NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: إبراهيم سالم
ربع جنيه وبعد كده على ٦ ابتدائى كان وصل جنيه بس كان بيتبقى معايا منه وبحوش منه كمان هههههه

• بيضحكني
التفاعلات: Ms Roony
  • بيضحكني
  • بيضحكني
يارب ما تيجي يا عم 😂😂
اجى فين يا عم انت شايفنى زيك معايا فلوس مش عارف اصرفها في ايه اروح اركب طياره وادفع قد كده علشان اسافر اشتغل 🤣

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: B L A C K
اجى فين يا عم انت شايفنى زيك معايا فلوس مش عارف اصرفها في ايه اروح اركب طياره وادفع قد كده علشان اسافر اشتغل 🤣
هو انا حضرتك كنت رايح سياحه انا مفشوخ هنا وبعدين ٩٠٪؜من اللي جم هنا جم تهريب من البحر وشافوا الموت بعنيهم

• يالهوي هي وصلت لكده
  • بيضحكني
التفاعلات: Yasmin55 و إبراهيم سالم
هو انا حضرتك كنت رايح سياحه انا مفشوخ هنا وبعدين ٩٠٪؜من اللي جم هنا جم تهريب من البحر وشافوا الموت بعنيهم
يا نهارك اسود وبتقلى تعال عايزنى اغرق يا مجرم

• بيضحكني
التفاعلات: الأستااذ
  • أتفق
يا نهارك اسود وبتقلى تعال عايزنى اغرق يا مجرم
يا عم الاعمار بيد **** كل واحد بيموت الموته اللي مكتوبه ليه متخافش الواد يا عيني هنا ١٨ سنه وكان لسه جاي من كام شهر و وصل بالسلامه وكله تمام وبعد ٣ شهور راح البحر يصيف هو وصحابه هنا غرق ومات شوفت عدي من ده كله وغرق هنا ومات موته الموت مش بيتحسب ليه يا هيما **** يبارك ف عمرك يا برنس وتتهني بحباتك

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
يا عم الاعمار بيد ** كل واحد بيموت الموته اللي مكتوبه ليه متخافش الواد يا عيني هنا ١٨ سنه وكان لسه جاي من كام شهر و وصل بالسلامه وكله تمام وبعد ٣ شهور راح البحر يصيف هو وصحابه هنا غرق ومات شوفت عدي من ده كله وغرق هنا ومات موته الموت مش بيتحسب ليه يا هيما ** يبارك ف عمرك يا برنس وتتهني بحباتك
وحياتك لو حتى أي **** يكفينا شركم يا عم هو أنا مش لاقى أكل علشان اروح اغرق 🤣
ده أنا بغرق فى البانيو

• بيضحكني
التفاعلات: الأستااذ
وحياتك لو حتى أي **** يكفينا شركم يا عم هو أنا مش لاقى أكل علشان اروح اغرق 🤣
ده أنا بغرق فى البانيو
يبقي بلاش بانيو استحمي تحت الدش 😂😂

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل