلال على الكهربائي بطوله رهيب وجلبيته الواسعه وهو ماسك الشنطه باينة في ايديه كأنه ماسك منديل.
بص الكهربائي على السقف العالي وطلب من دلال سلم علشان يطلع يشوف فه ايه في السقف ؟
ردت دلال انت اسمك ايه؟
الكهربائي : رجب ياست هانم
دلال : خلاص يارجب اطلع البلكونه في سلم هاته وتعالى .
رجب كان متوتر من منظر وراك دلال وبياضها وايديها العريانين ونصف بزازها الباينين من البدي اللي هي لابساه؟
دخل رجب البلكونه وشال السلم وجابه جوه في الصاله وفتحه ومع اول طلوعه على السلم حس ان السلم ضعيف مش هيستحمله .
رجب : ياست هانم السلم ضعيف مفيش سلم غيره ؟
دلال : لا مفيش غيره بس اطلع انت وانا همسك السلم لك .
رجب : مش عايز اتعبك ياست هانم ؟
طلع رجب على السلم وبص على دلال وهو طالع وشاف جمال بزازها البيض وشدتهم .
أعصابه تعبت واتوتر من الأول زي مايكون دي اول مرة رجب يشوف بزاز في حياته عمره 20 سنه وكان حاسس بزبره هيتفرتك في اللباس بتاعه ؟
وصل رجب الى سقف ودلال بتبص عليه وهو طالع وهو فاتح رجليه وحست بدوخه بعد ماشافت زبره وهو خارج من اللباس ؟
شعرت دلال بدوخه فعلا من حجم راس زبره اللي عمرها ماشافت زيها من يوم مااتخلقت وحتى زبر خالها مش زيه ولا زبر حامد . مللوش شبه أبداً وهو نازل لو كانت مدت ايديها كانت مسكته ؟
قالت دلال لرجب
خلي بالك الان ارجعك
اتصلت دلال بخالها فادي الو خالي شو هذا الذي باعثه زبه ملوش حل انا دخت من رأيته سوف احلب له زبه
فادي دلال حياتي استمتعي بس خلي بالك على الذي في بطنك
دلال اوكي راح اسكر واتصل على حامد ياتي حتى يتمع معي باااي .
الوو حامد
حامد : نعم حياتي خير في شيء
دلال : خالي بعث كهربائي بس عنده زب واو يجنن تعال بسرعه حتى نتمتع معا
حامد : وكيف ياحياتي راح تخليه يمتعك
دلال : سوف استرجه اوكي باااي لاتتاخر حياتي
حامد حاظر مسافة الطريق بااي
رجعت دلال ومسكت السلم وسرحت دقيقه كانت كفيله ان لبنها ينزل وهي حاسه ان جسمها مولع على آخره وايديها اهتزت من على السلم ووقع رجب على الارض وصرخ صرخه كبيره
دلال معلش حقك عليه أن شأ*** بسيطه بسيطه
وإلى لقاء قريب مع الجزء الخامس
مع اجمل تحياتي

[email protected]

فوق خيآآلك ابداع ليس له حدود
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%