NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ازيكم
انا عندي 19 سنه ودا سن صغير فعلا على المشكلة الي انا فيها انا بتفرج على سكس من حوالي 8 سنين او اكتر وحاولت كذا مره ابطل وبرضو مفيش لحد ما خلاص الواحد جاب آخره من القرف دا وبقا عايز يوقف كل الكلام دا بس الفكرة أن انا يومي مفهوش حاجة تتعمل وانا بعمل كدا بسبب الفراغ وياريت محدش يقولي انزل اتمرن وافشخ نفسك تمرين وكل الكلام دا لاني جربته كتير اوي اوي وبرضو مجالس نتيجة هل بقا ممكن حد عنده التيتة ويخلصني من وجع الدماغ دا ؟
اشتغل. اطلع من اهلك. اشتغل. اعمل صحاب. بجد الشغل

إمكانية الشغل دلوقتي صعبة للاسف ومفيش ف المناطق المجاورة اي حاجه مسلية الواحد ممكن يعملها
يبقي انسي حتبطل وترجع وتبطل وترجع زي اغلب الناس أو كل الناس الي هنا

• عجبني
التفاعلات: 💋 𝐈𝐁𝐍 𝐇𝐀𝐍𝐀𝐍 💋
انت قولت اربع مرات اشتغل وانا قولت ف البوست أن إمكانية الشغل دلوقتي صعبة 😂
خلاص. مفيش. حل. خليك زي منتا

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
  • بيضحكني
التفاعلات: BODA 18
كان ادمان بجد ولا ممارسه عاديه ؟
و لو ادمان فضلت قد اي عندك الإدمان دا
و بدأت من كام سنه و بطلت وانت عندك كام سنه ؟
معلش علي الرخامه بس عاوز اعرف علشان انا حالتي اصعب من صاحب الموضوع كمان
بعتلك خااص

ازيكم
انا عندي 19 سنه ودا سن صغير فعلا على المشكلة الي انا فيها انا بتفرج على سكس من حوالي 8 سنين او اكتر وحاولت كذا مره ابطل وبرضو مفيش لحد ما خلاص الواحد جاب آخره من القرف دا وبقا عايز يوقف كل الكلام دا بس الفكرة أن انا يومي مفهوش حاجة تتعمل وانا بعمل كدا بسبب الفراغ وياريت محدش يقولي انزل اتمرن وافشخ نفسك تمرين وكل الكلام دا لاني جربته كتير اوي اوي وبرضو مجالس نتيجة هل بقا ممكن حد عنده التيتة ويخلصني من وجع الدماغ دا ؟
هتبطل لوحدك

متقعدش لوحدك، متسيبش نفسك فاضي، اخرج كتير

متقعدش لوحدك، متسيبش نفسك فاضي، اخرج كتير
انا عملت كل دا فعلا وبرضو مفيش فايدة لدرجة اني كنت بفتح سكس وانا قاعد غ المدرج أثناء المحاضرة 😃

انا عملت كل دا فعلا وبرضو مفيش فايدة لدرجة اني كنت بفتح سكس وانا قاعد غ المدرج أثناء المحاضرة 😃
واو

قرب من **** وابعد عن اي مصدر يخليك هورني واملي وقتك علشان متفكرش

قرب من **** وابعد عن اي مصدر يخليك هورني واملي وقتك علشان متفكرش
صدقني انا فعلا عملت كل حاجه ممكن تتخيلها أو تقولها وبرضو مفيش فايدة وعايز حاجه جديدة بقا

صدقني انا فعلا عملت كل حاجه ممكن تتخيلها أو تقولها وبرضو مفيش فايدة وعايز حاجه جديدة بقا
كلمه وحده بس هي اللي هتفرق
(اراده) وانك تكون صادق مع نفسك

ازيكم
التيته ف الشغل طول م في شغل انت راجع هلكان عايز تنام مش هتلاقي وقت تهرش ف بتاعك حتي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
التيته ف الشغل طول م في شغل انت راجع هلكان عايز تنام مش هتلاقي وقت تهرش ف بتاعك حتي
للاسف مش متوفر حالياً

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%